Gå til innhold

ALT du ville vært - DRØM ivei?

Anbefalte innlegg

Gjest dittalias
Skrevet

Hvem ønsker du å være? Liker du navnet ditt? Hva ville du het om du ikke het det du heter, hvilken alder ville helst hatt, hva slags yrke ville du hatt, hva slags hus ville du bodd i, hvor mange barn ville du hatt osv. Legg gjerne med en link til bilder på nett som kan illustrere drømmen din.

Navn/Nicknavn:

Alder:

Kjønn:

Sivilstatus:

Yrke:

På fritiden driver jeg med:

Mine favorittklesmerker:

Musikksmak:

Type hus:

Favorittdyr:

Ser gjerne på TV:

Jeg liker:

Jeg misliker:

Drømmer om:

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg het Lisa eller noe annet enkelt og pent, og så skulle jeg bodd i en stor sveitservilla på Tjøme. Jeg skulle hatt mitt eget animasjonsfilmstudio, tjent masse penger og hatt en mann som i likhet med meg elsket å feriere på Gotland, i Roma og i Barcelona. Han skulle ikke like fotball, og han skulle ha vaskebrett, og så skulle han ligne litt mye på Mr Darcy. Tilsammen skulle vi ha tre barn, og alle skulle selvsagt være veloppdragne og skoleflinke:-)

Skrevet

Er ganske fornøyd med det livet jeg lever jeg.

Men mer penger hadde jo alltids kommet godt med, da hadde jeg kjøpt hus i Thailand og reist dit akkurat når jeg ville, og så skulle jeg dratt til Chicago og hentet Nate Berkus så han kunne pusset opp leiligheten min.

Skulle gjerne hatt en stor hytte ved sjøen også, og en liten båt så vi kunne reist rundt på holmene.

Skrevet

Hvem ønsker du å være? Meg selv gitt

Liker du navnet ditt? Skulle gjerne også tatt navnet Laura - som mellomnavn.

Hva ville du het om du ikke het det du heter, Se over

hvilken alder ville helst hatt, 28 år

hva slags yrke ville du hatt, arkitekt

hva slags hus ville du bodd i,et spennende et -gjerne et slikt steinhus med franske dører:

http://www.cluthadc.govt.nz/Web%20Pages/Photo%20Galleries/Architectural/Telford-the-Stone-House.jpg

hvor mange barn ville du hatt osv. Skulle da hatt flere barn enne jeg har - (har 3)

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg har det i grunnen veldig så bra som jeg har det. :-)

Kunne tenkt meg å bo mer landlig da, men ellers har jeg to flotte barn og verdens beste sambis og en jobb jeg stortrives i så jeg klager ikke.

Skrevet

Navn/Nicknavn: Jubalong70

Alder: 35

Kjønn: Kvinne

Sivilstatus: Gift

Yrke: P.t. i svangerskapspermisjon, så jeg er hjemmeværende og nyyyyter det.

På fritiden driver jeg med: Fritid - hva er det?

Hadde jeg hatt noe hadde jeg vært med i et kor, gått turer og kanskje drevet litt med scrapbooking.

Mine favorittklesmerker:

Akkurat det bryr jeg meg fint lite om. Bare klærne passer og ser nogenlunde bra ut kan de hete hva de vil for meg.

Musikksmak:

Elsker klassisk musikk - Beethoven, Mozart, Bach, Vivaldi osv.

Liker 80-talls pop og endel popp ellers også.

Type hus:

Enebolig - sokkelhus.

Favorittdyr:

Må nok bli hund det.

Ser gjerne på TV:

Frustrete fruer, ER

Jeg liker:

Stratos med nøtter.

Jeg misliker:

Sopp

Drømmer om:

Har alltid drømt om å være skuespiller eller sanger. Kunne også tenke meg å være lege - alternativ sådann.

Gjest Aimabel
Skrevet

Navn/Nicknavn:

Alder: 25

Kjønn: jente

Sivilstatus: samboer

Yrke: designer

På fritiden driver jeg med: marathonløp, kunst og arkitektur

Mine favorittklesmerker: mitt eget :-)

Musikksmak: en kamerat sitt bands musikk

Type hus: litt landlig, med potter på trappa opp til inngangen i det lille huset

Favorittdyr: Irsk Setter

Ser gjerne på TV: dokumentarer, kunstprogram, idrett, nyheter

Jeg liker: løping

Jeg misliker: sofasliting

Drømmer om: å åpne flere butikker med min kleskolleksjon, mange barn og late dager ute ved sjøen

Gjest Aimabel
Skrevet

oissan, jeg drømte meg helt bort i alle punktene jeg :-D

Gjest sjokolett
Skrevet

Navn/Nicknavn: Sjokolett

Alder: 20

Kjønn: female

Sivilstatus: ny-singel.Men forelsket

Yrke: modell (vet det høres teit ut, men det er det jeg lever av akkurat nå) (gode tider)

På fritiden driver jeg med: Sover, dooler, synger, fester

Mine favorittklesmerker: hmm.. Christian Dior, H&M, Blanco, Dolce & Gabbana, von dutch

Musikksmak: det meste egentlig, mye allà eva cassidy,men også mye black eyed peas ol.

Type hus: Stor hvit enebolig med stor hage og stall.

Favorittdyr: Hest, Gris og kanin

Ser gjerne på TV: Prison break, earl

Jeg liker: å hjelpe andre og å gjøre kreative ting.

