Gyda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Vi fikk samme tolkning, men du fikk visst 10 poeng mer enn meg. Ups. Snakk om å blingse (hadde bare optikeren visst at jeg aldri bruker skjermbrillene mine)! Jeg fikk 10 poeng mer enn Lurulf. Sånn var det visst, ja. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 ....fordi jeg ER IKEA. Minner meg om en som spiser så mye at jeg sier at han -har- ikke bendelorm, har ER en bendelorm. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg fikk 88 Ikea poeng! Stemmer sikkert det, det er kjekt på Ikea, for all del. kjøpe duppedingser er gøy. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg fikk 88 Ikea poeng! Stemmer sikkert det, det er kjekt på Ikea, for all del. kjøpe duppedingser er gøy. :-) Hvor stor andel duppedingser har du nå som ikke brukes? 50% av alt i kjøkkenskuffer? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvor stor andel duppedingser har du nå som ikke brukes? 50% av alt i kjøkkenskuffer? ikke ALT for mange..Jeg bruker ALDRI, tja 10%..Sjelden + på 20 til..;-) Men jeg kjøper ikke popcornmaskin og sånn da..Små søte og hemdige duppedingser derimot..Jupp, det er fint! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg fikk 88 Ikea poeng! Stemmer sikkert det, det er kjekt på Ikea, for all del. kjøpe duppedingser er gøy. :-) Fint å se deg igjen, Laguna. Det er lenge sida sist. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Minner meg om en som spiser så mye at jeg sier at han -har- ikke bendelorm, har ER en bendelorm. det er meg det også! 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 ikke ALT for mange..Jeg bruker ALDRI, tja 10%..Sjelden + på 20 til..;-) Men jeg kjøper ikke popcornmaskin og sånn da..Små søte og hemdige duppedingser derimot..Jupp, det er fint! :-) nemlig og så kan man kaste de gamle 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 ....fordi jeg ER IKEA. Det er nok bare fordi jeg ikke har testa meg...:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nemlig og så kan man kaste de gamle Kan du ikke bar gi penga til IKEA og la dem kjøre dem på resirkuleringen? Da slipper du pakke dem ut og sette dem sammen, lagre dem et år og så kaste dem? 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Kan du ikke bar gi penga til IKEA og la dem kjøre dem på resirkuleringen? Da slipper du pakke dem ut og sette dem sammen, lagre dem et år og så kaste dem? nei - ELSKER selve prosessen med å gå der og følge pilene i gulvet -går nesten i trance av å se at de har ny innredningsløsninger - spise Falafel med couscous og så handle masse rammer til bildene mine,- og nye glass *SUKK* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Ikea-poeng: 74. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted." Stemmer bra det :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nei - ELSKER selve prosessen med å gå der og følge pilene i gulvet -går nesten i trance av å se at de har ny innredningsløsninger - spise Falafel med couscous og så handle masse rammer til bildene mine,- og nye glass *SUKK* AHA! En IKEA-zombie? Jeg fikk tre ulike priser på et skap. Da fikk de merke at ikke alle kunder lar seg manipulere. Keinstein fikk et veldig billig skap, selv om han måtte 7 dagsreiser helt inn på varehussjefens kontor gjennom ild og vann forbi drager og demoner. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 62. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 96. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. 0 Siter
mensana Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Var på Ikea senest sist lørdag. 112 poeng. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Man trenger vel strengt tatt ingen test for å finne ut om man elsker eller hater Ikea - men la gå. Jeg fikk 92 poeng. Ingen overraskelse. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.