Gå til innhold

Statsadvokaten, en feigng???

Anbefalte innlegg

The Punisher
Skrevet

Det er nå snart 3 uker siden jeg sluttet å røyke. Nå i kveld, ble jeg så provosert av nyhetene på TV2, at jeg rent glemte å at jeg hadde sluttet, og gikk nesten ute for å tenne en go Tiedemann. Ja, nesten som synnsyk farlige ustable gærninger som sier de ikke husker, etter å skutt folk. Saken gjelder selvsagt den voldtektsmannen som nå slapp fri, til tross for sterke bevis at han var gjerningsmannen. Tilbake sitter vi som så på, med et inntrykk av et rettssystem som ikke fungerer og urettferdigheten seirer. Jeg blir da kvalm , særlig når jeg tenker på at jeg selv fikk 6000 kroner i bot etter en trafkkforseelse. UTEN DOM!!! Hvor i h*****e er vi på vei hen?

og hvorfor f**n stiller ikke statsadvokaten til intervju?? Det ville han ikke!!! UUÆÆÆHHHHH hjelp!!! Er jeg på villspor? overreagerer jeg?

Jeg vil ikke på noen måte unnskylde språket. Jeg er anonym fordi det finnes gærninger der ute som tydeligvis ikke tar ansvar. Jeg er ikke trygg,, er jeg? Var innlegget mitt støtende?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Reagerte på det samme. Ikke så kraftig at jeg tente meg en røyk, men la i hvert fall inn en snus.

Når en fyr som det der går fri sender det et soleklart signal til voldteksofre: Det er ingen grunn til å anmelde en voldtekt. Rettsapparatet vil ikke bruke tid på dere likevel.

Signalet til voldteksmenn er også klart: Kjør på! Dere blir ikke bura inn uansett.

Det er bare å sørge for å unngå tilskuere.

The Punisher
Skrevet

Reagerte på det samme. Ikke så kraftig at jeg tente meg en røyk, men la i hvert fall inn en snus.

Når en fyr som det der går fri sender det et soleklart signal til voldteksofre: Det er ingen grunn til å anmelde en voldtekt. Rettsapparatet vil ikke bruke tid på dere likevel.

Signalet til voldteksmenn er også klart: Kjør på! Dere blir ikke bura inn uansett.

jeg og la inn på en snus

Gjest Persille
Skrevet

Æsja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...