Gå til innhold

Nytt tema!! Utslett hos barn igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen hans
Skrevet

Hallo!

Skriver her siden det er flest innom her, og uendelig med kompetanse når det gjelder slikt.

For litt siden hadde barnet mitt kløende utslett, prikker, trodde det var brennkopper muligens, gikk til lege, var utslett som kom i forbindelse med et virus han hadde hatt.Kort fortalt.

Nå er det gått et par uker. De siste dagene utslett på beina.

Det klør ikke, det svir. Det er jevnt rødt, over "større" områder, ikke "flammende".(elveblestaktig) Siden i går er det blitt tørrere og begynner kanskje å likne på eksem. Store områder på framleggen, innsiden av knær, av lår.

Vi er selvfølgelig på nippet til å få ham til lege, men setter pris på forklaringer og råd. Området er litt varmere enn resten av huden.

Foreløpig ikke smurt med noe, da jeg frykter det vil svi voldsomt.

Har kjøpt et par bukser fra Kappahl som han har gått med i det siste. Vi har vridd hodet når det gjelder muligheter. De ble ikke vasket før bruk. Kan årsaken ligge der?

Uansett skal vi til lege, for han er slapp og utilpass, så selv om vi var der nylig kommer vi igjen. Men blir glad for innspill, linker.

Vh

Skrevet

Jeg må fortelle om da jeg var liten og fikk ny bukse - som ikke ble vasket -jeg fikk voldsomt utslett -som var vondt av tråden! - det væsket til slutt! - akurat den buksa hjalp det ikke å vaske engang

men stikk til legen du - det kan jo være noe helt annet!

Gjest mammaen hans
Skrevet

Jeg må fortelle om da jeg var liten og fikk ny bukse - som ikke ble vasket -jeg fikk voldsomt utslett -som var vondt av tråden! - det væsket til slutt! - akurat den buksa hjalp det ikke å vaske engang

men stikk til legen du - det kan jo være noe helt annet!

I dag har han hatt på seg ei ny bukse, og han er merkbart bedre. Dette utslettet har han hatt kanskje en ukes tid, kjøpte et par bukser i slengen av samme type når vi først fant en han likte.

Det er fristende å be forbrukerrådet sjekke buksene hvis han er bra igjen i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...