Jeg misliker: Folk som dømmer andre uten å kjenne dem og golddiggers

Drømmer om: For meg selv: Hus ved vannet med stall og hage, 2barn mange dyr og jobb som noe viktig, feks. veterinær.

For andre: At alle skal være lykkelige og ikke behøve noe som er en selvfølge at man har. (eks. mat rent vann klær osv...)

Gjest sjokolett
Skrevet

OI! Jeg misforstod litt jeg....

Prøver igjen...

Navn/Nicknavn: Sienna

Alder: 24

Kjønn: kvinne

Sivilstatus: gift

Yrke: veterinær eller barne-tv- programleder

På fritiden driver jeg med: Hester og shopping

Mine favorittklesmerker: christian dior, H&M, Blanco og kanskje Gucci hvis jeg hadde hatt råd...

Musikksmak: ville bare hørt på bra musikk

Resten av de andre svarene har jeg svart riktig.....

Skrevet

Navn/Nicknavn:Dorthe

Alder: 28

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Lege

På fritiden driver jeg med: Sport

Mine favorittklesmerker:XXX

Musikksmak:Min egen

Type hus:Penthouse med stor balkong

Favorittdyr: Katt

Ser gjerne på TV: Akutten og Cold Case

Jeg liker: Masse

Jeg misliker:Snobbete mennesker

Drømmer om: Ferie

mariaflyfly
Skrevet

Navn/Nicknavn:Dorthe

Alder: 28

Yrke: Lege

På fritiden driver jeg med: Sport

Mine favorittklesmerker:XXX

Musikksmak:Min egen

Type hus:Penthouse med stor balkong

Ser gjerne på TV: Akutten og Cold Case

Jeg liker: Masse

Jeg misliker:Snobbete mennesker

Drømmer om: Ferie

Du kunne i det minste sagt 30. Jeg misliker at du er yngre enn meg. ;)

Skrevet

Du kunne i det minste sagt 30. Jeg misliker at du er yngre enn meg. ;)

Men jeg tror jeg er 28, innbiller meg at du og jeg er like gamle jeg :o) Eller skal jeg si like gale ;o)

Skrevet

Navn/Nicknavn:Piraye

Alder: Litt over 20 er passelig

Kjønn: Jente

Yrke: noe der jeg kan jobbe lite og tjene mye

På fritiden driver jeg med:hundekjøring, fotball, brevandring,klatring,dans,

Mine favorittklesmerker:whaever fits

Musikksmak:litt avhvert

Type hus:en koselig, passelig stor bolig ved en strand/havet.

Favorittdyr:hund

Gjest togli
Skrevet

Men jeg tror jeg er 28, innbiller meg at du og jeg er like gamle jeg :o) Eller skal jeg si like gale ;o)

Jeg pleier alltid å si at "inni meg" er jeg 28 år gammel! Lurer på hvor lenge det varer?

Skrevet

Jeg pleier alltid å si at "inni meg" er jeg 28 år gammel! Lurer på hvor lenge det varer?

Det varer i hvert fall til du er like gammel som meg og sannsynligheten er stor for at du føler det samme resten av livet. Man føler seg like ung men modnes mer :o)

Gjest togli
Skrevet

Det varer i hvert fall til du er like gammel som meg og sannsynligheten er stor for at du føler det samme resten av livet. Man føler seg like ung men modnes mer :o)

Godt å høre :-)

Gjest ¨^dreamon^¨
Skrevet

Navn/Nicknavn: Mille

Bilde av meg:

http://www.a-fondecran.net/c%E9l%E9brit%E9s/Milla_Jovovich/milla_jovovich002.jpg

Alder: 24

Sivilstatus: Single

Yrke: Sanger/modell

På fritiden driver jeg med: Kjæresten min, venner, shopping, design, flotte selskaper...

Mitt favorittklesmerke: Gucci

Link til Gucci: http://www.gucci.com/

Musikksmak: Pop/Rock/Trance

Type hus: Funkis

Noe sånnt:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7182826&reference=718/282/6_806609879.jpg&adheading=Bekkelagsh%F8gda%2FSolveien+-+Moderne+og+lekker+3-roms+selveier+i+representativt+bygg++fra+2004.+Heis.+Peis.+Garasje.&sid=1adxKD8RI499227&pos=218

Ser gjerne på TV: Meg selv i musikkvideo på MTV

Jeg liker: Glamour/glitter/entertaining

Jeg misliker: A4-liv

Drømmer om: Leve i en superstilig funkisvilla med den pene kjæresten min. Møblene er selvsagt supermoderne, reise mye, holde konserter, slappe litt av ved bassengkanten med kjæresten min. Om noen år slår vi oss til ro og får to vakre barn (gutt og jente).

Skrevet

Godt å høre :-)

Noen ganger synes jeg du og jeg tenker ganske likt.

Jeg har fremdeles ikke fått svar på sms'en. *sur*

Det overrasket meg faktisk.

The Punisher
Skrevet

Suksessrk forfatter, røyke uten risiko, avslappet forhold til alt, fortsatt glad i kona mi, et deilig forhold, en grei og likandes sønn, som jeg allerede har, tre biler, dvs en konebil, Chrysler Voyager CRD 2006, Chevrolet Suburban med alt utst. 1995 og en 1977 Trans Am. Nobelpris i litteratur... trendsettende god budskap med moral i litteraturen, bosted, Spania... Jeg blir spurt ofte fra Skavlan, men sier nei. Kompis med I. Ambjørnsen og Ari Behn.. gode venner... Ingen drømmer i korrekt rekkefølge...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...