Gå til innhold

Bilvask og stell for hånd nord i Akershus eller Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger få vasket en bil utvendig og innvendig. Samtidig fjernet noen limrester rundt om utenpå.

Det skulle vi gjort selv, hadde det ikke vært 5 grader kaldt og tida strekker ikke til, ikke helsa heller.

Noen vasker biler og steller for noen hundrelapper, men jeg finner dem ikke på nett.

Skrevet

Jeg bruker Sentrum bilvask. Ligger i en liten gatestubb du kjører inn i fra Lakkegata.

De håndvasker innverdig og utvendig m/voks for 200 kr.

Ferdig på 15-20 minutter.

mariaflyfly
Skrevet

Styr ihvertfall unna den lugubre sjappa som ligger under Oslo Bilsenter i Grenseveien. De er billige, og sikkert i mange tilfeller bra, men det var et sant hælvete å rydde opp da de ødela bilen min. :(

Skrevet

Jeg bruker Sentrum bilvask. Ligger i en liten gatestubb du kjører inn i fra Lakkegata.

Bra! Takk. Romerike Bilpleie (som ikke er på Romerike) skulle ha 450.

Skrevet

Styr ihvertfall unna den lugubre sjappa som ligger under Oslo Bilsenter i Grenseveien. De er billige, og sikkert i mange tilfeller bra, men det var et sant hælvete å rydde opp da de ødela bilen min. :(

Der er det fler som har vært. Det burde brennes ned og folka jages.

Skrevet

Sentrum bilvask har adressen Lakkegata 55.

Notert.

mariaflyfly
Skrevet

Der er det fler som har vært. Det burde brennes ned og folka jages.

Det er jeg faktisk helt enig i.

Skrevet

Det er jeg faktisk helt enig i.

Fra et av mine kursdager nylig:

"Slå opp et kapittel i adferdspsykologi som heter "Gruppetenking". Eller stikkord som mellommenneskelig kompetanse, problemløsningskompetanse, beslutningskompetanse, og ikke minst gruppedynamikk. Persiperte forskjeller i mål eller verdier mellom to parter, forsøk hos den ene parten på å få kontroll over den andre. Prinsippene innen kommunikasjon, problemløsning, og systemnivå rådgivning. Intergruppekonflikter har mange årsaker og involverer et komplekst konglomerat av individuell persepsjon, holdninger, atferd og gruppefaktorer som har innebygd tendens til eskalering."

Mange som strir med dette.

Enkelt sagt så er noen mennesker ikke egnet til å ha med kunder å gjøre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet om en i gamlebyen.

Jeg har ikke lagt merke til hva den heter og heller ikke adressen dessverre.

Men det ligger i samme bygning som Oslo karateklubb lå i inntil for kort tid siden.

De vasker innvendig og utvendig for 150 kr.

Skrevet

Jeg vet om en i gamlebyen.

Jeg har ikke lagt merke til hva den heter og heller ikke adressen dessverre.

Men det ligger i samme bygning som Oslo karateklubb lå i inntil for kort tid siden.

De vasker innvendig og utvendig for 150 kr.

Takk, det er notert. Det finner jeg sikkert, siden jeg har holdt til der en gang.

Gjest vaske vaske
Skrevet

her vi bor er det en fyr som har startet med slikt, han tar BARE kr 2000,- for utvendig og innvendig vask. tror det sto kr 1250,- for en av delene. har lurt på om dette er vanlige priser og om han har kunder - ikke meg i alle fall.

Skrevet

her vi bor er det en fyr som har startet med slikt, han tar BARE kr 2000,- for utvendig og innvendig vask. tror det sto kr 1250,- for en av delene. har lurt på om dette er vanlige priser og om han har kunder - ikke meg i alle fall.

I alle dager. Nei, der ville nok ikke jeg ha vært kunde heller.

På Sentrum Bilvask er det 200,- inkl. voksing, og så tror jeg det er 150,- for vanlig vask inne og ute.

Skrevet

Taxier får dette gjort for 110 kr kroner! Men det gjelder jo biler som gjør dette ofte så bilene er ikke så møkkete.

Privatbiler på samme steder koster 200 kroner.

Taxivask er på Statoilstasjoner i Nils Hansens vei på Bryn i Oslo, Munchs gate i sentrum og i Trondheimsveien 100 på Carl Berners plass.

Skrevet

Taxier får dette gjort for 110 kr kroner! Men det gjelder jo biler som gjør dette ofte så bilene er ikke så møkkete.

Privatbiler på samme steder koster 200 kroner.

Taxivask er på Statoilstasjoner i Nils Hansens vei på Bryn i Oslo, Munchs gate i sentrum og i Trondheimsveien 100 på Carl Berners plass.

Takk.

Men jeg syns ikke oslotaxier er så rene lenger. Noen er rett og slett inngrodde med grå, seig møkk. De velger jeg bort. Problemet er at jeg ofte må si hvorfor, og blir ikke så ofte trodd.

Skrevet

I Lakkegata på Grønland, rett bak Brilleland.

Skrevet

I Lakkegata på Grønland, rett bak Brilleland.

I nummer 55 visst.

Skrevet

I nummer 55 visst.

Bra å vite,jeg har sett det og tenkt jeg skulle dra dit flere ganger. Tror du man må bestille time?

Jeg klarte forresten å få solgt bilen til faren min på mandag, så slapp jeg den årsavgiften :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...