Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli sår på g-punktet? eller lengre opp/annet sted? Ble fingret godt og lenge i går, men etterpå var det en litt stikkende smerte når jeg skulle tisse... Er vel normalt, men har aldri opplevd det før, men regner med at han kanskje bare kom litt lengre opp/inn enn det jeg har prøvd før...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222672-s%C3%A5r-p%C3%A5-g-punktet-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tisser ikke via skjeden så du er neppe sår der om det svir når du tisser. Urin kommer ikke inn i skjeden med mindre det får hjelp.

Kan du ha fått en liten rift ved skjeden f.eks.?

nei, men det er ikke en svie sånn sett, kjenner det når jeg lissom presser litt...hm..

men det kan vel være en rift som du sier ja.. takk for svar :)

Gjest Amused

nei, men det er ikke en svie sånn sett, kjenner det når jeg lissom presser litt...hm..

men det kan vel være en rift som du sier ja.. takk for svar :)

Det kan være en begynnende urinveisinfeksjon/blærekatarr. Fort gjort dersom han ikke var helt ren på fingrene, Drikk masse og tiss ofte, så slipper du iallfall at det blir verre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...