Gjest dittalias Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvem ønsker du å være? Liker du navnet ditt? Hva ville du het om du ikke het det du heter, hvilken alder ville helst hatt, hva slags yrke ville du hatt, hva slags hus ville du bodd i, hvor mange barn ville du hatt osv. Legg gjerne med en link til bilder på nett som kan illustrere drømmen din. Navn/Nicknavn: Bosted: Alder: Kjønn: Sivilstatus: Yrke: På fritiden driver jeg med: Mine favorittklesmerker: Musikksmak: Type hus: Favorittdyr: Ser gjerne på TV: Jeg liker: Jeg misliker: Drømmer om: 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg skulle ønske jeg het Lisa eller noe annet enkelt og pent, og så skulle jeg bodd i en stor sveitservilla på Tjøme. Jeg skulle hatt mitt eget animasjonsfilmstudio, tjent masse penger og hatt en mann som i likhet med meg elsket å feriere på Gotland, i Roma og i Barcelona. Han skulle ikke like fotball, og han skulle ha vaskebrett, og så skulle han ligne litt mye på Mr Darcy. Tilsammen skulle vi ha tre barn, og alle skulle selvsagt være veloppdragne og skoleflinke:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Er ganske fornøyd med det livet jeg lever jeg. Men mer penger hadde jo alltids kommet godt med, da hadde jeg kjøpt hus i Thailand og reist dit akkurat når jeg ville, og så skulle jeg dratt til Chicago og hentet Nate Berkus så han kunne pusset opp leiligheten min. Skulle gjerne hatt en stor hytte ved sjøen også, og en liten båt så vi kunne reist rundt på holmene. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvem ønsker du å være? Meg selv gitt Liker du navnet ditt? Skulle gjerne også tatt navnet Laura - som mellomnavn. Hva ville du het om du ikke het det du heter, Se over hvilken alder ville helst hatt, 28 år hva slags yrke ville du hatt, arkitekt hva slags hus ville du bodd i,et spennende et -gjerne et slikt steinhus med franske dører: http://www.cluthadc.govt.nz/Web%20Pages/Photo%20Galleries/Architectural/Telford-the-Stone-House.jpg hvor mange barn ville du hatt osv. Skulle da hatt flere barn enne jeg har - (har 3) 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har det i grunnen veldig så bra som jeg har det. :-) Kunne tenkt meg å bo mer landlig da, men ellers har jeg to flotte barn og verdens beste sambis og en jobb jeg stortrives i så jeg klager ikke. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Jubalong70 Bosted: Nord-Trøndelag Alder: 35 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Gift Yrke: P.t. i svangerskapspermisjon, så jeg er hjemmeværende og nyyyyter det. På fritiden driver jeg med: Fritid - hva er det? Hadde jeg hatt noe hadde jeg vært med i et kor, gått turer og kanskje drevet litt med scrapbooking. Mine favorittklesmerker: Akkurat det bryr jeg meg fint lite om. Bare klærne passer og ser nogenlunde bra ut kan de hete hva de vil for meg. Musikksmak: Elsker klassisk musikk - Beethoven, Mozart, Bach, Vivaldi osv. Liker 80-talls pop og endel popp ellers også. Type hus: Enebolig - sokkelhus. Favorittdyr: Må nok bli hund det. Ser gjerne på TV: Frustrete fruer, ER Jeg liker: Stratos med nøtter. Jeg misliker: Sopp Drømmer om: Har alltid drømt om å være skuespiller eller sanger. Kunne også tenke meg å være lege - alternativ sådann. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Bosted: en liten italiensk by Alder: 25 Kjønn: jente Sivilstatus: samboer Yrke: designer På fritiden driver jeg med: marathonløp, kunst og arkitektur Mine favorittklesmerker: mitt eget :-) Musikksmak: en kamerat sitt bands musikk Type hus: litt landlig, med potter på trappa opp til inngangen i det lille huset Favorittdyr: Irsk Setter Ser gjerne på TV: dokumentarer, kunstprogram, idrett, nyheter Jeg liker: løping Jeg misliker: sofasliting Drømmer om: å åpne flere butikker med min kleskolleksjon, mange barn og late dager ute ved sjøen 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 oissan, jeg drømte meg helt bort i alle punktene jeg :-D 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Sjokolett Bosted: Oslo Alder: 20 Kjønn: female Sivilstatus: ny-singel.Men forelsket Yrke: modell (vet det høres teit ut, men det er det jeg lever av akkurat nå) (gode tider) På fritiden driver jeg med: Sover, dooler, synger, fester Mine favorittklesmerker: hmm.. Christian Dior, H&M, Blanco, Dolce & Gabbana, von dutch Musikksmak: det meste egentlig, mye allà eva cassidy,men også mye black eyed peas ol. Type hus: Stor hvit enebolig med stor hage og stall. Favorittdyr: Hest, Gris og kanin Ser gjerne på TV: Prison break, earl Jeg liker: å hjelpe andre og å gjøre kreative ting. Jeg misliker: Folk som dømmer andre uten å kjenne dem og golddiggers Drømmer om: For meg selv: Hus ved vannet med stall og hage, 2barn mange dyr og jobb som noe viktig, feks. veterinær. For andre: At alle skal være lykkelige og ikke behøve noe som er en selvfølge at man har. (eks. mat rent vann klær osv...) 