Gå til innhold

Ta IKEA testen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk samme tolkning, men du fikk visst 10 poeng mer enn meg.

Ups. Snakk om å blingse (hadde bare optikeren visst at jeg aldri bruker skjermbrillene mine)!

Jeg fikk 10 poeng mer enn Lurulf. Sånn var det visst, ja. :o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• keinstein

5

• laguna1365380434

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

....fordi jeg ER IKEA.

Minner meg om en som spiser så mye at jeg sier at han -har- ikke bendelorm, har ER en bendelorm.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fikk 88 Ikea poeng! Stemmer sikkert det, det er kjekt på Ikea, for all del. kjøpe duppedingser er gøy.

:-)

Skrevet

Jeg fikk 88 Ikea poeng! Stemmer sikkert det, det er kjekt på Ikea, for all del. kjøpe duppedingser er gøy.

Hvor stor andel duppedingser har du nå som ikke brukes? 50% av alt i kjøkkenskuffer?

laguna1365380434
Skrevet

Hvor stor andel duppedingser har du nå som ikke brukes? 50% av alt i kjøkkenskuffer?

ikke ALT for mange..Jeg bruker ALDRI, tja 10%..Sjelden + på 20 til..;-)

Men jeg kjøper ikke popcornmaskin og sånn da..Små søte og hemdige duppedingser derimot..Jupp, det er fint!

mariaflyfly
Skrevet

Fint å se deg igjen, Laguna. Det er lenge sida sist. :)

Skrevet

Minner meg om en som spiser så mye at jeg sier at han -har- ikke bendelorm, har ER en bendelorm.

det er meg det også! :)

Skrevet

ikke ALT for mange..Jeg bruker ALDRI, tja 10%..Sjelden + på 20 til..;-)

Men jeg kjøper ikke popcornmaskin og sånn da..Små søte og hemdige duppedingser derimot..Jupp, det er fint!

nemlig og så kan man kaste de gamle :)

Skrevet

....fordi jeg ER IKEA.

Det er nok bare fordi jeg ikke har testa meg...:-)

Skrevet

nemlig og så kan man kaste de gamle :)

Kan du ikke bar gi penga til IKEA og la dem kjøre dem på resirkuleringen? Da slipper du pakke dem ut og sette dem sammen, lagre dem et år og så kaste dem?

Skrevet

Kan du ikke bar gi penga til IKEA og la dem kjøre dem på resirkuleringen? Da slipper du pakke dem ut og sette dem sammen, lagre dem et år og så kaste dem?

nei - ELSKER selve prosessen med å gå der og følge pilene i gulvet -går nesten i trance av å se at de har ny innredningsløsninger - spise Falafel med couscous og så handle masse rammer til bildene mine,- og nye glass

*SUKK*

Skrevet

"Ikea-poeng: 74.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted."

Stemmer bra det :-)

Skrevet

nei - ELSKER selve prosessen med å gå der og følge pilene i gulvet -går nesten i trance av å se at de har ny innredningsløsninger - spise Falafel med couscous og så handle masse rammer til bildene mine,- og nye glass

*SUKK*

AHA! En IKEA-zombie?

Jeg fikk tre ulike priser på et skap. Da fikk de merke at ikke alle kunder lar seg manipulere. Keinstein fikk et veldig billig skap, selv om han måtte 7 dagsreiser helt inn på varehussjefens kontor gjennom ild og vann forbi drager og demoner.

Logitechmusa
Skrevet

Ikea-poeng: 62.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Skrevet

Ikea-poeng: 96.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Skrevet

Ikea-poeng: 64.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Gjest Persille
Skrevet

Ikea-poeng: 94.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Man trenger vel strengt tatt ingen test for å finne ut om man elsker eller hater Ikea - men la gå.

Jeg fikk 92 poeng. Ingen overraskelse. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...