Gå til innhold

Hvor opptatt er dere av andres hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spesielt opptatt av andres hjem... Men det er jo noen leiligheter/hus som er utrolig flotte, og da kan jeg jo ikke la være å kommentere det!

Hos meg, tja.. er vel noen som har sagt at jeg har det koselig, men jeg advarer alltid folk som kommer på besøk for første gang, før jeg slipper de inn. Advarer dem om rot, og om at det er et knøttlite rottehull jeg bor i.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gullfisk

3

• jubalong70

2

• Mary Poppins

2

• kaffepiken

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest reinol
Skrevet

Slapp heller av og kos deg med besøket, lag god kaffe;) og ikke vær så opptatt av det materielle. Så lenge det er hyggelig hos dere ,så er det vel ikke viktig hvordan det ser ut.

Kaffen ble faktisk god,hadde rensa kaffetrakteren på forhånd.

Kaka var kjøpt,men den gikk ned.

Og jeg var så hyggelig som jeg alltid pleier å være.

Skrevet

Ikke spesielt opptatt av andres hjem... Men det er jo noen leiligheter/hus som er utrolig flotte, og da kan jeg jo ikke la være å kommentere det!

Hos meg, tja.. er vel noen som har sagt at jeg har det koselig, men jeg advarer alltid folk som kommer på besøk for første gang, før jeg slipper de inn. Advarer dem om rot, og om at det er et knøttlite rottehull jeg bor i.

Jeg er ikke så opptatt av hvordan andre har det. De fleste jeg kjenner har det omtrent helt vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...