Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle vaskemaskinen har takket for seg, og vi får ny idag. Kan jeg selv koble den til vann/avløp, eller må det gjøres av "autorisert personell"? Tenker da primært på hva forsikringsikringsselskapene mener om det...

Skrevet

Så lenge det finnes opplegg til vaskemaskin som rørlegger har lagt opp, er det vel bare å koble til selv. Det har selv jeg klart å gjøre.

Skrevet

Så lenge det finnes opplegg til vaskemaskin som rørlegger har lagt opp, er det vel bare å koble til selv. Det har selv jeg klart å gjøre.

Ja, poenget var ikke hvorvidt jeg _fikk_ det til, men om det var "lov" å gjøre det :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Ja, poenget var ikke hvorvidt jeg _fikk_ det til, men om det var "lov" å gjøre det :-)

Det er lov, ja, med mindre du har helt spesielle oppkoblingssystemer.

Hos oss besto oppkoblingen i å sette vannslangen på ei kran, og legge avløpsslangen ned i et sluk samt putte kontakta inn i støpselet. Har du noe lignende, er det helt uproblematisk å gjøre det sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...