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 OI! Jeg misforstod litt jeg.... Prøver igjen... Navn/Nicknavn: Sienna Bosted: Irland eller Spania (gjerne begge deler) Alder: 24 Kjønn: kvinne Sivilstatus: gift Yrke: veterinær eller barne-tv- programleder På fritiden driver jeg med: Hester og shopping Mine favorittklesmerker: christian dior, H&M, Blanco og kanskje Gucci hvis jeg hadde hatt råd... Musikksmak: ville bare hørt på bra musikk Resten av de andre svarene har jeg svart riktig..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn:Dorthe Bosted: Et land uten snø Alder: 28 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Samboer Yrke: Lege På fritiden driver jeg med: Sport Mine favorittklesmerker:XXX Musikksmak:Min egen Type hus:Penthouse med stor balkong Favorittdyr: Katt Ser gjerne på TV: Akutten og Cold Case Jeg liker: Masse Jeg misliker:Snobbete mennesker Drømmer om: Ferie 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn:Dorthe Bosted: Et land uten snø Alder: 28 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Samboer Yrke: Lege På fritiden driver jeg med: Sport Mine favorittklesmerker:XXX Musikksmak:Min egen Type hus:Penthouse med stor balkong Favorittdyr: Katt Ser gjerne på TV: Akutten og Cold Case Jeg liker: Masse Jeg misliker:Snobbete mennesker Drømmer om: Ferie Du kunne i det minste sagt 30. Jeg misliker at du er yngre enn meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Du kunne i det minste sagt 30. Jeg misliker at du er yngre enn meg. Men jeg tror jeg er 28, innbiller meg at du og jeg er like gamle jeg ) Eller skal jeg si like gale ;o) 0 Siter
Piraye Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn:Piraye Bosted: Der jeg trives Alder: Litt over 20 er passelig Kjønn: Jente Sivilstatus: Samboer Yrke: noe der jeg kan jobbe lite og tjene mye På fritiden driver jeg med:hundekjøring, fotball, brevandring,klatring,dans, Mine favorittklesmerker:whaever fits Musikksmak:litt avhvert Type hus:en koselig, passelig stor bolig ved en strand/havet. Favorittdyr:hund 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Men jeg tror jeg er 28, innbiller meg at du og jeg er like gamle jeg ) Eller skal jeg si like gale ;o) Jeg pleier alltid å si at "inni meg" er jeg 28 år gammel! Lurer på hvor lenge det varer? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg pleier alltid å si at "inni meg" er jeg 28 år gammel! Lurer på hvor lenge det varer? Det varer i hvert fall til du er like gammel som meg og sannsynligheten er stor for at du føler det samme resten av livet. Man føler seg like ung men modnes mer ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det varer i hvert fall til du er like gammel som meg og sannsynligheten er stor for at du føler det samme resten av livet. Man føler seg like ung men modnes mer ) Godt å høre :-) 0 Siter
Gjest ¨^dreamon^¨ Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Navn/Nicknavn: Mille Bilde av meg: http://www.a-fondecran.net/c%E9l%E9brit%E9s/Milla_Jovovich/milla_jovovich002.jpg Bosted: New York Alder: 24 Kjønn: Kvinne Sivilstatus: Single Yrke: Sanger/modell På fritiden driver jeg med: Kjæresten min, venner, shopping, design, flotte selskaper... Mitt favorittklesmerke: Gucci Link til Gucci: http://www.gucci.com/ Musikksmak: Pop/Rock/Trance Type hus: Funkis Noe sånnt: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7182826&reference=718/282/6_806609879.jpg&adheading=Bekkelagsh%F8gda%2FSolveien+-+Moderne+og+lekker+3-roms+selveier+i+representativt+bygg++fra+2004.+Heis.+Peis.+Garasje.&sid=1adxKD8RI499227&pos=218 Favorittdyr: Katt Ser gjerne på TV: Meg selv i musikkvideo på MTV Jeg liker: Glamour/glitter/entertaining Jeg misliker: A4-liv Drømmer om: Leve i en superstilig funkisvilla med den pene kjæresten min. Møblene er selvsagt supermoderne, reise mye, holde konserter, slappe litt av ved bassengkanten med kjæresten min. Om noen år slår vi oss til ro og får to vakre barn (gutt og jente). 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Godt å høre :-) Noen ganger synes jeg du og jeg tenker ganske likt. Jeg har fremdeles ikke fått svar på sms'en. *sur* Det overrasket meg faktisk. 0 Siter
The Punisher Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Suksessrk forfatter, røyke uten risiko, avslappet forhold til alt, fortsatt glad i kona mi, et deilig forhold, en grei og likandes sønn, som jeg allerede har, tre biler, dvs en konebil, Chrysler Voyager CRD 2006, Chevrolet Suburban med alt utst. 1995 og en 1977 Trans Am. Nobelpris i litteratur... trendsettende god budskap med moral i litteraturen, bosted, Spania... Jeg blir spurt ofte fra Skavlan, men sier nei. Kompis med I. Ambjørnsen og Ari Behn.. gode venner... Ingen drømmer i korrekt rekkefølge... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.