Gå til innhold

Ta IKEA testen!

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• keinstein

5

• laguna1365380434

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Ikea-poeng: 80.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Nåja, det stemmer ikke helt da.

Skrevet

Ikea-poeng: 20.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.

Skrevet

Ikea-poeng: 104.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Hehe..

Skrevet

Ikea-poeng: 66.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

--------------------

Stemmer veldig bra!

Skrevet

54 poeng.

Så til alle kvinnfolk: IKEA er bare enda en vanlig butikk!!

Det er ingen begivenhet når en ny IKEA åpner, like lite som når de setter opp en ny fotoboks på veien, eller en ny fartsdump, eller finner på en ny skatt på doruller.

Skrevet

"Ikea-poeng: 20.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet."

Hvilket nok stemmer godt med virkeligheten:-)

Gjest Diselle
Skrevet

96 poeng. Selv om jeg svarte

'Du har kommet hjem med de flate pakkene og skal sette igang med monteringen. Det er...

- et slit uten like som medfører mange banneord og familiekrise'..

Gjest IKEA-fan
Skrevet

Ikea-poeng: 98.

Skulle bare ønske vi hadde IKEA enda nærmere. Bor på sørlandet og må heeelt til Stavanger eller Oslo for å dra til IKEA. Til fredag skal jeg til Oslo og da skal jeg på IKEA HURRA! :-)

mil1365380270
Skrevet

Samme som Turbo Tuppa, 80 poeng.

IKEA er definitivt ikke en hobby, jeg hater å dra dit. Tror poengene kom fordi jeg vet hva mange av produktene heter. Men det sier ikke noe om hvor godt jeg liker IKEA, det er fordi jeg har visst om det i 20 år.

Jeg vet navnet på himla mange varer på KIWI, den butikken blir aldri morsom å gå i for det.

Skrevet

92 poeng

Hehe.....syns det er gøy å gå på IKEA jeg, har en kamerat som driver med interiør og han liker selskap på handlerundene sine, og jeg har ikke noe imot å bli med, hverken på IKEA eller noen av de andre,mer spennende interiør og møbelbutikkene.

Men lest IKEA katalogen på sengen? Det har jeg aldri gjort!

Skrevet

Ikea-poeng: 76.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Passer ganske bra :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikea-poeng: 68.

Dette stemmer ganske bra :-)

Skrevet

Lurulf og jeg har visst nøyaktig samme forhold til IKEA. Jeg fikk som henne:

"Ikea-poeng: 78.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted."

mariaflyfly
Skrevet

"Ikea-poeng: 20.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet."

Hvilket nok stemmer godt med virkeligheten:-)

Samma her.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Lurulf og jeg har visst nøyaktig samme forhold til IKEA. Jeg fikk som henne:

"Ikea-poeng: 78.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted."

Vi fikk samme tolkning, men du fikk visst 10 poeng mer enn meg.

Skrevet

Jeg fikk 100 poeng - og jeg har vært på Ikea tilsammen 4 ganger i mitt liv :-)

Ikea-testen

Ikea-poeng: 100.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...