Gjest ikke som forventet Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jeg hadde sex første gangen i går natt(med dama mi, ikke et one night stand), og det siste jeg trodde skulle skje, skjedde. jeg fikk den opp og holdt på lenge, men jeg kom aldri! vi prøvde først med kondom, men da hadde jeg ikke sjans. kjente liksom alt for lite... prøvde etterpå uten, og da gikk det etter en laaaang stund. men det virka som problemet var at jeg ikke kjente noe, det var nesten bare da jeg var helt ytterst i skjeden at jeg kjente det. har jeg runka alt for lenge til at det er mulig for meg å komme når jeg er i ei jente?? hva skal jeg gjøre for å komme litt fortere seinere? hun syntes at jeg var litt stor(noe jeg heller aldri hadde forventet), så det er vel ikke det at hun er for vid heller. må bare si at alt i alt gikk kvelden over all forventning da, tross alt. virka som dama var veldig fornøyd, og det var ganske godt. men jeg håper ikke hu blir skuffa eller usikker eller noe fordi jeg ikke kom.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222716-kom-ikke-f%C3%B8rste-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg kjenner mange gutter som har hatt dette problemet. Årsaken er nok en blanding av at man er litt nervøs, samt at du har vendt deg til en egen teknikk når du runker som er ganske anderledes enn følelsen av å være inne i ei jente. Men hånda di kan du justere trykket akkurat slik det passer deg best, mens sjeden til en kvinne ikke gir slik punktstimuli. Jeg tror nok at du vil klare å komme sammen med henne etterhvert. Underveis kan du jo runke det til orgasme mot slutten, dersom det er frustrerende å ikke komme. Det har jeg opplevd flere gutter som har gjordt, og det er ikke så unormalt. Mest av alt så krever et godt sexliv masser av øvelse. Det tar tid å bli kjent med hverandres (og egen) behov og preferanser. Så det er bare å ha masse sex sammen med kjæresten, så blir det garantert bedre. Men glem nå ikke hennes nytelse og orgasme oppi dette. Fikk hun orgasme? Det ligger mye nytelse i å stimlere din kjære også, og munnsex er en sikker vinner på å bli kjent med hverandre på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222716-kom-ikke-f%C3%B8rste-gangen/#findComment-1666873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke som forventet Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg kjenner mange gutter som har hatt dette problemet. Årsaken er nok en blanding av at man er litt nervøs, samt at du har vendt deg til en egen teknikk når du runker som er ganske anderledes enn følelsen av å være inne i ei jente. Men hånda di kan du justere trykket akkurat slik det passer deg best, mens sjeden til en kvinne ikke gir slik punktstimuli. Jeg tror nok at du vil klare å komme sammen med henne etterhvert. Underveis kan du jo runke det til orgasme mot slutten, dersom det er frustrerende å ikke komme. Det har jeg opplevd flere gutter som har gjordt, og det er ikke så unormalt. Mest av alt så krever et godt sexliv masser av øvelse. Det tar tid å bli kjent med hverandres (og egen) behov og preferanser. Så det er bare å ha masse sex sammen med kjæresten, så blir det garantert bedre. Men glem nå ikke hennes nytelse og orgasme oppi dette. Fikk hun orgasme? Det ligger mye nytelse i å stimlere din kjære også, og munnsex er en sikker vinner på å bli kjent med hverandre på. tusen takk for svar fuji. det er vel bare å sette i gang og ha masse sex med henne da joda, hun kom hun, et par ganger. hun kom til og med da vi hadde samleie, ikke bare da jeg slikka henne. det er egentlig ikke så ille å ikke få orgasme,jeg er mer bekymra for hva dama tror da. det er jo ikke fordi jeg ikke tenner på hu eller noe sånt som er grunnen til at jeg ikke kommer. har nok litt med nervøsitet å gjøre ja, merka at jeg ble bare mer og mer stressa for at jeg skulle komme jo lenger tid det tok. får vel heller prøve å bare nyte det mens det varer, og ikke tenke så mye på at jeg skal komme... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222716-kom-ikke-f%C3%B8rste-gangen/#findComment-1667768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.