Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hæ? Er det bare dere som er her 'døgnet rundt', som får lov til å svare? Snakker da ikke om hvem som får lov å svare... Men jeg lurer på hva DU skal med en undersøkelse som dette? 0 Siter
Gjest Hva med deg? Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Snakker da ikke om hvem som får lov å svare... Men jeg lurer på hva DU skal med en undersøkelse som dette? JEG startet da ikke denne tråden. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tja, vedkommende svarte vel bare på spørsmålene. Det var vel ikke vedkommende som startet tråden? Åjjda, trodde det var samme nick jeg ;-) Skal unnskylde meg med det samme. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 JEG startet da ikke denne tråden. Sorry, jeg blingsa!! Ble litt for engasjert her, gitt ;-) 0 Siter
Gjest Hva med deg? Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Sorry, jeg blingsa!! Ble litt for engasjert her, gitt ;-) Hehe, helt i orden 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 *Keinstein holder korta inntil brystet, og ser paranoid rundt seg* jeg vet alt om deg!:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 jeg vet alt om deg!:-) Snakka med ekskona mi? 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Snakka med ekskona mi? nei - bare tolker deg: Du er singel Du er en betrakter av livet Du liker en diskusjon Du avskyr dumme mennesker – forakter dem Du er over 35 år Du har sykkel Du er yndlingsonkel til flere gærne små Du kan virke overfladisk på mennesker som ikke bryr seg om å se etter – og de som ikke gidder å se etter, de driter du i. Du ler ofte der andre tier stille Du klarer deg godt økonomisk Du liker å ”leke” Du sier ikke nei takk til en dram eller 15 Du er snill mot dine Du leter fortsatt etter Kvinnen Du var ikke populær i gymtimene på skolen – du klovnet i stedet. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nei - bare tolker deg: Du er singel Du er en betrakter av livet Du liker en diskusjon Du avskyr dumme mennesker – forakter dem Du er over 35 år Du har sykkel Du er yndlingsonkel til flere gærne små Du kan virke overfladisk på mennesker som ikke bryr seg om å se etter – og de som ikke gidder å se etter, de driter du i. Du ler ofte der andre tier stille Du klarer deg godt økonomisk Du liker å ”leke” Du sier ikke nei takk til en dram eller 15 Du er snill mot dine Du leter fortsatt etter Kvinnen Du var ikke populær i gymtimene på skolen – du klovnet i stedet. :-) Noe er nok sant. Men du fisker :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Noe er nok sant. Men du fisker :-) Nei - fisker ikke - bare det inntrykket jeg har etter å ha "kjent deg" her på DOL 0 Siter
amerikafareren Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Bosted: Verden Alder: 28 år ifølge mitt hode Kjønn: jeg er dame og kommer til å bli det Sivilstatus: jeg er single og kommer til å være det. Kunne godt tenke meg en kjæreste som jeg kan levere hjem på samme måte som barnebarn (jeg vil ikke ha en gift mann, og ikke en som jeg leverer hjem til mamma) Yrke: verdensvandrer På fritiden driver jeg med: vandrer rundt i storbyen Mine favorittklesmerker: hva er det? Musikksmak: Type hus: kjellerrom Favorittdyr: dolere Ser gjerne på TV: nei Jeg liker: dolere Jeg misliker:dolere Drømmer om: å sitte i godstolen min hjemme med et glass vin, og se ut av vinduet. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nei - fisker ikke - bare det inntrykket jeg har etter å ha "kjent deg" her på DOL Siden du ikke skriver noe stygt, så har du ikke snakka med ekskona mi. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 nei - bare tolker deg: Du er singel Du er en betrakter av livet Du liker en diskusjon Du avskyr dumme mennesker – forakter dem Du er over 35 år Du har sykkel Du er yndlingsonkel til flere gærne små Du kan virke overfladisk på mennesker som ikke bryr seg om å se etter – og de som ikke gidder å se etter, de driter du i. Du ler ofte der andre tier stille Du klarer deg godt økonomisk Du liker å ”leke” Du sier ikke nei takk til en dram eller 15 Du er snill mot dine Du leter fortsatt etter Kvinnen Du var ikke populær i gymtimene på skolen – du klovnet i stedet. :-) "Du avskyr dumme mennesker – forakter dem " Ikke kun dumme, bare dumme på den måten at de er i praksis er slemme eller inkompetente så det går ut over noen andre enn dem selv. Spesielt når de er slemme og då dumme at de tror de vil slippe unna med det. Alle kan være så dumme de vil, bare det ikke går ut over noen, eller noen utnytter dem. 0 Siter
asterix Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Å slenge på et "tør du" på et slikt spørsmål minner meg om den måten enkelte umodne individer prøver seg på for å få noen til sengs. "Vil du ikke ha sex? Er du feig eller?" 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Å slenge på et "tør du" på et slikt spørsmål minner meg om den måten enkelte umodne individer prøver seg på for å få noen til sengs. "Vil du ikke ha sex? Er du feig eller?" Hehe. Latterliggjøring eller å antyde ekskludering fra prestisjegruppen "modige" er en hersketeknikk. 0 Siter
asterix Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hehe. Latterliggjøring eller å antyde ekskludering fra prestisjegruppen "modige" er en hersketeknikk. Nettopp. Helt greit å spørre/be om alt mellom himmel og jord for min del, men å antyde at det skal ha noe med mot å gjøre om man ønsker å svare/gjøre ting eller ikke er latterlig i mine øyne. ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nettopp. Helt greit å spørre/be om alt mellom himmel og jord for min del, men å antyde at det skal ha noe med mot å gjøre om man ønsker å svare/gjøre ting eller ikke er latterlig i mine øyne. ;-) Jeg tolket det bare som en utfordring. Jeg tror neppe noen lar seg presse noe særlig. Med ut-/oppfordringer blir det mindre aktuelt for meg å gjøre slikt. Meninger er en ting. Det er greit. Personlige attributter er noe annet. Jeg liker ikke systematisk registrering og identifisering. 0 Siter
Gjest Tuff Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Nei, men jeg tør la vær! Er så tøff atte 0 Siter
Line Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Bosted: Trondheimsområdet Alder: 31 om noen dager Kjønn: Jente Sivilstatus: Singel Yrke: Helsearbeider / sykepleiestudent På fritiden driver jeg med: Salsa, alpint, reiser en del, språkkurs, er med barna mine, gjør husarbeid, er med venner... Har ikke så mye fritid, og mindre blir det når det blir mer jobbing, i tillegg til større krav fra skolen. Mine favorittklesmerker: Stradivarius Musikksmak: Hører på det meste, men skrur av etter hvert når det blir klassisk på P1, eller "bråkmusikk" (trance, heavy metal, "guttemusikk") som jeg kaller det. Type hus: Sokkelleilighet Favorittdyr: Kattunger Ser gjerne på TV: Akutten, X-files, en god film. Ser veldig lite på tv. Jeg liker: Unger som hører etter når jeg har pratet til dem én gang. Jeg misliker: Falske rykter og baksnakking. Unger som jeg må snakke til 40 ganger, og som fremdeles ikke viser tegn til respons. Drømmer om: Eget hus 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Trodde dere her inne visste det meste om meg jeg så jeg ser ingen grunn til å svare ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.