Gå til innhold

Er du dolavhengig sjæl NHD?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva er avhengighet?

At det går ut over noe eller har negative konsekvenser for meg eller andre...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik!

Gjest vioola
Skrevet

Du viser stort sett en moden og sunn innstilling til Internett. Du har innsett alle fordelene nettet fører med seg, og du har generelt stor kontroll over ditt eget bruk. Fortsett slik!

synes sånne tester er litt vanskelig å svare på jeg. Har hatt noen sånne spørreskjemaer jeg skulle fylle ut i forbindelse med psykologbesøk og sånt. Ikke lett å krysse av skriftlig om du feks tror alle er imot deg etc.

et av spørsmålene var forøvrig

Har du løyet mye i dette spørreskjemaet?" selvfølgelig svarte jeg nei

Skrevet

tør å spør, tja... ikke særlig tøft når man er anonym da.

Gjest tør å spør
Skrevet

Slemming! ;)

Gjest alltid eget nick for anledningen
Skrevet

Er ikke du anonym da?

Det evige maset om at folk er feig som ikke står fram med "eget" nick.For meg er du like anonym som den som skrev hovedinnlegget.

So, what's the point med denne nickmasinga?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Den fikk jeg også!!

Heldigvis... (Puh.)

Skrevet

Er ikke du anonym da?

Det evige maset om at folk er feig som ikke står fram med "eget" nick.For meg er du like anonym som den som skrev hovedinnlegget.

So, what's the point med denne nickmasinga?

Joda, jeg er anonym - men som anonym er jeg allikevel "kjent" og de som lurer kan sjekke litt ut hvem jeg er, hva jeg står for osv.

Gjest nosigns
Skrevet

Får ikke fullført testen jeg! Får svart på de to første spørsmålene, men når jeg trykker på 'neste' så får jeg ikke opp fler spørsmål, og de som er der forsvinner på en måte. Merkelig! Fler som har problemer med den?

Gjest tør å spør
Skrevet

Får ikke fullført testen jeg! Får svart på de to første spørsmålene, men når jeg trykker på 'neste' så får jeg ikke opp fler spørsmål, og de som er der forsvinner på en måte. Merkelig! Fler som har problemer med den?

Har du dratt sida helt ned da?

Fanken, nå har jeg sittet her hele dagen av og på, en skikkelig nettoholiker er jeg! :o)

Skrevet

Meg:

Du er i faresonen

Å være nettavhengig er ikke noe å spøke med. Selv om du klarer deg uten Internett i perioder, er du likevel i faresonen. Prøv å være bevisst det faktum at du er predisponert for å bli nettavhengig, slik at problemene unngås før de oppstår!

jaja - kunne trodd det var verre...

Skrevet

Du har nettvett!

Puh, godt å høre!

Gjest nosigns
Skrevet

Har du dratt sida helt ned da?

Fanken, nå har jeg sittet her hele dagen av og på, en skikkelig nettoholiker er jeg! :o)

Nå prøvde jeg igjen! Jeg MÅ jo ta på 'neste', ikke sant? Da kommer det opp 'Din Side' med en reklame for komplett øverst. Drar meg så langt ned på siden som jeg kan, men ikke noen steder er det å se noen flere spørsmål. Nå har jeg prøvd mange ganger. Får bare svart på to spørsmål jeg. hehe...

Gjest vioola
Skrevet

jeg er nettavhengig , men det trenger jeg ikke ta en test for å finne ut

Skrevet

jeg er nettavhengig , men det trenger jeg ikke ta en test for å finne ut

hihi, du er ikke den eneste :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...