Gå til innhold

Er Vivian og Ørjan fra Idol kristne?

Anbefalte innlegg

Gjest kristent
Skrevet

Hvem ellers av syngegjengen der er kristne?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• bugge -jenta

2

• Zombiebob

2

• kizmiaz

1

Gjest Grøss
Skrevet

Siri Helene oppga at hun var lykkeligst da hun var alene sammen med Gud, og Audun hadde oppført Gud som sin favorittperson.

Så tydeligvis flere småtullinger i den gjengen, ja.

Skrevet

Huff, Idol.

*lei*

Er de kristne ? Ikke noe galt i det, selvsagt, men det gir jo deltagerne et annet preg. Litt sånn ten-sing, gospel-aktig. Men Vivian er da iallfall flink til å synge. Hun er ganske pen også.

Men kjæresten hennes, han virker veldig sur, innbitt og ærgjerrig? Liker'n ikke ut fra TV-opptredenen.

Skrevet

Siri Helene oppga at hun var lykkeligst da hun var alene sammen med Gud, og Audun hadde oppført Gud som sin favorittperson.

treng ein vera tulling om ein er kristen? Det der var ein barnslig kommentar!!!

bugge -jenta
Skrevet

Og toleransen din er stor...

Gjest nosigns
Skrevet

Det er iallefall de to du nevnte, pluss Alexander, Audun og hun som gikk ut sist.

Gjest kristent
Skrevet

Det er iallefall de to du nevnte, pluss Alexander, Audun og hun som gikk ut sist.

Da vet jeg hvem jeg ikke skal stemme på. Helt sant, jeg stemmer ikke på kristne.

Kristne dobbeltmoralister og gladkristen ungdom har jeg fått nok av for lenge siden.

Kall meg gjerne dømmende!

Hvem er det som ikke er kristne av den Idolgjengen?

Skrevet

Da vet jeg hvem jeg ikke skal stemme på. Helt sant, jeg stemmer ikke på kristne.

Kristne dobbeltmoralister og gladkristen ungdom har jeg fått nok av for lenge siden.

Kan jo f.eks. kalle deg full av fordommer.

Gjest vioola
Skrevet

Huff, Idol.

*lei*

Er de kristne ? Ikke noe galt i det, selvsagt, men det gir jo deltagerne et annet preg. Litt sånn ten-sing, gospel-aktig. Men Vivian er da iallfall flink til å synge. Hun er ganske pen også.

Men kjæresten hennes, han virker veldig sur, innbitt og ærgjerrig? Liker'n ikke ut fra TV-opptredenen.

ja , det samme har jeg tenkt. Han virker sur , skjønner ikke at han har kommet videre. Man må vel greie og virke litt sympatisk og blid om man er med i den konkuransen der

Gjest Oh my god!
Skrevet

Trodde man skulle stemme på hvem man synes var flinkest til å SYNGE, jeg....

Gjest kristent
Skrevet

Trodde man skulle stemme på hvem man synes var flinkest til å SYNGE, jeg....

Jøss ja, men etter en god del dårlige erfaringer blir man farget av det!

Gjest nenjas
Skrevet

Jøss ja, men etter en god del dårlige erfaringer blir man farget av det!

Jeg har en god del dårlige erfaringer med ikke kristne men jeg er ikke så tåpelig at jeg unngår å stemme på de ikke kristne for det. Jeg stemmer på den jeg synes er best uavhengig av hva de måtte tro på.

Skrevet

Det er trist å lese at så mange nordmenn ikke er kristne.

Gjest enjas
Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange er kristne men våger ikke helt å innrømme det. Flere jeg ikke trodde var kristnde som i ettertid har innrømt at de egentlig tror på Gud/Jesus. Selv har jeg alltid trodd på Gud selv om jeg i perioder ikke har vågd å si det. Nå som jeg er voksen er jeg ikke redd for å si det. Man skal da ikke skamme seg over det står det i Bibelen så jeg har dårlig samivittighet. Jeg føler bare at det er utrolig mye fordømmelse av krsitne. Dette opplevde jeg som ungdom derfor vågde jeg ikke alltdi si at jeg var det.

Gjest bruker ikke penger på idol.
Skrevet

Huff, Idol.

*lei*

enig. krysser fingrene hver gang for at han skal gå ut. Liker han overhode ikke, synest han rett og slett er teit. Men jeg stemmer ikke, så jeg skal holde kjeft.

Gjest pepsi maxx
Skrevet

Jeg mener å ha lest at

Vivian, Aleksander, Iselin, Audun, Siri Helene + ? er kristne. Noen mer enn andre, men de kommer til å ryke ut i tur og orden. Folk orker ikke med prektige gladkristne mennesker.

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg stemmer på den jeg liker jeg, uavhengig av om de er kristne eller ikke. Tror de andre ikke er personlig kristne. Han der Ingebretsen fra A1 (sønn til Stein Ingebretsen, husker ikke fornavnet hans) er jo også kristen. Det er mange av de etterhvert. Lurer på om det er blitt litt 'in' jeg.

Skrevet

*LOL* Jeg ser det heller som et sunnhetstegn.

Skrevet

Jeg faller for en sang - evt også for artisten. Om sangeren er kristen eller ikke, spiller ingen rolle i denne sammenheng. Jeg aner ikke hvem av årets idolfinalister som er kristne. Jeg vet at Maren fra i fjor er kristen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...