Gjest Pimpi Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 I dag har jeg gjort et arbeid for en engelskmann her på jobb. Da min engelsk ikke akuratt er noe særlig, så spør jeg herved om noen av dere her inne kunne vært en sann engel å hjulpet meg? Jeg trenger å få oversatt dette til engelsk! " Hei ..... Da var printinga unnagjort. Jeg håper jeg har gjort alt rett og at jeg ikke har rotet det til slik at det blir mer arbeid på deg" Hilsen resepsjonisten som ikke kan engelsk skikkelig.....Takk til dere som gidder ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Hi! The printing's done! I hope I did everything correct, without messing it all up and leaving you with extra work." 0 Siter
collins Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Then were the printing awaydone. I hope I have done everything right and that I have not messed it to so that it becomes more work for you. 0 Siter
collins Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Hi! The printing's done! I hope I did everything correct, without messing it all up and leaving you with extra work." Jeg sa jo det samme....eller gjorde jeg ikke...?? ;o) 0 Siter
avtrykk Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Then were the printing awaydone. I hope I have done everything right and that I have not messed it to so that it becomes more work for you. Ville vel gått for Morakis versjon 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Hi! The printing's done! I hope I did everything correct, without messing it all up and leaving you with extra work." Tusen hjertelig takk!!!! 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg sa jo det samme....eller gjorde jeg ikke...?? ;o) Nei, du gjorde nok ikke det gitt. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg sa jo det samme....eller gjorde jeg ikke...?? ;o) The fast window went at reason outside Black Country 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hi. I've finished the printing. I hope I have done everything right and not made things more complicated for you and left with you with more work 0 Siter
collins Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 The fast window went at reason outside Black Country It goes overhead not duck to disappoint snow in the roomwheel. Det går overhodet ikke an å skuffe snæ i romjula. 0 Siter
collins Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 The fast window went at reason outside Black Country ...ble visst snæ... *brisen* 0 Siter
Gjest Siddisen Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Then were the printing awaydone. I hope I have done everything right and that I have not messed it to so that it becomes more work for you. "Tastaengelsk" kalles det på stavangersk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.