Gjest IKEA-fan Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Er et besøk hos varehuset en pasjonert drøm eller et mareritt? Finn ut hva slags forhold du har til IKEA: http://www.start.no/quiz/2001/08/16-3864.html Link til IKEA: http://www.ikea.no/ 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 80. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Nåja, det stemmer ikke helt da. 0 Siter
Excelsion Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 20. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Hehe.. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 66. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. -------------------- Stemmer veldig bra! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 54 poeng. Så til alle kvinnfolk: IKEA er bare enda en vanlig butikk!! Det er ingen begivenhet når en ny IKEA åpner, like lite som når de setter opp en ny fotoboks på veien, eller en ny fartsdump, eller finner på en ny skatt på doruller. 0 Siter
Goliath Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Ikea-poeng: 20. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet." Hvilket nok stemmer godt med virkeligheten:-) 0 Siter
Gjest Diselle Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 96 poeng. Selv om jeg svarte 'Du har kommet hjem med de flate pakkene og skal sette igang med monteringen. Det er... - et slit uten like som medfører mange banneord og familiekrise'.. 0 Siter
Gjest IKEA-fan Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 98. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Skulle bare ønske vi hadde IKEA enda nærmere. Bor på sørlandet og må heeelt til Stavanger eller Oslo for å dra til IKEA. Til fredag skal jeg til Oslo og da skal jeg på IKEA HURRA! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Samme som Turbo Tuppa, 80 poeng. IKEA er definitivt ikke en hobby, jeg hater å dra dit. Tror poengene kom fordi jeg vet hva mange av produktene heter. Men det sier ikke noe om hvor godt jeg liker IKEA, det er fordi jeg har visst om det i 20 år. Jeg vet navnet på himla mange varer på KIWI, den butikken blir aldri morsom å gå i for det. 0 Siter
Aryane Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 92 poeng Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Hehe.....syns det er gøy å gå på IKEA jeg, har en kamerat som driver med interiør og han liker selskap på handlerundene sine, og jeg har ikke noe imot å bli med, hverken på IKEA eller noen av de andre,mer spennende interiør og møbelbutikkene. Men lest IKEA katalogen på sengen? Det har jeg aldri gjort! 0 Siter
carma Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Passer ganske bra 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 68. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Dette stemmer ganske bra :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Lurulf og jeg har visst nøyaktig samme forhold til IKEA. Jeg fikk som henne: "Ikea-poeng: 78. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Ikea-poeng: 20. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet." Hvilket nok stemmer godt med virkeligheten:-) Samma her. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Lurulf og jeg har visst nøyaktig samme forhold til IKEA. Jeg fikk som henne: "Ikea-poeng: 78. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted." Vi fikk samme tolkning, men du fikk visst 10 poeng mer enn meg. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg fikk 100 poeng - og jeg har vært på Ikea tilsammen 4 ganger i mitt liv :-) Ikea-testen Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.