Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gjest whattodoo

Ok, jeg har et dilemma. Det ble slutt med typen for omtrent 3 uker siden, jeg har kjærlighetssorg enda, er litt varierende i humør men jeg håper det ordner seg med tiden.

Nå har jeg blitt kjent med en gutt som er veldig interessert i meg, jeg er ikke like interessert i han og jeg tror det er fordi jeg fremdeles savner ex'n.

Men, nå har han likevel spurt om jeg vil noe mere så er han der. Jeg oppfatter det sånn at han har lyst på meg..... Jeg veksler veldig for tiden, det ene øyeblikket har jeg kjærlighetssorg og i neste så vil jeg ha sex.... helst nå. Meg og typen hadde ikke sex den siste tiden vi var sammen og jeg er rimelig på nå.

Er dette noe vellykket prosjekt, eller bør jeg gi blaffen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222765-hva-skal-jeg-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvis du makter det, så

Hvis du rett og slett bare er ute etter sex, og han er oppriktig forelska i deg, så vil du jo kunne risikere å såre ham...

Dersom du har kjærlighetssorg, og ønsker å gå "litt lenger" med denne andre mannen for å glemme x'en, ja så vil du jo bare såre ham da også...

Nei, jeg synes du skal vente litt, jeg. Bruk tiden, la sexlysten plage deg litt og få orden på følelsene dine før du begir deg ut i noe nytt.

-Det er mitt råd, men jeg vet det ikke er så lett ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222765-hva-skal-jeg-velge/#findComment-1667436
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...