Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått den Grandiosa lørdagspizzasangen fullstendig på hjernen, herregud så irriterende...........

Men pizzaen var ganske god den....

Gjest vioola
Skrevet

hmmm , har aldri hørt noen lørdagsgrandiosa sang.

forøvrig går jeg på nynner en eller annen switch bread sang , vet ikke helt hva det er reklame for men

Gjest vioola
Skrevet

hehe , den var jo fengende , begynner den å gå på tv kommer jeg sikkert fort til å gå og nynne på den

Skrevet

hehe , den var jo fengende , begynner den å gå på tv kommer jeg sikkert fort til å gå og nynne på den

begynner å gå på TV??? Den går jo hele tiden!

Gjest Diselle
Skrevet

Begynner å gå??

Skrevet

Ja og jeg tror ikke du og jeg er de eneste :-)

Pizza`n var bra den + for god dressing.

Skrevet

hmmm , har aldri hørt noen lørdagsgrandiosa sang.

forøvrig går jeg på nynner en eller annen switch bread sang , vet ikke helt hva det er reklame for men

Switch bread = bytte til fullkorn (rug-)knekkebrød fordi det er sunnere enn vanlig brød.

Skrevet

Den sangen er irriterende fengende. Så da har jeg ingen planer om å kjøpe pizzan!! :-)

Skrevet

Den reklamen er ikke bare dum - den er provoserende dum. Takket være den kommer jeg aldri til å kjøpe grandiosa mer.

".............................................."

Skrevet

har ikke smakt den ennå, men faren er stor for at mine to tenåringer forlanger et kjøp i nærmeste fremtid:-)

liker best hjemmelaget jeg da

:-)

Gjest liede
Skrevet

har ikke smakt den ennå, men faren er stor for at mine to tenåringer forlanger et kjøp i nærmeste fremtid:-)

utspekulerte reklamemennesker. :)

Skrevet

Ja hjemmelaget er best, men det er greit å ta en grandis i farten hvis man har det travelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...