Gjest Hija Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Flyttet til Oslo for noen mnd. siden. Har ikke kabel-tv e.l. På dagtid sendes det ikke vanlige sendinger på NRK2, men en eller annen kristen tullkanal. Noen som vet hvorfor? 0 Siter
Gjest Hija Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Kabelselskapets sider? Har ikke kabel-tv. Den heter Verdikanalen, eller noe slikt. På kveldstid er det vanlig NRK2 på samme kanal. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke kabel-tv. Den heter Verdikanalen, eller noe slikt. På kveldstid er det vanlig NRK2 på samme kanal. Av/På-knapp? :-) 0 Siter
Gjest Hija Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Av/På-knapp? :-) Joda. Litt artig da, å se dem hallelujaere verre der. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 samme her, men vi har kabel-TV. Rimelig spesiell kanal den Verdikanalen...er nok bare for spesielt interesserte. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Joda. Litt artig da, å se dem hallelujaere verre der. Har sett det, litt sånn klovnaktig. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 samme her, men vi har kabel-TV. Rimelig spesiell kanal den Verdikanalen...er nok bare for spesielt interesserte. Hva slags verdier? Penger fra dumme folk? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke kabel-tv. Den heter Verdikanalen, eller noe slikt. På kveldstid er det vanlig NRK2 på samme kanal. Du finner lokale kanalers omtaler på kabelselskapenes sider likvel. Ofte det samme som sendes i kabel som i etern. Jeg sjulle ønske min lokale kunne slå av sendingen før CSI begynner, hvis ikke, så stikker jeg ned og rydder litt på kontoret deres. Kontormøbler i det fri. "Øppna landskap" kalles slike kontorløsninger, lett surrealistisk arrangert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.