Gjest dittalias Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Bosted: Alder: Kjønn: Sivilstatus: Yrke: På fritiden driver jeg med: Mine favorittklesmerker: Musikksmak: Type hus: Favorittdyr: Ser gjerne på TV: Jeg liker: Jeg misliker: Drømmer om: 0 Siter
Gjest Mine venner i skoledagboka Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvorfor ikke navn, adresse og telefonnummer? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn:Ulvinnen Lurulf Bosted: Østlandet Alder: Ikke like gammel som KariKrusKakli Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Gift Yrke: Har aldri blitt oppgitt på dol. På fritiden driver jeg med: Jeg er mc'rype :-) Mine favorittklesmerker:? Musikksmak:Litt forskjellig Type hus: Akkurat passe stort :-) Favorittdyr: Hund Ser gjerne på TV: Lost Jeg liker: Potetball og dol Jeg misliker: Lever Drømmer om: Å vinne i Lotto. Men da må jeg begynne å tippe snart... Var jeg modig nå, syns du? 0 Siter
Gjest Hva med deg? Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Sier mitt når du sier ditt. Bosted: Oslo Alder: 27 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Samboer, har tvillinger som er 9 mnd. gamle Yrke: Journalist På fritiden driver jeg med: Ikke mye fritid med to småtroll, men trener fire ganger i uka Mine favorittklesmerker: Ingen spesielle Musikksmak: Pop og rock Type hus: Leilighet Favorittdyr: Hund Ser gjerne på TV: Dokumentarer Jeg liker: Sol, reiser, gode venner Jeg misliker: Snø Drømmer om: Stort hus på landet 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nei, det tør jeg ikke. Av samme grunn som deg, antar jeg. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Maja Miranda Pandersen Bosted: Ytre Tana Alder: 78 1/2 Kjønn: ? Sivilstatus: Seriemonogamist Yrke: Bananbøyer På fritiden driver jeg med: DOLer altfor mye Mine favorittklesmerker: Busnel, Bik Bok, B Young Musikksmak: Rune Rudberg Type hus: Villa Villekulla Favorittdyr: Kommodebikkje Ser gjerne på TV: Ricky Lake og Big Brother Jeg liker: Kanelsnurrer Jeg misliker: Pervoer Drømmer om: Nirvana 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nei. Og det gjør tydeligvis ikke du heller? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Sier mitt når du sier ditt. Bosted: Oslo Alder: 27 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Samboer, har tvillinger som er 9 mnd. gamle Yrke: Journalist På fritiden driver jeg med: Ikke mye fritid med to småtroll, men trener fire ganger i uka Mine favorittklesmerker: Ingen spesielle Musikksmak: Pop og rock Type hus: Leilighet Favorittdyr: Hund Ser gjerne på TV: Dokumentarer Jeg liker: Sol, reiser, gode venner Jeg misliker: Snø Drømmer om: Stort hus på landet Og dermed outet du deg selv... Jaja, hver sin lyst... Hvis noen som kjenner deg i RL leser dette, så vet de i alle fall hvem du er. Hvor mange 27 år gamle kvinnelige journalister i Oslo har tvillinger på 9 måneder..? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn:Ulvinnen Lurulf Bosted: Østlandet Alder: Ikke like gammel som KariKrusKakli Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Gift Yrke: Har aldri blitt oppgitt på dol. På fritiden driver jeg med: Jeg er mc'rype :-) Mine favorittklesmerker:? Musikksmak:Litt forskjellig Type hus: Akkurat passe stort :-) Favorittdyr: Hund Ser gjerne på TV: Lost Jeg liker: Potetball og dol Jeg misliker: Lever Drømmer om: Å vinne i Lotto. Men da må jeg begynne å tippe snart... Var jeg modig nå, syns du? Hva? Er ikke favorittdyret ditt hare? 0 Siter
Platina Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Og dermed outet du deg selv... Jaja, hver sin lyst... Hvis noen som kjenner deg i RL leser dette, så vet de i alle fall hvem du er. Hvor mange 27 år gamle kvinnelige journalister i Oslo har tvillinger på 9 måneder..? Men hun (eller var det en han?) bruker sikkert ikke nicket "Hva med deg?" neste gang. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Maja Miranda Pandersen Bosted: Ytre Tana Alder: 78 1/2 Kjønn: ? Sivilstatus: Seriemonogamist Yrke: Bananbøyer På fritiden driver jeg med: DOLer altfor mye Mine favorittklesmerker: Busnel, Bik Bok, B Young Musikksmak: Rune Rudberg Type hus: Villa Villekulla Favorittdyr: Kommodebikkje Ser gjerne på TV: Ricky Lake og Big Brother Jeg liker: Kanelsnurrer Jeg misliker: Pervoer Drømmer om: Nirvana hehe... 0 Siter
Gjest Hva med deg? Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Og dermed outet du deg selv... Jaja, hver sin lyst... Hvis noen som kjenner deg i RL leser dette, så vet de i alle fall hvem du er. Hvor mange 27 år gamle kvinnelige journalister i Oslo har tvillinger på 9 måneder..? Skrev jo ikke under med nicket mitt, gjorde jeg vel? Når jeg senere skriver andre innlegg med mitt vanlige nick, vil ingen kjenne meg igjen. Om noen nå vet at jeg skriver innlegg her, gjør det meg absolutt ingenting. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Men hun (eller var det en han?) bruker sikkert ikke nicket "Hva med deg?" neste gang. Nei, men det er - som NHD gjentatte ganger har påpekt - garantert brukere av DOL som har som hobby å sammenholde opplysninger her. Neste gang "hva med deg" skriver om sine 9 mnd. gamle tvillinger, eller andre opplysninger som er gitt her, men da under eget nick, så er det jo ganske åpenlyst. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hva? Er ikke favorittdyret ditt hare? Nei, harepuser er søte, men ingen favoritt :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Kari/kariKruskakli Bosted: Mosjøen Alder: 25 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Skilt Yrke: Blikkeslager På fritiden driver jeg med: Doler dagen lang. Mine favorittklesmerker: Aner ikke. Musikksmak: Allsidig. Type hus: Leilighet Favorittdyr:Katt Ser på Tv: Big Brother Jeg misliker: Vet ikke. Drømmer om: Litt av hvert. 0 Siter
Gjest Hva med deg? Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nei, men det er - som NHD gjentatte ganger har påpekt - garantert brukere av DOL som har som hobby å sammenholde opplysninger her. Neste gang "hva med deg" skriver om sine 9 mnd. gamle tvillinger, eller andre opplysninger som er gitt her, men da under eget nick, så er det jo ganske åpenlyst. Aldri skrevet om ungene eller jobben min her før, og kommer heller ikke til å gjøre det. Skriver sjelden her, og aldri om personlige ting. Så ingen fare. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Kari/kariKruskakli Bosted: Mosjøen Alder: 25 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Skilt Yrke: Blikkeslager På fritiden driver jeg med: Doler dagen lang. Mine favorittklesmerker: Aner ikke. Musikksmak: Allsidig. Type hus: Leilighet Favorittdyr:Katt Ser på Tv: Big Brother Jeg misliker: Vet ikke. Drømmer om: Litt av hvert. Fra nå av skal jeg si at jeg ER like gammel som deg - en flott alder :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Fra nå av skal jeg si at jeg ER like gammel som deg - en flott alder :-) Ja, ikke sant? Føler meg ung i dag:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ja, ikke sant? Føler meg ung i dag:) Jeg også! Det er nok du som har smittet meg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.