Gå til innhold

TINE i Dansefeber

Anbefalte innlegg

Gjest crunchie
Skrevet

Kan noen her fortelle meg hvilken gruppe det ufordragelige kvinnfolket der appellerer til? Siden hun tydeligvis får en drøss med "stemmer" hver uke? Hun har hengt med i konkurransen nå så langt og kommet til finalen uten at jeg helt har skjønt bæret. De dommerene har ikke sagt èn eneste negativ ting om henne. Bare skryt å få. Selv synes jeg hun er et utrolig vemmelig vesen, grøss.. Danser stakkato, ingen sjarm, ingen ting..

Husker jeg så i en artikkel at hun hadde gått på danseskoler sammen med noen av de dommerene osv.

Jeg begynner å lure om hele konseptet er falskt. Kan ikke tenke meg hvem dama kan appellere til??!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg stemmer på henne hver uke - syntes at hun er kjempeflink og jeg liker henne.

Selv om du ikke liker en person er det jo ikke det samme som at ingen andre gjøre det heller...

Heldigvis liker vi forkjellige mennesker.

Gjest crunchie
Skrevet

Jeg stemmer på henne hver uke - syntes at hun er kjempeflink og jeg liker henne.

Selv om du ikke liker en person er det jo ikke det samme som at ingen andre gjøre det heller...

Heldigvis liker vi forkjellige mennesker.

ok. Hvilken mennesketype ville du se på deg selv som?? Alder? Kjønn? Sivilstatus? Yrke?

Jeg MÅ bare ha en research på dette

fuji1365380447
Skrevet

ok. Hvilken mennesketype ville du se på deg selv som?? Alder? Kjønn? Sivilstatus? Yrke?

Hvilken mennesketype ville du se på deg selv som:

Bor i Oslo, lever et aktivt liv, mye sammen med venner osv.

Alder: 32

Kjønn: Kvinne

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Jobber som prosjektleder i det private næringsliv

Skrevet

Fint med en hobby :o)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg liker også Tine men jeg stemmer ikke på noen. Men skulle jeg ha stemt, så måtte det bli henne. Synes hun er flink!

Det du heller kan spørre om er hvem som har stemt Finn så langt fram i det dansegreia på tv2....

Skrevet

Jeg liker også Tine men jeg stemmer ikke på noen. Men skulle jeg ha stemt, så måtte det bli henne. Synes hun er flink!

Det du heller kan spørre om er hvem som har stemt Finn så langt fram i det dansegreia på tv2....

Ja, og Iselin så langt frem i Idol...

Mary Poppins
Skrevet

Folk er forskjellige. Selv liker jeg heller ikke Tine, for all del, hun er jo flink til å danse men hun gir meg ingenting. Synes heller ikke hun er noe sjarmerende vesen.

Men sånn vil det alltid være - det som appellerer til noen appellerer ikke til andre og vice versa.

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg liker Tine. Synes hun er flink til å danse jeg.

Skrevet

Sånn er det med alt her i livet

- noen liker moren og andre liker datteren-

Gjest crunchie
Skrevet

Hvilken mennesketype ville du se på deg selv som:

Bor i Oslo, lever et aktivt liv, mye sammen med venner osv.

Alder: 32

Kjønn: Kvinne

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Jobber som prosjektleder i det private næringsliv

Jahaaa....

Du bruker å henge på kaffebarer å spise brownies og drikke dobbel latte med venninnene dine da?

Og du ser på deg selv som en "kunstnerisk" person, eller? Bruker å være med på kulturelle happeninger, osv?

fuji1365380447
Skrevet

Jahaaa....

Du bruker å henge på kaffebarer å spise brownies og drikke dobbel latte med venninnene dine da?

Og du ser på deg selv som en "kunstnerisk" person, eller? Bruker å være med på kulturelle happeninger, osv?

Går nesten aldri på kafe, drikker ikke kaffe, er ikke spesielt kunstnerisk og går nesten aldri på hverken teater eller andre kultur-tilbud.

Men jeg liker Tine i Dansefeber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...