Gå til innhold

Er Vivian og Ørjan fra Idol kristne?

Anbefalte innlegg

Gjest NNNNNNNNNNNN
Skrevet

Jeg bare ler når jeg hører sånt som du sier. Nå skal jeg sette på litt god musikk og kose meg! Ha en fin kveld :-)

Ja, den samme nervøse latteren som alle andre hyperkristne kommer med når de føler seg truffet. Jupp, kjenner til den, du. :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• bugge -jenta

2

• Zombiebob

2

• kizmiaz

1

Gjest Hanneline
Skrevet

Om de er kristne, gule, blå, muslimer, gutter, jenter, aliens.

Hvem pokker bryr seg?!

Dere som skriver nedover tråden her at man ikke har lyst til å stemme frem kristne, må være noe av det mest fordømmende og trangsynte folk jeg har vært borti.

Det er snakk om å kunne synge, ikke hva slags livssyn man har.

*oppgitt*

Gjest Hanneline
Skrevet

Synd? Du gjentar hele tiden at det er synd at så få er kristne og bla bla bla.

Det er så forbanna typisk kristne mennesker. Dere snakker om forståelse og respekt for egen og andres tro. Men dere viser jo ikke forståelse på noen som helst måte for noen som tror på noe annet eller oppfører seg annerledes enn dere.

Hykleri på høyeste nivå.

"Det er så forbanna typisk kristne mennesker. Dere snakker om forståelse og respekt for egen og andres tro. Men dere viser jo ikke forståelse på noen som helst måte for noen som tror på noe annet eller oppfører seg annerledes enn dere."

Og du utviser så høy forståelse og respekt her?

Tråden gjennomsyres av at "gid a meg, man kan ikke ha en artist som er KRISTEN".

Hvis ikke det er nettopp hva du beskrev så vet ikke jeg.

Gjest kristent
Skrevet

Hvem pokker bryr seg?!

Dere som skriver nedover tråden her at man ikke har lyst til å stemme frem kristne, må være noe av det mest fordømmende og trangsynte folk jeg har vært borti.

*oppgitt*

Jeg bryr meg, jeg har en sperre mot kristne mennesker, har bare dårlige erfaringer med dem :o)

Men jeg respekterer andres meninger, så om hele væla skulle være uenige med meg.

Skrevet

Hvem pokker bryr seg?!

*oppgitt*

Enig med deg, jeg syns dette er helt tullete! Det er en _sangkonkurranse_, ikke et stortingsvalg.

Gjest kalendria
Skrevet

Da vet jeg hvem jeg ikke skal stemme på. Helt sant, jeg stemmer ikke på kristne.

Kristne dobbeltmoralister og gladkristen ungdom har jeg fått nok av for lenge siden.

Kall meg gjerne dømmende!

Hvem er det som ikke er kristne av den Idolgjengen?

Du er en idiot!

Festlig at du over her sier at du respekterer andres meninger....

Det går ikke an å respektere andres meninger hvis du ikke også respekterer mennesket bak meningene. Det er to sider av samme sak, skjønner du,

Og måten du uttaler deg på viser tydlig at du ikke har respekt for kristen, og også at du skjærer alle kristne over en kam.

Det er diskriminering du driver med, forresten - når du ikke stemmer på folk fordi de mener noe annet enn deg, enda de kanskje er de beste "idolene". Skikkelig respektfyllt, ja...

Gjest kristent
Skrevet

Du er en idiot!

Festlig at du over her sier at du respekterer andres meninger....

Det går ikke an å respektere andres meninger hvis du ikke også respekterer mennesket bak meningene. Det er to sider av samme sak, skjønner du,

Og måten du uttaler deg på viser tydlig at du ikke har respekt for kristen, og også at du skjærer alle kristne over en kam.

Det er diskriminering du driver med, forresten - når du ikke stemmer på folk fordi de mener noe annet enn deg, enda de kanskje er de beste "idolene". Skikkelig respektfyllt, ja...

Blablablabla! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg mener å ha lest at

Vivian, Aleksander, Iselin, Audun, Siri Helene + ? er kristne. Noen mer enn andre, men de kommer til å ryke ut i tur og orden. Folk orker ikke med prektige gladkristne mennesker.

Hvis man er kristen og i godt humør, er man altså prektig gladkristen? Og hvis man er kristen og ikke så sprudlende, er man plutselig hengehue og mørkemann.

Umulig å vinne, med andre ord.

Gjest kalendria
Skrevet

Blablablabla! ;-)

fint at du underbygger poenget mitt.

Gjest pepsi maxx
Skrevet

Stakkars deg, du må være et utrolig deprimert menneske.

ja da er jeg vel deprimert da.

Gjest pepsi maxx
Skrevet

Hvis man er kristen og i godt humør, er man altså prektig gladkristen? Og hvis man er kristen og ikke så sprudlende, er man plutselig hengehue og mørkemann.

Umulig å vinne, med andre ord.

nei da, måtte den beste vinne uansett. Men blir det som det pleier, vinner en helt annen enn den jeg heier på.

Jeg liker ikke Aleksander som den personen han er i idol, mulig han er kjempe ålreit ellers, men i idol synest jeg han er teit. Men det er selvfølgelig helt uavhengig av om han er kristen eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...