Gå til innhold

at kosmetisk tannbehandling er sååå vondt

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Har sagt på 6 skalfassetter framme i dag.

Jeg holder seriøst på å krepere av smerte , et par timer etter jeg kom hjem begynte det og verke skikkelig. Tatt ibux og pinex nå , men det tar vel litt før det virker.

Gjest Dokkdokk
Skrevet

Tannlegen/tannteknikern din er vel muslim og mente du trengte litt røff behandling.

Gjest vioola
Skrevet

Tannlegen/tannteknikern din er vel muslim og mente du trengte litt røff behandling.

hun er en særdeles hardhendt polsk dame. Forøvrig håper jeg det kommer enda flere sånne innlegg... Så jeg etterhvert greier å holde meg langt unna DOL

Skrevet

hun er en særdeles hardhendt polsk dame. Forøvrig håper jeg det kommer enda flere sånne innlegg... Så jeg etterhvert greier å holde meg langt unna DOL

Pøh - vi har alle fått vårt - vi kommer alltid tilbake...:)

Gjest vioola
Skrevet

forøvrig etter at smertestillende har begynt å virke er jeg strålende fornøyd. De skalfassettene gjør at tennene har både perfekt fasong og perfekt farve

Gjest myohmyoh
Skrevet

En venninne av meg gjorde det samme nettopp. Jeg syntes hun så jæ... ut. Gebiss ! Men hun var strålende fornøyd selv, og det er jo det viktigste selvsagt.

Gjest vioola
Skrevet

En venninne av meg gjorde det samme nettopp. Jeg syntes hun så jæ... ut. Gebiss ! Men hun var strålende fornøyd selv, og det er jo det viktigste selvsagt.

tja , hos meg ble det bedre enn det var , veldig nedslitte og stygge fortenner pga spiseforstyrrelse skader. Og har fått mange positive tilbakemeldinger. så håper jeg ikke ser for j***g ut

Mary Poppins
Skrevet

tja , hos meg ble det bedre enn det var , veldig nedslitte og stygge fortenner pga spiseforstyrrelse skader. Og har fått mange positive tilbakemeldinger. så håper jeg ikke ser for j***g ut

Du er helt sikkert fin :)

Gjest *humrer godt*
Skrevet

Haha....den var god :) Sikker mange som er helt enig med deg også!

...den evige natteravn...
Skrevet

Kan du tipse meg om hvor/hvem som utfører slik behandling og hva det koster?

Gjest miniheggga
Skrevet

Ibux +paracet hjelper godt på tannsmerter/tannkjøttsmerter, alene er det ikke fullt så bra nei.

Blir det for ille kanskje du kunne få tak i en paralgin forte av noen? Fikk en sånn av venninna mi etter jeg trakk visdomstann og bare lå å gråt av smerte da bedøvelsen gikk ut. Vondt i flere dager. Men den hjalp...

Ibux+paracet hjalp også da.

Om en ukes tid eller så, var det SÅ verdt det, tannbeh din :)

Skrevet

Hm, hvor mye kostet det? Fikk du noe av det dekket? Var dine egne tenner skikkelig skadede, eller "gjennomsiktige" og hakkete langs kanten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...