Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hehe, henne glemte jeg visst ;-) Siden du hadde med Leif-Per, var det en svært nærliggende tanke :-) Eller er det Per-Leif mannen hennes heter? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Siden du hadde med Leif-Per, var det en svært nærliggende tanke :-) Eller er det Per-Leif mannen hennes heter? Mannen heter vel Leif-Per og svogeren heter Per-Leif. Eller var det omvendt? 0 Siter
Goliath Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Gal Kylling er jo en grei kombinasjon - spesielt i disse fuglevirustider:-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Og det er 23 som har etternavnet Homo. Det uttelae litt anderledes enn den sekuselle legningen - kjenner mange Homo i trøndenlag....:-) 0 Siter
Gyda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det uttelae litt anderledes enn den sekuselle legningen - kjenner mange Homo i trøndenlag....:-) Ja, det stemmer at det er de fleste bor, og at uttalelsen er ulik. (Og så lenge man er vant til det, så tenker man ikke noe over det heller.) Men jeg har også forstått at flere har skifta navn. Bl.a. en lokal skuespiller (var vel mye involvert i desse revyene) som ble litt profilert for noen år siden. 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 og _Perdis_, stakkars Er det ikke Siv-Perdis da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Siden du hadde med Leif-Per, var det en svært nærliggende tanke :-) Eller er det Per-Leif mannen hennes heter? Jeg lurer på om det både en Per-Leif og en Leif-Per med der? Hun snakker om en som heter det ene og han andre er der "live"... eller? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg lurer på om det både en Per-Leif og en Leif-Per med der? Hun snakker om en som heter det ene og han andre er der "live"... eller? Ja, den ene er der live, men han sier veldig lite. Jeg har bare hørt henne på radio, men hun er jo veldig underholdenede :-) 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Og en av de personene som heter Bleie til etternavn, heter til alt overmål Rosa til fornavn:-) "Rosa Bleie" Bleie er et stedsnavn i Hardanger (i nærheten av Odda) - dermed mange med dette etternavnet. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Bleie er et stedsnavn i Hardanger (i nærheten av Odda) - dermed mange med dette etternavnet. Ja, det er jeg klar over...jeg bare kommenterte navnekombinasjonen jeg... 0 Siter
Gyda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ja, den ene er der live, men han sier veldig lite. Jeg har bare hørt henne på radio, men hun er jo veldig underholdenede :-) Svogeren heter Leif-Per, og det er han som er med og er meget ordknapp (Men "steikje fine gardine" får han sagt). Han er også drosjesjåfør. Glemmer ikke en gang der han ble oppringt (husk at de er fra et lite sted med bare en drosje), og svarte "drosjeee". Videre sier han: "Neeei, ej he matpause akkurat no". Og mannen til Hildegunn (som vi aldri har sett) heter Per-Leif. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Svogeren heter Leif-Per, og det er han som er med og er meget ordknapp (Men "steikje fine gardine" får han sagt). Han er også drosjesjåfør. Glemmer ikke en gang der han ble oppringt (husk at de er fra et lite sted med bare en drosje), og svarte "drosjeee". Videre sier han: "Neeei, ej he matpause akkurat no". Og mannen til Hildegunn (som vi aldri har sett) heter Per-Leif. Takk skal du ha, det er godt det er noen som har kontroll! 0 Siter
Gyda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Takk skal du ha, det er godt det er noen som har kontroll! Nettopp. Hva gjør man uten slike? Det hører jo med til historien at jeg også mister grepet av og til, da. Og da er der f.eks. en ulvinne som fanger meg opp. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nettopp. Hva gjør man uten slike? Det hører jo med til historien at jeg også mister grepet av og til, da. Og da er der f.eks. en ulvinne som fanger meg opp. ) :-) Flott at du setter pris på oppfangende ulvinner! 0 Siter
fresja Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 ...Og min tante heter Gønner... Dessuten vet jeg om ei dame som var døpt Bolla Det værste er at hun giftet seg med en som het Bolle til etternavn - og de bodde på Bolle.... Det høres ut som en vits - men det er faktisk sant! (dama er død nå, dessverre - og var TO en liten flis av ei dame - slett ikke den trinne, rødkinnede dama man får for sitt indre øye av navnet) Noen jeg kjenner hadde en oldemor som het Bolla. Det er 0-3 som heter Bolla nå, så alle er nok døde. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Siden du hadde med Leif-Per, var det en svært nærliggende tanke :-) Eller er det Per-Leif mannen hennes heter? Leif Per er svogeren (bygdas beste drosjesjåfør) og Per Leif er mannen Har ledd godt av de greiene der.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Leif Per er svogeren (bygdas beste drosjesjåfør) og Per Leif er mannen Har ledd godt av de greiene der.... Jeg har bare fått det med meg på radioen et par ganger, men de er underholdende, det er sikkert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.