Gå til innhold

Lave bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et sted at det nå var kommet en ny bukse som var lav i livet, men som gikk litt høyere opp bak enn foran. Da detter ikke rompa ut:-) Genialt!

Hvor?

Jeg er superinteressert i slike bukser.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

16

• Yia

3

• flowy

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor får jeg tak i denne?

Prøv Fornarine bukser, mange av deres modeller er lave foran og høyere bak. Dyre vel og merke...

Gjest ikke samme problem selv
Skrevet

Hallo?

Jeg sier selvsagt ikke at alle andre er stygge, eller at jeg er den eneste som kler den typen plagg.

Jeg sier at det er fordeler og ulemper ved lave bukser. Jeg har prøvd noen lave og ettersittende bukser som ser stilige ut, vel og merke når man står, men som ikke ser fullt så stilige ut når man sitter. Og så lurte jeg på hva andre syntes om dette.

Thats it.

Bottom line er at du tydleigvis ikke har kropp til slike bukser, men det vil du tydligvis ikke innse?

Skrevet

Man bruker forskjellige bukser når man står enn når man sitter. Helt klart :o)

Det var det jeg trodde :-)

Skrevet

Prøv Fornarine bukser, mange av deres modeller er lave foran og høyere bak. Dyre vel og merke...

Hvor får jeg tak i Fornarine bukser?

Annonse

Skrevet

Bottom line er at du tydleigvis ikke har kropp til slike bukser, men det vil du tydligvis ikke innse?

Hvor har du denne kjennskapen til min kropp fra?

Gjest Amused
Skrevet

Fornarina, på Bik Bok :) Men jeg har ikke tenkt på at de er høyere bak...

Skrevet

Fornarina, på Bik Bok :) Men jeg har ikke tenkt på at de er høyere bak...

OK, kanskje jeg tar en tur på Bik-bok en dag.

Skrevet

Hvor har du denne kjennskapen til min kropp fra?

Fra deg. Du sier jo selv at du får valker når du sitter med lave bukser og klager på at lave bukser ikke sitter pent på deg. Altså har du da kanskje ikke kropp til det. Mange som ikke har det da.

Skrevet

Fra deg. Du sier jo selv at du får valker når du sitter med lave bukser og klager på at lave bukser ikke sitter pent på deg. Altså har du da kanskje ikke kropp til det. Mange som ikke har det da.

"Du sier jo selv at du får valker når du sitter med lave bukser og klager på at lave bukser ikke sitter pent på deg. Altså har du da kanskje ikke kropp til det. Mange som ikke har det da."

Jeg kan ikke huske å ha sagt noe av dette, men nå er jeg ikke akkurat kjent for å ha god langtidshukommelse heller, da.

Egentlig synes jeg det er stygt med lave bukser når man sitter (og halve ræva er utenfor), og det gjelder alle jeg har sett med det, ikke bare meg selv. Som sagt synes jeg det er stygt uansett hvor slank og veltrent og fin kropp folk har. Sånn sett har ikke denne diskusjonen noe med hva som passer til min kropp eller ikke.

Men lave bukser ser ofte fint ut når man står eller går.

Skrevet

"Du sier jo selv at du får valker når du sitter med lave bukser og klager på at lave bukser ikke sitter pent på deg. Altså har du da kanskje ikke kropp til det. Mange som ikke har det da."

Jeg kan ikke huske å ha sagt noe av dette, men nå er jeg ikke akkurat kjent for å ha god langtidshukommelse heller, da.

Egentlig synes jeg det er stygt med lave bukser når man sitter (og halve ræva er utenfor), og det gjelder alle jeg har sett med det, ikke bare meg selv. Som sagt synes jeg det er stygt uansett hvor slank og veltrent og fin kropp folk har. Sånn sett har ikke denne diskusjonen noe med hva som passer til min kropp eller ikke.

Men lave bukser ser ofte fint ut når man står eller går.

Hva er problemet ditt da? Kjøp bukser som ikke er lave da vel, eller ikke sitt. Og ikke glan på andres rumper. *riste på hodet*

Skrevet

Hva er problemet ditt da? Kjøp bukser som ikke er lave da vel, eller ikke sitt. Og ikke glan på andres rumper. *riste på hodet*

Problemet mitt er ikke noe annet enn at jeg kom med et hjertesukk om at det ikke bare er fordeler med lave bukser, og så ville jeg høre hva andre synes.

Jeg kommer nok ikke til å slutte med å glane på andres rumper :)

Annonse

Skrevet

Bik Bok, noen Only butikker. Spørs litt hvor du bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...