Gå til innhold

Utflod

Gjest i dag lurer jeg på dette også!

Anbefalte innlegg

Gjest i dag lurer jeg på dette også!

Synes jeg har fått mye mer utflod enn jeg har hatt tidligere. Har vel vært slik et halvt års tid kan jeg tenke.

Jeg bruker kobberspiral, har hatt den på plass i litt over 4 år.

Det er ikke slik at jeg får mye utflod i truseinlegget. Det kommer for det meste når jeg er på toalettet.

Både når jeg bare tisser og når jeg må det andre.

Når jeg har tisset kan jeg se det ligger akkurat som litt slim i toalettet. Og når jeg tørker meg kommer det en del utflod på papiret. Kan virke litt som slim. Ikke lukter det og fargeløst vil jeg vel kalle det.

Jeg har ingen andre plager, ikke noe kløe, svie eller noe annet.

Er dette noe jeg burde ta opp med legen, eller er det helt vanlig?

På forhånd takk for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222700-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Jeg ville sagt at dette var kjempe positivt. Så lenge utfloden er slimaktig og ikke lukter noe spesielt, og at du heller ikke har noe kløe og svie, så er floraen der nede helt normal. Det er egentlig positivt å ha mye utflod, da renser skjeden seg godt og holder slimhinnene godt ved like. Så etter min mening trenger du absolutt ikke oppsøke lege. Utfloden varierer i mengde gjennom hele livet. Noen perioder mye, andre mindre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222700-utflod/#findComment-1667386
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...