Gå til innhold

Spørsmål om hyperlinker i Word 2002

Anbefalte innlegg

Gjest datalala
Skrevet

Hei - er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg har ansvaret for å legge et dokumentarkiv ut på intranettet vårt på jobben... I dokumentet skal jeg linke fra navnet på dokumentet og til dokumentet som ligger i en annen mappe på serveren - dette har jeg nå gjort 3 ganger. Men etteller annet skjer på vei til eller fra intranettserveren som gjør at når jeg åpner originaldokumentet i word for å redigere det - så gjør den om linkene og lager en path som begynner med c:\ altså bruker den min datamaskin som base. Jeg har fått det til å fungere på intranettet men for hver gang jeg skal laste opp en ny versjon så må jeg gå gjennom over 200 linker (phhhuuuuy) og redigere dem sånn at jeg går opp i serveren og linker derifra...

Noen som forstår hva jeg mener og vet hvordan jeg kan - "låse" hyperlinkene?

Takker på forhånd for all hjelp!

Skrevet

Word er et tekstbehandlingsprogram, og er ikke egnet til web-publisering. Du vil nok få bedre resultater med et program som er beregnet for formålet. Nøyaktig hvilket program du bør bruke avhenger av hvilke systemer bedriften bruker, snakk med IT-ansvarlig om dere har en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...