Gjest PandaMiranda Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 *Keinstein holder korta inntil brystet, og ser paranoid rundt seg* Pyse!! Pyse!!! 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg tør, men ser ikke poenget i det 0 Siter
keinstein Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Pyse!! Pyse!!! *Skifter til offertaktikk* Mobbing! Mobbing! 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Navn/Nicknavn: Lucretia Bosted: Oslo Alder: 23 Kjønn: jente Sivilstatus: offisielt så har jeg kjæreste. Men er i en vaklende fase nå. Yrke: geofagstudent + personlig assistent (skomaker om sommerene) På fritiden driver jeg med: Hovedsaklig internett dilldall, og TV... Men treffer jo også venner iblant, er glad i gå på konserter. Mine favorittklesmerker: oj. Merker!? Aner ikke. Kjøper vel det meste på H&M, men er ingen fan av h&m egentlig.. bortsett fra prisene. Musikksmak: Mye forskjellig: goth, industrielt, EBM, synthpop, alternative, rock m.m. Type hus: Jeg bor i? Blokk. Favorittdyr: Ape (men også hund og sugar gliders (som jeg ikke vet hva heter på norsk)) Ser gjerne på TV: Lost, Nytt på nytt m.m. Jeg liker: Indian vegetable curry Jeg misliker: dyremishandlig, diskriminering (generelt) Drømmer om: Å skrive en roman, og å starte et barnehjem i Rio 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 *Skifter til offertaktikk* Mobbing! Mobbing! (Fyyy, PandaMiranda, det var ikke pent gjort!! Be mannen om unnskyldning nå.) Unnskyld... skal aldri gjøre det mer... (Fniis...) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (Fyyy, PandaMiranda, det var ikke pent gjort!! Be mannen om unnskyldning nå.) Unnskyld... skal aldri gjøre det mer... (Fniis...) Hykler! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hykler! Huff, jeg er visst i det frekke hjørnet for tida... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.