Gjest togli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Noen ganger synes jeg du og jeg tenker ganske likt. Jeg har fremdeles ikke fått svar på sms'en. *sur* Det overrasket meg faktisk. Tvillingsjeler? ;-) Jeg turde ikke å spørre om du hadde fått svar....Mannfolk kan være en smule treige i pappen, så vi får satse på at du snart hører fra ham ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tvillingsjeler? ;-) Jeg turde ikke å spørre om du hadde fått svar....Mannfolk kan være en smule treige i pappen, så vi får satse på at du snart hører fra ham ;-) Jeg lovet jo og holde deg oppdatert da ) Han er ikke av de kjappeste og han liker ikke å bli mast på. Jeg tror han er til å stole på men nå begynner jeg snart å lure på om han har glemt meg. Snart glemmer i hvert fall jeg han hvis han ikke dukker opp ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg lovet jo og holde deg oppdatert da ) Han er ikke av de kjappeste og han liker ikke å bli mast på. Jeg tror han er til å stole på men nå begynner jeg snart å lure på om han har glemt meg. Snart glemmer i hvert fall jeg han hvis han ikke dukker opp ;o) "Snart glemmer i hvert fall jeg han hvis han ikke dukker opp ;o)" I så fall har han bare godt av det! Hans tap..osv ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Snart glemmer i hvert fall jeg han hvis han ikke dukker opp ;o)" I så fall har han bare godt av det! Hans tap..osv ;-) Det verste er at jeg er enig med deg. Han burde skamme seg, jeg som er så grei ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.