Gå til innhold

Lave bukser

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Tror du må vurdere å kjøpe bukse i stor nok størrelse, evt redusere litt på valkene og rumpa?

Jeg bruker lave bukser, men har ikke noe problem med at valker tyter. Trusa er heller ikke over buksa hverken når jeg sitter eller står.

Men har sett at litt "større" damer kanskje tyter litt mer, og yngre jenter tror kanskje det er sexy at trusa synes? Det er hvertfall fint mulig at den ikke synes.

Jeg har sett rompa og g strengen på veldig mange tynne og veltrente jenter..... Ikke pent samme hvor trente og tynne de er.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

16

• Yia

3

• flowy

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg så ei med buksa så lavt nede at truseinnlegget/bindet stakk opp. Det var ikke pent!

ÆSJ!!!!!

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg så ei med buksa så lavt nede at truseinnlegget/bindet stakk opp. Det var ikke pent!

Hvordan er det mulig da? Man har da ikke bind/truseinnlegg så langt bak?

Skrevet

Hvordan er det mulig da? Man har da ikke bind/truseinnlegg så langt bak?

Det var framme.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Det var framme.

*Grøss* Antok det var bak ettersom det var rumpe og string det var snakk om. Når bindet stikker opp foran har man bomma kraftig! Glemt å ta av plasten over tapen kanskje?

Gjest ikke samme problem selv
Skrevet

Nei, problemet er at det er vanskelig å finne klær som er tilpasset min kropp.

Derfor søker jeg råd her.

Men skjønner du ikke at din kropp da neppe passer til lave bukser? Kjøpe høyere bukser så du kan ha valkene inni.

Skrevet

Jeg har sett rompa og g strengen på veldig mange tynne og veltrente jenter..... Ikke pent samme hvor trente og tynne de er.

Ja, men som jeg sier, noen unge jenter tror det er sexy, og prøver derfor ikke å forhindre det. De VIL tom at trusa skal synes noen..

Skrevet

*Grøss* Antok det var bak ettersom det var rumpe og string det var snakk om. Når bindet stikker opp foran har man bomma kraftig! Glemt å ta av plasten over tapen kanskje?

He he, jeg vet ikke hva som har skjedd, for jeg kjenner ikke hun som gikk slik. Men jeg hadde garantert sagt noe om det var min venninne :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, men som jeg sier, noen unge jenter tror det er sexy, og prøver derfor ikke å forhindre det. De VIL tom at trusa skal synes noen..

På tide at noen forteller de at det ikke er pent da.

Skrevet

På tide at noen forteller de at det ikke er pent da.

Tror ikke det skjønner det. De er vel av den oppfatning at å vise mest mulig, uansett hvor stygt eller vulgært er mest sexy...

Skrevet

Jeg har et par bukser som er LITT lave. Men jeg passer godt på at ikke trusa synes, og at du ikke ser ned i dem bak. (Det er jo avhengig av modellen på buksa) DET ER IKKE FINT uansett om du er tykk eller tynn.

Skrevet

Jeg liker bukser som er litt lave i livet, men _ikke_ de som er så lave som du beskriver her. Det er ikke fint på noen, verken de tykke eller de tynne. "Halvlave" bukser og belte funker for meg. Sjekker alltid nøye på prøverommet at de ikke siger ned når jeg bøyer meg/setter meg.

Skrevet

Men skjønner du ikke at din kropp da neppe passer til lave bukser? Kjøpe høyere bukser så du kan ha valkene inni.

Jeg sier jo at jeg ikke har valker.

Skrevet

Jeg sier jo at jeg ikke har valker.

Sier du ikke nettopp at det tyter opp valker når du sitter da, at det er problemet ditt med lave bukser? De aller fleste har vel ikke valker når man er naken og står oppreist, men noen får det når de sitter seg og spesielt med lave bukser. Uansett er det tegn på at man har litt mye fett på kroppen da.

Skrevet

Sier du ikke nettopp at det tyter opp valker når du sitter da, at det er problemet ditt med lave bukser? De aller fleste har vel ikke valker når man er naken og står oppreist, men noen får det når de sitter seg og spesielt med lave bukser. Uansett er det tegn på at man har litt mye fett på kroppen da.

I hovedinnlegget skrev jeg:

"Det er ikke pent når halve ræva er utenfor, g-strengen og valkene tyter på oppsiden av buksen. For det gjør det jo når man setter seg ned, og buksa er lav i utgangspunktet."

Dette er først og fremst basert på folk jeg har sett, og da snakker vi om et syn som ikke er spesielt pent. Jeg har selv ikke valker, og er ganske slank, men allikevel synes jeg ikke det er pent om området rett over der hvor rumpesprekken begynner vises når man sitter, for dette området er faktisk ikke så veldig pent, selv for slanke og veltrente personer uten valker. Men det ser selvfølgelig enda verre ut om valker og g-streng tyter ut over bukselinningen.

Skrevet

I hovedinnlegget skrev jeg:

"Det er ikke pent når halve ræva er utenfor, g-strengen og valkene tyter på oppsiden av buksen. For det gjør det jo når man setter seg ned, og buksa er lav i utgangspunktet."

Dette er først og fremst basert på folk jeg har sett, og da snakker vi om et syn som ikke er spesielt pent. Jeg har selv ikke valker, og er ganske slank, men allikevel synes jeg ikke det er pent om området rett over der hvor rumpesprekken begynner vises når man sitter, for dette området er faktisk ikke så veldig pent, selv for slanke og veltrente personer uten valker. Men det ser selvfølgelig enda verre ut om valker og g-streng tyter ut over bukselinningen.

Så du klager på at andre er stygge med lave bukser men vil påpeke at du er den eneste som kler det?

Hvis man ikke vil vise fram en del av kroppen som feks ryggen over rompa, så får man kjøpe klær som dekker denne delen. Så enkelt er det faktisk.

Gjest creamyyyy
Skrevet

Buksa er i utgangspunktet sikkert ikke så fin med de som "valkene tyter" ut fra uansett da så...

Kanskje beregnet på litt skinnyere typer, tror jeg.

For all del, jeg mener ikke at man skal være radmager, men please ikke ta på dere for små stretch jeans når dere kjenner at det ikke går. Velg heller en str større.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen kler det. Andre kler det ikke.

Selv synes jeg det er helt ok og litt mer enn ok å se stringen like over buksa.

Skrevet

Så du klager på at andre er stygge med lave bukser men vil påpeke at du er den eneste som kler det?

Hvis man ikke vil vise fram en del av kroppen som feks ryggen over rompa, så får man kjøpe klær som dekker denne delen. Så enkelt er det faktisk.

Hallo?

Jeg sier selvsagt ikke at alle andre er stygge, eller at jeg er den eneste som kler den typen plagg.

Jeg sier at det er fordeler og ulemper ved lave bukser. Jeg har prøvd noen lave og ettersittende bukser som ser stilige ut, vel og merke når man står, men som ikke ser fullt så stilige ut når man sitter. Og så lurte jeg på hva andre syntes om dette.

Thats it.

Skrevet

Man bruker forskjellige bukser når man står enn når man sitter. Helt klart :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...