Gå til innhold

Gratis vektklubb hos Grete Roede bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne vektklubben bra. Jeg har skjønt det som om at noe der er gratis og at noe der må du kjøpe, hva er det man må betale for og hva får man gratis?

Skrevet

Du må betale hvis du skal gå på Grete Roede kurs.

Det er gratis og bruke forumet, og i tillegg får du en egen side. Der kan du selv registrere vekten din og midjemål hver mandag. Du kan også legge inn dagsrapporter over hva du har spist og hvor mye du har trent. (Siden regner da ut antall kcalorier for deg, både hvor mange du har spist og hvor mange du har forbrent hvis du har trent).

Bare spør hvis det er noe du lurer på :)

Skrevet

Du må betale hvis du skal gå på Grete Roede kurs.

Det er gratis og bruke forumet, og i tillegg får du en egen side. Der kan du selv registrere vekten din og midjemål hver mandag. Du kan også legge inn dagsrapporter over hva du har spist og hvor mye du har trent. (Siden regner da ut antall kcalorier for deg, både hvor mange du har spist og hvor mange du har forbrent hvis du har trent).

Bare spør hvis det er noe du lurer på :)

Men du får ikke noe nettforum eller noe hvor du kan spørre eksperter om tema?

Skrevet

Men du får ikke noe nettforum eller noe hvor du kan spørre eksperter om tema?

Heisann!

Jeg så ikke innlegget ditt til meg før nå jeg!

Joda det blir holdt slike nettmøter med fagfolk innimellom. Man kan på forhånd stille spm til den man ønsker (her er det både kursledere, psykolog, overlege, ernæringsfysiolog, matfaglig konsulent, jordmor, fysioterapeut, trimekspert osv, så det er mange man kan stille spm til).

Nå har jeg bare brukt forumene jeg da, så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer når man stiller spørsmål til en fagperson. Men det koster i alle fall ikke noe det heller.

(På forumene er det mange som går/har gått på grete roede kurs og som kan veldig mye, så jeg spør bare de andre hvis det er noe jeg lurer på. Samtidig er det veldig fint og ha andre i samme situasjon, som man kan snakke med, motivere/bli motivert osv.).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...