Gå til innhold

Hva skjer?NHD*

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

Skjønner ikke hva som skjer lenger. I går kveld da jeg skulle legge meg, var jeg først helt rolig, sliter en del med angst om kveldene, men det var ikke så sterkt i går.. Men snn plutselig var det som om noe annet prøvde å ta over meg.. En idnre uro som ville ha meg til å stå opp, ta en kniv, piller eller hva som helst og ta mitt eget liv... Har aldri oplevd disse tankene så sterkt, jeg ønsker ikke å dø!!! Hadde problemer med å holde kontrollen, men det gikk. Ble redd og begynte å gråte. Sovna heldigvis til slutt, men det var så ekkelt!!! Sliter en del med forskjellige ting til vanlig (om du husker noen av de tidligere spm jeg har stilt her) Skjønner bare ikke hvorfor dette skjedde i går natt.. Så liksom alt foran meg.. Da jeg kom til skolen i dag morges var jeg helt skjelven, hadde mest lyst til å gråte... Vet at jeg kanskje er"psyk", men jeg skjønner det bare ikke. Er redd det kommer til å skje igjen, og vet vel at det kommer det til å gjøre..

Er så redd..! Skal begynne hos psyiater, foreløpig har jeg faste samtaler med rådgiver på skolen.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22285-hva-skjernhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest engelen

Hvordan i all verden kan du få deg til å si det?? Jenta sliter og det du sier er at ...slik er livet!!??

Gir deg en billett på et 3mnd`ers kurs i ydmykhet og empati..

vennlig hilsen

Takker for svar!! Joda, jeg fortalte lærerinna mi hva som hadde skjedd.. Hun kunne ikke fatte at det skulle være så uretferdig.. Jeg var helt skjelven da jeg kom til skolen..

Har heldigvis ikek skjedd igjen-enda. Har vært så trett i det sisste, har ikke hatt overskudd til så mye. Så det er grunnen, i følge rådgiveren. Hun sier jeg må nyte det å være fri redselen så lenge det varer, men det kommer nok igjen...

Ville bare si takk for at dere svarte meg, det betydde mye!!

*klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22285-hva-skjernhd/#findComment-97413
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan ikke si sikkert hva dette er. Det viktige er at du skjønner at du trenger hjelp, at du får hjelp og at du heldigvis snart skal til en psykiater.

Mange slike spørsmål som ditt krever en lengre > 1times samtale for å kunne gi noe fornuftig svar på. Jeg beklager derfor at jeg ikke kan svare mer utfyllende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22285-hva-skjernhd/#findComment-97424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...