Gjest Hei kjære! Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja, det var denne kommunikasjonen mellom kvinner og menn da... Denne gangen tenker jeg på mail og sms. Jeg kan gjerne sende meldinger til ham og si at jeg er glad i ham, savner ham, kaller ham min kjære, kos og klem etc... Men de jeg får tilbake er alltid noe "avstumpet", med få eller ingen tegn på følelser. Jeg har spurt om ikke han tenker på det eller føler det slik, men han svarer at han kan jo ikke sitte å sende kjærlighetsbrev til meg.. Tidligere var det selvfølgelig mer av den slags, vi har nå vært sammen i 3 1/2 år. Er det slutt på kjærlighetserklæringene nå...?? Han er vel litt engstelig mht følelser. Til jul ønsket jeg meg en ring fra ham, en helt vanlig ring, ingen forlovelse e.l. Men det synes han var vanskelig. Han kunne jo ikke bare kjøpe en ring til meg, det var alvorlige greier. Er dette normale tanker og handlinger og reaksjoner hos menn?? Eller er han ikke glad i meg??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 At han ikke kommer med kjærlighetsærklæringer i hytt og pine, betyr ikke nødvendigvis at han ikke er glad i deg. Jeg slenger sjelden eller aldri på en "elsker deg" eller lignende i mailer/SMSer til min mann - synes det blir utrolig klissete og anmassende dersom man skal gjøre det hele tiden... Vi er forskjellige, og kanskje han er en som synes at han "sier" at han elsker deg ved det han gjør, ikke ved de ordene han bruker? Det du kan gjøre, er jo å si noe sånn som: Jeg synes det er godt å av og til høre at du sier/lese at du er glad i meg. Jeg blir usikker av ikke å høre dette, innimellom" - men ikke bus ut med et anklagende:"Elsker du meg ikke?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1668201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke samme problem selv Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Menn generelt er ikke slik nei, men kan jo hende HAN er det, uten at det btyr han ikke er glad i deg. Det er rart om det var mer av det før og snå stilner, men det her er det bare du og han som kan løse opp i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1668277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppsi_25 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Sånn som jeg kjenner mannfolk så er vi ikke så like på det punktet! kjæresten min kan svare "ja","nei" og "ok" på meldinger som er skikkelig langskrevne fra meg. Tror ikke de mener å vær ufølsomme,men så er endog menn og kvinner veldig ulike på dette plan. Jeg har ikke villet bekrymre meg om dette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1668475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanneline Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Sånn som jeg kjenner mannfolk så er vi ikke så like på det punktet! kjæresten min kan svare "ja","nei" og "ok" på meldinger som er skikkelig langskrevne fra meg. Tror ikke de mener å vær ufølsomme,men så er endog menn og kvinner veldig ulike på dette plan. Jeg har ikke villet bekrymre meg om dette Hehe, sånn er min samboer også. Jeg kan gjerne sende en kosemelding og bare få ja/nei/ok eller akkurat det samme sendt tilbake. Mange menn som er sånn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1669385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cronisk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1669943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei kjære! Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... Takker for innspill. Men jeg er ikke enig med deg der. Kan jeg spørre hvor gammel du er? At det er en selvfølge for mannen å føle seg elsket? Nå tror jeg du undervurderer kvinner...!! Jeg ville sagt det motsatte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1670182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... Huh? Kvinnen skal prøve å anstrenge seg for å fange mannens oppmerksomhet ved å være brennhet og sexy hele tiden, mens mannen trenger ikke gjøre noen ting, for han bli automatisk elsket uansett? Hvordan er klimaet på den planeten du bor på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1670189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... Du virker mer som et relativt greit utsnitt av en mann som ikke fungerer. Hvordan er det en selvfølge for menn å føle seg elsket fordi vi blir fristet av andre kvinner? Og blir ikke kvinner fristet av andre menn? Jeg er tydeligvis en av de mange, for jeg syntes dette var pisspreik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1670267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... Hehe Jeg tror du er ganske alene om denne tolkningen av virkeligheten. Jeg har i alle fall aldri møtt menn som føler det slik. En mann skal være ganske så naiv om han tror at han, i større grad enn kvinnen blir fristet av det motsatte kjønn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1671124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gærning Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... jess, du svarer kun for deg selv, lille mann ;-) og kanskje for noen få til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1671480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg er mann, og for å være helt ærlig så tror jeg faktisk at dine bekymringer har rot i virkeligheten... For en mann er det en selvfølge å bli elsket, men det er ikke mange kvinner forunt å føle det samme tilbake. Hvorfor? -Jo rett og slett fordi vi menn daglig blir utsatt for enorme fristelser fra det annet kjønn som drar fokuset vekk i fra den vi er sammen med. Dette er bare pisspreik vil mage si. Men er det egentlig det? For det første er sex enormt viktig. Funker sex'en? Er den up to pair så er mye gjort. Klarer du å fange din manns oppmerksomhet ved å være sexy nok så er mye gjort! Fy, så slemt sagt, men dette er et faktum! Få ting, om noe, er mer tiltalender for en mann enn ei sexy kvinne. Klarer du å fange hans oppmerksomhet ved å hele tiden være brennhet og sexy så SKAL slike problemer som du nevner ikke være et problem. Høres dette dumt ut? Muligens...men jeg tror jeg er et relativt greit utsnitt av hvordan en mann fungerer, og komplimenter (eller mangel på sådan) gir seg som regel utslag i hvordan han ser på deg... Vær du klar over at det samme gjelder motsatt også! Det finnes mange fristende menn der ute, og vi kvinner er ikke avhengig av en mann på samme måte som før. Er kvinnen sexy, må du være klar over at konkurrentene dukker opp fort som fy! Da gjelder det at du selv har noe å stille opp med, både når det gjelder personlighet og (slett ikke minst) utseendet! Du har tapt hvis du tror at du blir elsket uansett oppførsel og utseende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1674059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det at han svarer avstumpet og kort på dine mer kjærlige mail og sms, behøver ikke å bety noen ting. Selv har jeg heller ikke tid til å bruke mye tid på slikt, selv om mannen min skulle slumpe til å sende noe med fine ord. Han er faktisk den som kan finne på å gjøre det av oss, men det betyr ikke at jeg ikke er glad i ham. Jeg er bare lite glad i å bruke mye tid på mail og sms i sin helhet, uansett hvem det er som sender. At han ikke kunne kjøpe en ring til deg i gave, er verre! Det tyder på at han ikke tar forholdet så seriøst. Hadde han gjort det, ville han ikke vegret seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222843-er-han-ikke-glad-i-meg/#findComment-1674351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.