Gjest batteri Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 har merket i det siste at jeg får ofte dotter i ørene, merker det mest når jeg sykler/danser og slike ting... hva kan dette komme av? skikkelig irriterende, går ikke å blåse det ut heller..har dotter i ørene noe med tinitus(eller hva det kalles..) å gjøre? tenker på bruk av mp3spiller/høy musikk/høye lyder... vet det kan forårsake tinitus, men dotter i ørene? dessuten er det rart om jeg får slike sympthomer, mp3spilleren går ikke så høyt og har ikke vært på mange konserter osv... 0 Siter
Gjest Audiograf Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Er du plaget av vertigo (svimmelhet) da? 0 Siter
Gjest beenthere Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har du slanket deg mye i det siste? 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er du plaget av vertigo (svimmelhet) da? egentlig ikke..merker ikke svimmelhet samtidig med dotter i ørene, men kan bli svimmel ellers på dagen når jeg reiser meg osv..har hatt litt lav jernprosent.. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Morbus Ménière ? jeg søkte på nettet og leste litt om dette, men ble ikke veldig klok..vet du mye om dette? kan det ha noe med andre sykdommer å gjøre? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 jeg søkte på nettet og leste litt om dette, men ble ikke veldig klok..vet du mye om dette? kan det ha noe med andre sykdommer å gjøre? Egentlig ikke. Jeg bare plukker opp en masse unyttig og fragmentert kunnskap om alt mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.