Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til Oslo for noen mnd. siden. Har ikke kabel-tv e.l. På dagtid sendes det ikke vanlige sendinger på NRK2, men en eller annen kristen tullkanal. Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Kabelselskapets sider?

Har ikke kabel-tv. Den heter Verdikanalen, eller noe slikt. På kveldstid er det vanlig NRK2 på samme kanal.

Skrevet

Har ikke kabel-tv. Den heter Verdikanalen, eller noe slikt. På kveldstid er det vanlig NRK2 på samme kanal.

Av/På-knapp?

:-)

Skrevet

Av/På-knapp?

:-)

Joda. Litt artig da, å se dem hallelujaere verre der. ;)

Skrevet

samme her, men vi har kabel-TV.

Rimelig spesiell kanal den Verdikanalen...er nok bare for spesielt interesserte.

Skrevet

Joda. Litt artig da, å se dem hallelujaere verre der. ;)

Har sett det, litt sånn klovnaktig. :-)

Skrevet

samme her, men vi har kabel-TV.

Rimelig spesiell kanal den Verdikanalen...er nok bare for spesielt interesserte.

Hva slags verdier?

Penger fra dumme folk?

Skrevet

Du finner lokale kanalers omtaler på kabelselskapenes sider likvel. Ofte det samme som sendes i kabel som i etern.

Jeg sjulle ønske min lokale kunne slå av sendingen før CSI begynner, hvis ikke, så stikker jeg ned og rydder litt på kontoret deres. Kontormøbler i det fri. "Øppna landskap" kalles slike kontorløsninger, lett surrealistisk arrangert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...