Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når folk her inne kommer med spørsmål fra sitt private liv, noe de sliter med.. Går det ikke ann å svare på en ordentlig måte?

Det er mange forskjellige grunner til at akkurat jeg lever som jeg gjør, og hva jeg legger vekt på i mitt liv.

Men det er ålreit å kunne få andres meninger om ting uten å bli "bitt hånden av" for det!

Skrevet

Hvem er det som har bitt hånden av noen nå da?

Jeg kan bare snakke for egen del, men jeg gidder ikke å pakke ting inn i bomull hele tiden. Jeg sier det jeg mener for det meste, og ofte har folk godt av å få ting i klartekst. Det blir noe annet med ufinheter. Det synes jeg folk kan spare seg for.

petter smart
Skrevet

Folk som ikke tåler å høre sannheten/hva andre mener bør ikke skrive inn i det hele tatt.

Altfor mange skriver inn og tror de skal få uforbeholden støtte. Og så blir de sure når det ikke skjer.

Skrevet

Folk som ikke tåler å høre sannheten/hva andre mener bør ikke skrive inn i det hele tatt.

Altfor mange skriver inn og tror de skal få uforbeholden støtte. Og så blir de sure når det ikke skjer.

Det er såpass mange forskjellige mennesker i et forum at jeg tror ikke de som skriver inn kun forventer å få støtte.

Jeg kan kun snakke for meg selv, og jeg forventer ikke å kun få støtte.

Det kan jo hende i f.eks familiesituasjoner etc. at jeg har hengt meg for mye opp i min mening, derved er det ålreit å få andres synspunkter.

Men det handler vel mer om hvordan det blir lagt frem.

Gjest LucySky
Skrevet

Hvem er det som har bitt hånden av noen nå da?

Jeg kan bare snakke for egen del, men jeg gidder ikke å pakke ting inn i bomull hele tiden. Jeg sier det jeg mener for det meste, og ofte har folk godt av å få ting i klartekst. Det blir noe annet med ufinheter. Det synes jeg folk kan spare seg for.

Oj! "Sannheten" og "klartekst". Her er det folk som tror godt om seg sjøl.

Skrevet

Jepp. Jeg vet stort sett best:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skriver selvfølgelig det jeg mener. Sitter ikke her og slikker noen i ræva for at innleggsforfatteren skal få det svaret han eller hun ønsker.

Skrevet

Jeg synes derimot det er DU som er dømmende, som kommer med en slik påstand på helt generelt grunnlag.

Så det så! :-P

Petrine Eiffel
Skrevet

Hvis man skriver inn på et åpent forum så må man regne med å få tilbakemeldinger, både positive og negative. Sånn er det, og skal du fortsette å være her, så må du dessverre bare godta det...

amerikafareren
Skrevet

Når noen skriver her så forstår andre det ut fra sin bakgrunn. Det har mye å si hvilken ord du velger og hvordan du fremlegger saken hva slags reaksjoner du får. Når du snakker til noen blir kommunikasjonen en helt annen en på forum som dette. Du blir forstått og misforstått på en annen måte enn du kanskje hadde ventet.

Humor, sinne, glede og andre følelser blir noe helt annet foran en datamaskin enn på en fest f.eks. Slike forum er og blir et supplement til det som var før teknikkens tid. Jeg finner det avslappende å skrive her akkurat når det passer meg, og om det som passer meg. Slik kan jeg ikke alltid ha det med mine venner.

Det som skremmer meg er den følelsen jeg har både på dol og andre forum, at noen mennesker lever på en måte sitt liv i cyberspace. Når noen har alle (eller nesten alle) sine venner via nettet så skurrer det noe for meg.

Skrevet

Jeg må jo svare det jeg mener da. Gidder ikke å snakke folk etter munnen.

Skrevet

Når det gjelder "sannheten" skjønner jeg hva du mener. "Klartekst" er imidlertid noe annet, og rimelig åpenbart. Burde være, ihvertfall.

"..........................................."

Gjest LucySky
Skrevet

Når det gjelder "sannheten" skjønner jeg hva du mener. "Klartekst" er imidlertid noe annet, og rimelig åpenbart. Burde være, ihvertfall.

"..........................................."

Det jeg mente, var at noens "klartekst" ikke er det. Det kan jo være alt fra forunderlige fordommer til personlige vrangforestillinger eller bare rett og slett tull og tøys - det vi sier her kommer jo ikke med noen slags attest.

:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...