Gå til innhold

Ei heidundrades kosestund med stolen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke paa saanne hypnoseprogrammer i det hele tatt, jeg. Det norske som gikk saa hvertfall ut som om det bestod av bare daarlige skuespillere som ikke greide aa holde seg fra aa le av seg selv naar publikum lo.

Jeg er også ekstremt skeptisk til slikt. Men jeg har aldri hørt at det har blitt avslørt? Det skal mye til for at slik juks ikke kommer ut.

"............................................"

Jeg er også ekstremt skeptisk til slikt. Men jeg har aldri hørt at det har blitt avslørt? Det skal mye til for at slik juks ikke kommer ut.

"............................................"

Ja, det har jeg ogsaa tenkt, at det er rart at av alle de dustete deltakerene som er med,saa er det ingen som avsloerer det. Vi maa vel rett og slett bare proeve aa bli hypnotisert selv =)

Ja, det har jeg ogsaa tenkt, at det er rart at av alle de dustete deltakerene som er med,saa er det ingen som avsloerer det. Vi maa vel rett og slett bare proeve aa bli hypnotisert selv =)

Altså, hypnose i seg selv er selvfølgelig ikke noe magi eller mystisk. Det jeg synes er rart, er at det skal være mulig å hypnotisere så mange samtidig, under slike omstendigheter. Men, så lenge ingen avslører det som juks, så skal jeg hverken påstå det ene eller det andre :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...