Aryane Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har fått den Grandiosa lørdagspizzasangen fullstendig på hjernen, herregud så irriterende........... Men pizzaen var ganske god den.... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 hmmm , har aldri hørt noen lørdagsgrandiosa sang. forøvrig går jeg på nynner en eller annen switch bread sang , vet ikke helt hva det er reklame for men 0 Siter
carma Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 hmmm , har aldri hørt noen lørdagsgrandiosa sang. forøvrig går jeg på nynner en eller annen switch bread sang , vet ikke helt hva det er reklame for men http://www.grandiosa.com/eway/default.aspx?pid=268&oid=5627 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 hehe , den var jo fengende , begynner den å gå på tv kommer jeg sikkert fort til å gå og nynne på den 0 Siter
Aryane Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 hehe , den var jo fengende , begynner den å gå på tv kommer jeg sikkert fort til å gå og nynne på den begynner å gå på TV??? Den går jo hele tiden! 0 Siter
Gjest Diselle Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 hehe , den var jo fengende , begynner den å gå på tv kommer jeg sikkert fort til å gå og nynne på den Begynner å gå?? 0 Siter
siriil Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ja og jeg tror ikke du og jeg er de eneste :-) Pizza`n var bra den + for god dressing. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 hmmm , har aldri hørt noen lørdagsgrandiosa sang. forøvrig går jeg på nynner en eller annen switch bread sang , vet ikke helt hva det er reklame for men Switch bread = bytte til fullkorn (rug-)knekkebrød fordi det er sunnere enn vanlig brød. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Den sangen er irriterende fengende. Så da har jeg ingen planer om å kjøpe pizzan!! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Den reklamen er ikke bare dum - den er provoserende dum. Takket være den kommer jeg aldri til å kjøpe grandiosa mer. ".............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 har ikke smakt den ennå, men faren er stor for at mine to tenåringer forlanger et kjøp i nærmeste fremtid:-) liker best hjemmelaget jeg da :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 har ikke smakt den ennå, men faren er stor for at mine to tenåringer forlanger et kjøp i nærmeste fremtid:-) liker best hjemmelaget jeg da :-) utspekulerte reklamemennesker. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 har ikke smakt den ennå, men faren er stor for at mine to tenåringer forlanger et kjøp i nærmeste fremtid:-) liker best hjemmelaget jeg da :-) Ja hjemmelaget er best, men det er greit å ta en grandis i farten hvis man har det travelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.