Gå til innhold

Er Vivian og Ørjan fra Idol kristne?

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

endeli flinke artister fra kristne kor og gospel greier og sånt.. hun idol maren , og maria arredondo

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• bugge -jenta

2

• Zombiebob

2

• kizmiaz

1

bugge -jenta
Skrevet

Utallige av våre norske musikere, det være seg sangere eller musikere kommer fra den store Tensingbevegelsen som er i ferd med å dø helt ut. Eller andre kristne sammenhenger. Slik er det bare, lik det eller ikke. De behøver ikke ha et kristent livssyn av den grunn, men om de skulle ha det, hva skiller det oss?

Min mening.

Skrevet

Da vet jeg hvem jeg ikke skal stemme på. Helt sant, jeg stemmer ikke på kristne.

Kristne dobbeltmoralister og gladkristen ungdom har jeg fått nok av for lenge siden.

Kall meg gjerne dømmende!

Hvem er det som ikke er kristne av den Idolgjengen?

det er jaggu meg det ekleste jeg har hørt. hvorfor skal alle kristne bedømmes som klin like? nei. unnskyld meg.

Gjest Vossoo
Skrevet

Det er trist å lese at så mange nordmenn ikke er kristne.

Da foreslår jeg at du flytter til et land der flere tror på eventyret kalt Bibelen.

Skrevet

Da vet jeg hvem jeg ikke skal stemme på. Helt sant, jeg stemmer ikke på kristne.

Kristne dobbeltmoralister og gladkristen ungdom har jeg fått nok av for lenge siden.

Kall meg gjerne dømmende!

Hvem er det som ikke er kristne av den Idolgjengen?

Det der må være ganske vanskelig, forresten. Utrolig mange av de artistene (spesielt de fra utlandet) som er populære i norge er jo personlig kristne. Hvordan finner du ut hvem du bør høre på og hvem du ikke bør høre på?

Skrevet

Det er da ikke noe å henge med nebbet for vel?

Skrevet

Det er da ikke noe å henge med nebbet for vel?

Jo..

Gjest kristent
Skrevet

Det der må være ganske vanskelig, forresten. Utrolig mange av de artistene (spesielt de fra utlandet) som er populære i norge er jo personlig kristne. Hvordan finner du ut hvem du bør høre på og hvem du ikke bør høre på?

Jeg konsentrerer meg kun om å ikke være med på å stemme frem et norskt idol som er kristent.

Det får være nok!;)

Gjest kristent
Skrevet

Hihi, ja!

Gjest vioola
Skrevet

noe helt annet. Men jeg synes idol er blitt elendig. Eller selve konkuransen er morsom og se hvem som vinner og hvem som går videre. Men husker både finalelåta og den fellessangen i fjor..var helt elendig.. hørt litt av fellessangen i år..også elendig.. jorunn er en flopp , kjartan også.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg tok vivian og ørjan på fersken da de ba til satan backstage før de skulle synge. De bare utgir seg for å være kristne og søte slik at vi skal stemme på dem.. sleipingene! ;)

Gjest kristent
Skrevet

Jeg tok vivian og ørjan på fersken da de ba til satan backstage før de skulle synge. De bare utgir seg for å være kristne og søte slik at vi skal stemme på dem.. sleipingene! ;)

Jeg tror de hadde fått mange flere stemmer om de tilba satan, det er litt sånn in er det ikke?:)

Ellers er jeg helt enig i at alt var så mye bedre før i Kurtetida!

Skrevet

Da foreslår jeg at du flytter til et land der flere tror på eventyret kalt Bibelen.

God idé :-) Sluppet endel andre potetproblemstillinger i tillegg.

Skrevet

Siri Helene oppga at hun var lykkeligst da hun var alene sammen med Gud, og Audun hadde oppført Gud som sin favorittperson.

Så tydeligvis flere småtullinger i den gjengen, ja.

At han oppfører Gud som sin favorittperson, er fordi han lever etter Han. Er man religiøs, forstår man at "Å være alene med Gud" er å føle seg trygg og sikker i Hans nærvær.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at

Vivian, Aleksander, Iselin, Audun, Siri Helene + ? er kristne. Noen mer enn andre, men de kommer til å ryke ut i tur og orden. Folk orker ikke med prektige gladkristne mennesker.

Stakkars deg, du må være et utrolig deprimert menneske.

Gjest NNNNNNNNNNNN
Skrevet

At han oppfører Gud som sin favorittperson, er fordi han lever etter Han. Er man religiøs, forstår man at "Å være alene med Gud" er å føle seg trygg og sikker i Hans nærvær.

Hjelpes for noe vrøvl.

Skrevet

Hjelpes for noe vrøvl.

Kanskje for deg. Synd det.

Gjest NNNNNNNNNNNN
Skrevet

Kanskje for deg. Synd det.

Synd? Du gjentar hele tiden at det er synd at så få er kristne og bla bla bla.

Det er så forbanna typisk kristne mennesker. Dere snakker om forståelse og respekt for egen og andres tro. Men dere viser jo ikke forståelse på noen som helst måte for noen som tror på noe annet eller oppfører seg annerledes enn dere.

Hykleri på høyeste nivå.

Gjest vioola
Skrevet

Siri Helene oppga at hun var lykkeligst da hun var alene sammen med Gud, og Audun hadde oppført Gud som sin favorittperson.

Så tydeligvis flere småtullinger i den gjengen, ja.

å ha jesus som favorittperson eller forbilde er da ikke noe galt?

Skrevet

Synd? Du gjentar hele tiden at det er synd at så få er kristne og bla bla bla.

Det er så forbanna typisk kristne mennesker. Dere snakker om forståelse og respekt for egen og andres tro. Men dere viser jo ikke forståelse på noen som helst måte for noen som tror på noe annet eller oppfører seg annerledes enn dere.

Hykleri på høyeste nivå.

Jeg bare ler når jeg hører sånt som du sier. Nå skal jeg sette på litt god musikk og kose meg! Ha en fin kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...