Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor små helt perfekte babyer da? Uff... Det er nesten så jeg ikke må tenke mer på det for da kan jeg skifte standpunkt.. :-O Og retten til selvbestemt abort er jo så viktig!

Tenker jeg er litt som deg, tror aldri jeg kunne tatt abort selv..

Det finnes en amerikansk nettside med bilder av aborterte fostre - men jeg tror de fleste av dem er eldre enn 12 uker.

Vil du ha linken, eller vil du spares? Ikke for sarte sjeler...

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Det finnes en amerikansk nettside med bilder av aborterte fostre - men jeg tror de fleste av dem er eldre enn 12 uker.

Vil du ha linken, eller vil du spares? Ikke for sarte sjeler...

Jeg vil..., og ikke vil... Tror jeg helst vil spares... Hvertfall i kveld...

Jeg vil..., og ikke vil... Tror jeg helst vil spares... Hvertfall i kveld...

Sikkert lurt :)

Jeg har heller ikke orket å se på bildene. Snublet over den siden helt tilfeldig da jeg lette etter gode ultralydbiler av fostre som enda levde i beste velgående!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...