Gå til innhold

vask av nye klær før bruk?

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen hans
Skrevet

Vasker dere nye klær før barna bruker dem?

Slik som bukser og gensere?

Jeg gjør ikke det, og har aldri reagert på noe. Har du, deres barn reagert, eller det vært mistanke om det?

Vasker sengetøy, handduker, vaskekluter med mer, men sjeldent klær.

Tråden er relatert til tråden nedenfor; Nytt tema(ironisk) utslett hos barn igjen

Gjest Husfader
Skrevet

Kjør klærne gjennom skylleprogrammet på maskina for å fjerne fabrikk og produksjonsstøv. Det er bra nok.

thuva1365380402
Skrevet

Jeg vasker alle klær før bruk, både til oss voksne og barn. Jeg vasker det på et program som kun tar 30 min på vaskemaskinen.

Skrevet

Vasker alle nye klær før bruk både til liten og stor. Nye klær stinker jo pyton og er møkkete. Kunne ikke tenke meg å gå i det. Om man er i en klesbutikk og prøver klær er man jo ofte møkkete på hendene etterpå jo...

Gjest pekka
Skrevet

Nye overdeler som skal -inntil huden-, blir vasket først. Veldig sjeldent jeg vasker nye bukser først. Jeg vasket alltid barnetøyet før bruk da barna var under tre år. Det kan jo være endel overskuddsfarge i alle klær, så ja alt bør vaskes først.

Skrevet

Gjør det til babyen. Ikke til jentene på 5 og 6 år. Men gjorde det til de var rundt 3 år.

Sengetøy og håndklær blir bestandig vasket før bruk.

Skrevet

Jeg vasker klær før de brukes ja, enten det er til snuppa på 4 mnd, de andre ungene, gubben eller meg selv.

Har blitt en vane...

Gjest togli
Skrevet

Håndklær, sengetøy etc vaskes alltid før bruk.

Fram til ungene var ca ett år gamle vaska jeg nye klær før bruk. Nå har jeg forlengst slutta med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...