Gå til innhold

Problemer med "snarsint" kjæreste!

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_25

Uff...jeg har ett problem som jeg har oversett lenge,har ikke villet se det egentlig. Men sånn er det: Jeg er sammen med en mann som er alle tiders på mange måter,kjempe snill med meg og er sosial sammens venner og fremmede folk. Men problemet ligger der han bor,hos familie.(bor på ett tettsted og har ikke flyttet hjemmenifra enda,er 27.)Makan til oppførsel mot sine egne må man lete lenge etter!! Der i huset er det mine og dine ting som gjelder,og nåde den som rører hans ting! Viss han finner noe blant sine ting som ikke er sitt,så hiver han det ut vinduet eller kaster det!!! Jeg blir helt matt!! Det bor en eldre bror av han der også og han er ikke bedre,men er værst verbalt! Det er bare kjefting og kjefting og kjefting i det huset,og jeg har meldt meg ut,har sagt at jeg ikke vil sette mine ben der i huset,blir helt gal av dette! Deres far som bor hjemme er en koselig pensjonert gammel mann som jeg liker veldig godt, men det er han de disse fleste ondskapsfulle nykkene og kjeftingen går mest utover. Terror i hjemmet kalles dette. Vel,men nok om dette,dere skjønner sikkert poenget! Jeg er veldig gla i han med denne oppførselen er helt utenom alt min fornuft og væremåte...jeg blir forferdelig sint og stresset og lei meg av å tenke på dette. Uansett om jeg ikke drar hjem dit så er det i bakhodet... Forholdet vårt kommer til å ryke viss han ikke kan ta seg sammen...men kan han egentlig det,kanskje han er sånn...nei huff...noen råd? Hva skal man si til slikt,hva skal jeg si til han for å få han til å forstå at viss han fortsetter med denne oppførselen så mister han meg?Regner med det blir litt av en krangel...Greier snart ikke mere av dette,kommer til å stille ett ultimatum snart...hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222758-problemer-med-snarsint-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hallow :o/

Jeg hadde seriøst vurdert om en person som oppfører seg på denne måten og som har så lite respekt for sin far er noe å satse på. Jeg lever selv med en mann som ikke alltid har det beste temperamentet og det er ikke å anbefale! Det har vært kilden til en av de største problemene i vårt ekteskap.

Gjest Mom33

Jeg hadde tatt beina på nakken! Det der hadde jeg aldri turt å satse på, helt seriøst.

Hva tror du skjer når han flytter hjemmefra og sammen med deg - hvem vil han da ta ut all sin aggressjon på?

Hjelpes, kom deg vekk fortere enn svint! Hvordan klarer du å være glad i en som oppfører seg slik? Jeg tror jeg hadde fått fullstendig avsmak, jeg...

Gjest snuppsi_24

Jeg hadde tatt beina på nakken! Det der hadde jeg aldri turt å satse på, helt seriøst.

Hva tror du skjer når han flytter hjemmefra og sammen med deg - hvem vil han da ta ut all sin aggressjon på?

Hjelpes, kom deg vekk fortere enn svint! Hvordan klarer du å være glad i en som oppfører seg slik? Jeg tror jeg hadde fått fullstendig avsmak, jeg...

Ja det er avsmak jeg begynner å få! Kommer fra en familie med mye "snarsinne" selv men det er ikke så alvorlig som det her. Snarsinthet som går fort over kan jeg leve med,men oppførsel som dette blir noe helt annet.Han kommer til meg i dag og det skal bli en ganske så alvorlig samtale utav dette. Så får det stå på han da,begynne å oppføre seg eller så får han se laaaaangt etter meg!

Gjest Turbo Tuppa

Sambisen min er snill og rolig og blir veldig sjelden sint og det er jeg veldig glad for. Hadde ikke orket å være i forhold som det du beskriver. Og bare det at en på 27 fremdeles bor hjemme bør få samtlige varselklokker til å ringe høyt og tydelig.

Gjest poppie

Sambisen min er snill og rolig og blir veldig sjelden sint og det er jeg veldig glad for. Hadde ikke orket å være i forhold som det du beskriver. Og bare det at en på 27 fremdeles bor hjemme bør få samtlige varselklokker til å ringe høyt og tydelig.

"Sambisen" tror jeg kanskje er det søteste ordet jeg noen gang har hørt.

Annonse

Gjest snuppsi_24

Grunnet til at han bor hjem,sier ha,er at han jobber mandag til fredag ute,dvs han sover der han jobber og er bare hjem fredag til søndag,hvorfor skal han da bruke penger på å bo der han nesten aldri er hjemme..sier han! Hallo,jeg mener det er jo kanskje ett poeng å starte sitt eget liv også da.Så sier han at jeg ikke skal si noe for jeg bor også hjem. Jeg gjør det,for en periode da jeg ikke har jobb,men jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 20 så dette er bare en nødløsning som ikke blir langvarig.Så jeg syns ikke han kan sammenligne det..

Gjest Turbo Tuppa

Grunnet til at han bor hjem,sier ha,er at han jobber mandag til fredag ute,dvs han sover der han jobber og er bare hjem fredag til søndag,hvorfor skal han da bruke penger på å bo der han nesten aldri er hjemme..sier han! Hallo,jeg mener det er jo kanskje ett poeng å starte sitt eget liv også da.Så sier han at jeg ikke skal si noe for jeg bor også hjem. Jeg gjør det,for en periode da jeg ikke har jobb,men jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 20 så dette er bare en nødløsning som ikke blir langvarig.Så jeg syns ikke han kan sammenligne det..

Jeg hadde ikke innledet noe seriøst forhold til en sånn fyr, men det er nå meg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...