Gå til innhold

Når legger du deg på en tirsdag

Anbefalte innlegg

Gjest printa
Skrevet

Sovna før kl. 2130 på sofaen. Våkna litt over 23, og gikk straks i seng.

Sliten og trøtt i kroppen etter en lang dag, og mye frisk luft etter kveldskjøring i slalombakken.

Skrevet

Jeg la meg kl. 21.58.

Deilig å være i seng til fornuftig tid for en gangs skyld. Og siden jeg ble vekket kl. 00, 01, 03, 04 og 06.15 var jeg glad jeg hadde fått sove litt først...

(Koselig med barn, ja...)

Skrevet

På en vanlig tirsdag legger jeg meg rett etter Frustrerte Fruer og en tannpuss. I går ble det vel omtrent 22.50. Det hender jeg blir fristet til å se Joey og Kongen av Queens også, men da blir jeg trøtt dagen etter. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Høres ut som du lever studielivets glade dager :-)

Bare ikke glem å studere litt, sånn en gang i blandt...

"Høres ut som du lever studielivets glade dager :-)"

Jepp! Men det pleier ikke å være så mye festing til vanlig altså :) det er litt spesielt denne måneden for skolen min arrangerer en 3-ukers greie med konserter og underholdning hver dag, så det er mye som skjer, og jeg er ikke akkurat vond å be ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Høres ut som du lever studielivets glade dager :-)"

Jepp! Men det pleier ikke å være så mye festing til vanlig altså :) det er litt spesielt denne måneden for skolen min arrangerer en 3-ukers greie med konserter og underholdning hver dag, så det er mye som skjer, og jeg er ikke akkurat vond å be ;)

Da syns jeg du skal kose deg med god samvittighet og ta igjen studiene etterpå.

Det viktigste nå er at du møter opp og noterer på forelesningene, så går det nok bra.

Hilsen fornuftige "tante" -

Mary Poppins
Skrevet

Hehe! Ja, å komme hjem litt før kl 03 natt til en onsdag er jo "noenlunde i tide". :o)

Håper du får en fin dag i dag også, da!

"Hehe! Ja, å komme hjem litt før kl 03 natt til en onsdag er jo "noenlunde i tide". :o)"

Hehe inatt følte jeg at det var noenlunde i tid ;) Ihvertfal sett i forhold til at jeg var hjemme 7 om morgenen her om dagen. :)

Men heldigvis drakk jeg ikke så veldig mye igår så formen idag er finfin :)

Skrevet

"Hehe! Ja, å komme hjem litt før kl 03 natt til en onsdag er jo "noenlunde i tide". :o)"

Hehe inatt følte jeg at det var noenlunde i tid ;) Ihvertfal sett i forhold til at jeg var hjemme 7 om morgenen her om dagen. :)

Men heldigvis drakk jeg ikke så veldig mye igår så formen idag er finfin :)

Flott! Da er det bare å surfe videre på livets bølge!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...