Gå til innhold

Forbannade bikkje hos naboen!

Anbefalte innlegg

Gjest sliten nabo
Skrevet

Hvor mye bikkjebjeff skal man egentlig tåle natt etter natt? Jeg MÅ sove!! Hva kan jeg gjøre?

Gjest Wolverina
Skrevet

Politivedtekter.

Si ifra!

Dette skal man _ikke_ akseptere nattestider.

Skrevet

Si ifra!

Dette skal man _ikke_ akseptere nattestider.

Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-

:-)

Gjest Wolverina
Skrevet

Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-

:-)

Knurrrrrrrr...........!!!!!

(gidder ikke skrive det mer enn 1 gang, er det sjel i det burde det holde)

d:)

Skrevet

Bøter. Politiet må aksjonere på støy etter kl 22.

Gjest Wolverina
Skrevet

Bøter. Politiet må aksjonere på støy etter kl 22.

eller 23:00.....

Skrevet

eller 23:00.....

Det er bare å klage det inn for politiet. De må registrere det. En høyrøsta bikkejfant i et boligstrøk, med 10 klager på nattestid er ille ute og burde egentlig få bot.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Ta fram hagla.. eller gå å hent den, kjør den langt bort, for å så hente den i morgen og få finnerlønn i tillegg!

Gjest username
Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Hundeeiere mangler alminnelig folkeskikk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ta fram hagla.. eller gå å hent den, kjør den langt bort, for å så hente den i morgen og få finnerlønn i tillegg!

Er ikke bikkje sin feil da. Er eierne som ikke kan og ta vare på hunden riktig.

Men du mente kanskje at det er eieren h*n skal ta knekken på? ;o)

Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Hundeeiere mangler alminnelig folkeskikk.

Og "alle utlendinger er noe pakk"?

Gjest M.Angelica
Skrevet

De som eier alle bikkjene i landet vet du. Logisk det vel ;o)

Gjest username
Skrevet

Jeg kan moderere meg til å si at DE FLESTE hundeiere mangler folkeskikk.

Ytterligere kompromisser kommer ikke på tale.

Skrevet

Jeg kan moderere meg til å si at DE FLESTE hundeiere mangler folkeskikk.

Ytterligere kompromisser kommer ikke på tale.

Jeg kjenner ikke de fleste hundeeiere, så det skal jeg ikke uttale meg om. Helt på det rene at det er en del hundeeiere som er idioter, og lar deres hundehold plage andre.

Vil bare ha meg frabedt å bli satt i samme bås som dem, da vi alltid har vår hund i bånd, og aldri lar ham stå ute og gjø eller på annen måte være til sjenanse for andre.

Gjest Wolverina
Skrevet

Hundeeiere med folkeskikk tar inn bikkja når den _begynner_ å gjø. Ivertfall når folk flest legger seg.

Men at en hund aldri skal gi lyd fra seg er fantasi på høgt plan, enten eieren er skikket til å ha hund eller ikke.

Skrevet

Knurrrrrrrr...........!!!!!

(gidder ikke skrive det mer enn 1 gang, er det sjel i det burde det holde)

d:)

man SKRIVER det ikke mange ganger da - man tar copy paste!

*hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei*

petter smart
Skrevet

Jeg kjenner ikke de fleste hundeeiere, så det skal jeg ikke uttale meg om. Helt på det rene at det er en del hundeeiere som er idioter, og lar deres hundehold plage andre.

Vil bare ha meg frabedt å bli satt i samme bås som dem, da vi alltid har vår hund i bånd, og aldri lar ham stå ute og gjø eller på annen måte være til sjenanse for andre.

Men dere som ikke er til sjeanse for andre legges jo ikke merke til. Dermed får de relativt få (med fortsatt altfor mange) som ikke burde hatt hund veldig mye oppmerksomhet.

Skrevet

Du burde selvfølgelig slippe bråk om natten, men hvor lett du kan få gjort noe med det avhenger vel noe av type boform.

Hvis du bor i et borettslag eller boligsameie, så hadde jeg skrevet en klage til styret med kopi til hundeeieren.

Skrevet

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...