Gå til innhold

Permanent hårfjerning..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror bare laser virker. Har ikke prøvd det, men sjekket det for noen år siden. Da regnet jeg ut at det ville koste meg ca. 10.000,- å få fjernet bikinilinjen permanent. (Av en eller annen merkelig grunn gjorde jeg det ikke......)

Har prøvd en metode som jeg dessverre ikkehusker hva heter. De bruker en "nål" med strøm i som de stikker inn i hver hårsekk. Skikkelig misslykket.

Brukte det under haka. Mener jeg tok 3 behandlinger. (Anbefalt 3-5). Oppnådde å få mye arr, huden ble generelt dårlig, og hårene gror like godt nå som før. Det kan jo hende jeg hadde hatt flere hår om jeg ikke hadde gjort det, men jeg napper ut hår under haka flere ganger i uka for å holde det i sjakk....

Gjest tjobingi

Tror bare laser virker. Har ikke prøvd det, men sjekket det for noen år siden. Da regnet jeg ut at det ville koste meg ca. 10.000,- å få fjernet bikinilinjen permanent. (Av en eller annen merkelig grunn gjorde jeg det ikke......)

Har prøvd en metode som jeg dessverre ikkehusker hva heter. De bruker en "nål" med strøm i som de stikker inn i hver hårsekk. Skikkelig misslykket.

Brukte det under haka. Mener jeg tok 3 behandlinger. (Anbefalt 3-5). Oppnådde å få mye arr, huden ble generelt dårlig, og hårene gror like godt nå som før. Det kan jo hende jeg hadde hatt flere hår om jeg ikke hadde gjort det, men jeg napper ut hår under haka flere ganger i uka for å holde det i sjakk....

Hei!

Det du gjorde med nålen er elektrolyse, det er sinnsykt vondt og så må det gjentas i det uendelige...da er det bedre å nappe! Laser er permanent, men både vondt og dyrt. Nå har jeg fått høre om en behandling som er helt smertefri og gir permanent resultat. Det er en form for lysbehandling. Leste om det på www.ambientes.no. De utfører det! Tror jeg svarte til feil person nå,håper jeg blir tilgitt?!?

Ønsker deg lykke til med hårfjerningen, tenk at vi damer skal være plaget med slikt,forbaska irriterende!

Hår under haka? Skjegg, altså?

Du må ha vært uheldig med prisen.

Jeg har nå til sammen betalt 4050 kroner for fire behandlinger; det er to år siden den siste, og ingen hår er kommet tilbake så langt.

Før jeg gjorde det, syntes jeg også det var mye, men i ettertid har det vært verd hver krone.

Når du sier bikinilinjen, mener du da bare hårene utenfor bikinikanten?

Kan man fjerne kjønnshår permanent?

Annonse

Hei!

Det du gjorde med nålen er elektrolyse, det er sinnsykt vondt og så må det gjentas i det uendelige...da er det bedre å nappe! Laser er permanent, men både vondt og dyrt. Nå har jeg fått høre om en behandling som er helt smertefri og gir permanent resultat. Det er en form for lysbehandling. Leste om det på www.ambientes.no. De utfører det! Tror jeg svarte til feil person nå,håper jeg blir tilgitt?!?

Ønsker deg lykke til med hårfjerningen, tenk at vi damer skal være plaget med slikt,forbaska irriterende!

Stemmer. Elektrolyse het det. Synes ikke det var så vondt, og det skulle jo være permanenet, men dengang ei.

Du må ha vært uheldig med prisen.

Jeg har nå til sammen betalt 4050 kroner for fire behandlinger; det er to år siden den siste, og ingen hår er kommet tilbake så langt.

Før jeg gjorde det, syntes jeg også det var mye, men i ettertid har det vært verd hver krone.

Det er vel litt lengre siden jeg sjekket det. Og da kostet det 2000,- pr. behandling. (Eller var det rett under 2000????)

Kan jeg spørre om hvor dette var/hvilken type laser.

For 4000,- ville jeg gladelig betalt for å bli kvitt disse hårene.

Hadde du mye hår, eller bare noen få som stakk utenfor bikinien?

Hår under haka? Skjegg, altså?

Ja, du kan vel kalle det det. Det er svarte stive hår som vokser under haka. Vil jo ikke bli endende på sirkus som den sjeggete damen heller *ler*

En del av oss med flott hår på hodet sliter med litt for mye hår andre steder. I hvertfall jeg som har mørkt hår.

Det er vel litt lengre siden jeg sjekket det. Og da kostet det 2000,- pr. behandling. (Eller var det rett under 2000????)

Kan jeg spørre om hvor dette var/hvilken type laser.

For 4000,- ville jeg gladelig betalt for å bli kvitt disse hårene.

Hadde du mye hår, eller bare noen få som stakk utenfor bikinien?

Jeg hadde _mye_. Så mye at bikinibukse av shortstypen ikke dekket det.

Typen laser? Si det... Jeg gjorde det ihvertfall hos Oslo kosmetiske lasersenter. Veldig fornøyd med dem.

Annonse

Jeg hadde _mye_. Så mye at bikinibukse av shortstypen ikke dekket det.

Typen laser? Si det... Jeg gjorde det ihvertfall hos Oslo kosmetiske lasersenter. Veldig fornøyd med dem.

Det skal jeg i hvertfall sjekke ut. Tenk så deilig å slippe å vokse disse hårene da *drømmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...