Gå til innhold

Synes ikke synd på offeret her

Anbefalte innlegg

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Helt enig med deg, men dette er da ingen ny sak?

Skrevet

Helt enig med deg, men dette er da ingen ny sak?

Om det er en ny eller gammel sak aner jeg ikke, men ser du på artikkelen så er den datert i dag....?

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Om det er en ny eller gammel sak aner jeg ikke, men ser du på artikkelen så er den datert i dag....?

Ser det, men det har stått om dette i media tidligere. Jeg er forøvrig helt enig i at pedofilsvina kun fikk som fortjent, intet mindre.

Og at de ikke er etterforsket for å ha sex med mindreårige er en skam!

Gjest Amused
Skrevet

De burde heller ha fått premie. Men det som provoserer meg mest, er at de pedofile ikke blir etterforsket.

Skrevet

Flere sider av dette for meg. Ulovlige aktiviteter gir risiko for å bli lurt uten å kunne gjøre noe. Politiet hjelper ikke lovbrytere som blir lurt. At det skremmer folk som lider av pederasti

(Caplex: pederasti (av gr. pais, barn, og eran, elske), bet. på menns seksualomgang med gutter; særlig om det sosialt aksepterte vennskapet mellom eldre og yngre menn i antikkens Hellas. )

tror jeg neppe. Slike har faktisk et godt marked, og gjennom alle tider har det vært slik.

Selv har jeg sett unge gutter bo sammen med eldre menn i mange tilfeller tidligere i min jobb. Så mange at jeg vet det er vanlig, ikke tilfeldig. Enslige eldre menn har en ung gutt boende i leiligheten og prøver dekke over med ulike gjennomsiktige forklaringer :-) de er veldig ivrige til å fortelle om hvor gutten sover.

Å søke etter dem på nett må være temmelig risikabelt. De inviterer til faenskap.

Jeg er enig i 16 og 18 års grense for forhold. De får holde seg på matta. Å gå til fysisk nagrep på noen uansett er kriminelt. De skal ikke leke politi eller vigilante.

Skrevet

Okei, så vi har alle lov å gjøre forbrytelser da, for å straffe forbrytere?

Så vi har lov å voldta voldtektsfolk? Ånei, vi har bare lov å rane de og banke de.

Synes det er feil uansett jeg.

petter smart
Skrevet

Jeg synes heller ikke synd på offeret. Men det er jo tydelig at dette ikke ble gjort kun for å skremme han fra å forgripe seg på barn.

De ranet han og det virker som om det økonomiske var det viktigste. At de valgte en pedofil var nok mest fordi de trodde han ikke ville anmelde dem, av frykt for å bli avslørt som pedofil.

Men jeg synes politiet burde etterforsket ham.

Skrevet

Okei, så vi har alle lov å gjøre forbrytelser da, for å straffe forbrytere?

Så vi har lov å voldta voldtektsfolk? Ånei, vi har bare lov å rane de og banke de.

Synes det er feil uansett jeg.

Som sagt - de gikk over streken, men uten at det fikk meg til å føle noe synd på ofrene.....

Skrevet

Vel - nå er det nå engang slik at et ran er et ran, enten offeret er pedofil, homofil eller islamist. Men nei, jeg synes ikke synd på dem jeg heller.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...