Gjest sliten nabo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hvor mye bikkjebjeff skal man egentlig tåle natt etter natt? Jeg MÅ sove!! Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Politivedtekter. Si ifra! Dette skal man _ikke_ akseptere nattestider. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Si ifra! Dette skal man _ikke_ akseptere nattestider. Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff- :-) 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff-Voff-voff-bjeff-bjeff- :-) Knurrrrrrrr...........!!!!! (gidder ikke skrive det mer enn 1 gang, er det sjel i det burde det holde) d:) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bøter. Politiet må aksjonere på støy etter kl 22. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bøter. Politiet må aksjonere på støy etter kl 22. eller 23:00..... 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 eller 23:00..... Det er bare å klage det inn for politiet. De må registrere det. En høyrøsta bikkejfant i et boligstrøk, med 10 klager på nattestid er ille ute og burde egentlig få bot. 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ta fram hagla.. eller gå å hent den, kjør den langt bort, for å så hente den i morgen og få finnerlønn i tillegg! 0 Siter
Gjest username Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Hundeeiere mangler alminnelig folkeskikk. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ta fram hagla.. eller gå å hent den, kjør den langt bort, for å så hente den i morgen og få finnerlønn i tillegg! Er ikke bikkje sin feil da. Er eierne som ikke kan og ta vare på hunden riktig. Men du mente kanskje at det er eieren h*n skal ta knekken på? ;o) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Hundeeiere mangler alminnelig folkeskikk. Og "alle utlendinger er noe pakk"? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Og "alle utlendinger er noe pakk"? De som eier alle bikkjene i landet vet du. Logisk det vel ;o) 0 Siter
Gjest username Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Og "alle utlendinger er noe pakk"? Jeg kan moderere meg til å si at DE FLESTE hundeiere mangler folkeskikk. Ytterligere kompromisser kommer ikke på tale. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kan moderere meg til å si at DE FLESTE hundeiere mangler folkeskikk. Ytterligere kompromisser kommer ikke på tale. Jeg kjenner ikke de fleste hundeeiere, så det skal jeg ikke uttale meg om. Helt på det rene at det er en del hundeeiere som er idioter, og lar deres hundehold plage andre. Vil bare ha meg frabedt å bli satt i samme bås som dem, da vi alltid har vår hund i bånd, og aldri lar ham stå ute og gjø eller på annen måte være til sjenanse for andre. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Hundeeiere mangler alminnelig folkeskikk. Hundeeiere med folkeskikk tar inn bikkja når den _begynner_ å gjø. Ivertfall når folk flest legger seg. Men at en hund aldri skal gi lyd fra seg er fantasi på høgt plan, enten eieren er skikket til å ha hund eller ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Knurrrrrrrr...........!!!!! (gidder ikke skrive det mer enn 1 gang, er det sjel i det burde det holde) d:) man SKRIVER det ikke mange ganger da - man tar copy paste! *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* *hoven* *belærende* *blei* 0 Siter
petter smart Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kjenner ikke de fleste hundeeiere, så det skal jeg ikke uttale meg om. Helt på det rene at det er en del hundeeiere som er idioter, og lar deres hundehold plage andre. Vil bare ha meg frabedt å bli satt i samme bås som dem, da vi alltid har vår hund i bånd, og aldri lar ham stå ute og gjø eller på annen måte være til sjenanse for andre. Men dere som ikke er til sjeanse for andre legges jo ikke merke til. Dermed får de relativt få (med fortsatt altfor mange) som ikke burde hatt hund veldig mye oppmerksomhet. 0 Siter
frosken Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Du burde selvfølgelig slippe bråk om natten, men hvor lett du kan få gjort noe med det avhenger vel noe av type boform. Hvis du bor i et borettslag eller boligsameie, så hadde jeg skrevet en klage til styret med kopi til hundeeieren. 0 Siter
frosken Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kjenner ikke de fleste hundeeiere, så det skal jeg ikke uttale meg om. Helt på det rene at det er en del hundeeiere som er idioter, og lar deres hundehold plage andre. Vil bare ha meg frabedt å bli satt i samme bås som dem, da vi alltid har vår hund i bånd, og aldri lar ham stå ute og gjø eller på annen måte være til sjenanse for andre. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.