Sassy Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Den gamle vaskemaskinen har takket for seg, og vi får ny idag. Kan jeg selv koble den til vann/avløp, eller må det gjøres av "autorisert personell"? Tenker da primært på hva forsikringsikringsselskapene mener om det... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Så lenge det finnes opplegg til vaskemaskin som rørlegger har lagt opp, er det vel bare å koble til selv. Det har selv jeg klart å gjøre. 0 Siter
Sassy Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Så lenge det finnes opplegg til vaskemaskin som rørlegger har lagt opp, er det vel bare å koble til selv. Det har selv jeg klart å gjøre. Ja, poenget var ikke hvorvidt jeg _fikk_ det til, men om det var "lov" å gjøre det :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, poenget var ikke hvorvidt jeg _fikk_ det til, men om det var "lov" å gjøre det :-) Det er lov, ja, med mindre du har helt spesielle oppkoblingssystemer. Hos oss besto oppkoblingen i å sette vannslangen på ei kran, og legge avløpsslangen ned i et sluk samt putte kontakta inn i støpselet. Har du noe lignende, er det helt uproblematisk å gjøre det sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.