Gå til innhold

Hva er sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest dilly
Skrevet

Hva gjør en jente sexy? Utseende? Selvsikkerhet? Pupper?

Drit i å være politisk korrekte, jeg vil ha sannheten.

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• flisa

9

• yellow

8

• keinstein

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Du henvender deg kanskje først og fremst til menn..?

Jeg kan ikke snakke på vegne av menn, men jeg tar sjansen likevel og sier hva jeg i det minste tror:

Jeg tror sensualitet har veldig mye å si. Altså hva man utstråler. En veldreid kropp kan fort bli uinteressant hvis hun ser sur eller kjip ut. Mens en som er hakket mindre heldig med utseendet, kan vinne langt mer på et tiltalende vesen.

Bare tenk deg forskjellen på en god og dårlig dag... Morratryne vs. skikkelig i slaget og på flørter'n. (og selv supermodeller kan se ut som grå mus på en dårlig dag.)

Det kan selvsagt også være litt individuelle meninger her, men jeg tror i hvert fall at dette kan gjelde for en del.

Skrevet

Du henvender deg kanskje først og fremst til menn..?

Jeg kan ikke snakke på vegne av menn, men jeg tar sjansen likevel og sier hva jeg i det minste tror:

Jeg tror sensualitet har veldig mye å si. Altså hva man utstråler. En veldreid kropp kan fort bli uinteressant hvis hun ser sur eller kjip ut. Mens en som er hakket mindre heldig med utseendet, kan vinne langt mer på et tiltalende vesen.

Bare tenk deg forskjellen på en god og dårlig dag... Morratryne vs. skikkelig i slaget og på flørter'n. (og selv supermodeller kan se ut som grå mus på en dårlig dag.)

Det kan selvsagt også være litt individuelle meninger her, men jeg tror i hvert fall at dette kan gjelde for en del.

Supermodeller kan se ut som grå mus de fleste dager, når de står opp om mårran, usminka og jævlig. Hvem er penere enn hvem da? :-)

Skrevet

Selvsikkerhet, utvilsomt

Pøh - blir du tent av det? :)

Gjest andre 28
Skrevet

KLØFT!

Kløft er noe jeg forbinder med svære hengepupper på aldrene damer. Unge jenter med spretne pupper har ikke kløft, de bare har fine pupper. Kløft er ikke sexy...

Skrevet

Pøh - blir du tent av det? :)

Ja, jeg liker selvsikre jenter med bein i nesa. "Unnskyld at jeg eksisterer-jenter" er ikke min greie.

Gjest andre 28
Skrevet

Ja, jeg liker selvsikre jenter med bein i nesa. "Unnskyld at jeg eksisterer-jenter" er ikke min greie.

Kan fort bli for mye av selvsikkerheten og da. Jenter som "tror/vet de er no" er ikke sexy, de er arrogante og selvopptatte. Mye bedre med noen som er litt mer normalt opptatt av seg selv da.

Gjest andre 28
Skrevet

hmm....jeg mente sånne:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/mote/article467688.ece

syns ikke det var så gammelt og stygt :)

Nei, men det er heller ikke sånt jeg forbinder med kløft. Kløft er når to altfor slappe og digre pupper bare henger helt inntil hverandre og danner en kløft.

De der er jo runde og fine med avstand mellom, de henger ikke bare ned.

Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å definere.

Mange menn synes f. eks. at Ane Dahl Torp er sexy, og jeg skjønner hva de mener. Men hun er vel ikke spesielt vakker, veldreid eller selvsikker. Hun har kanskje noe litt ertende og veldig sensuelt ved seg?

Men hva betyr sensuelt, egentlig? Tja, si det.

Skrevet

Det morsomme her var at din artikkel hadde link til en artikkel som sier at: "Stadig færre velger kløft"

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/mote/article452788.ece

Jeg har ofte spurt meg selv om hvordan det funker med selvundersøkelse og mammografi hvis man har silikon.

Det må da være vanskelig å kjenne eventuelle kuler. Og er ikke mammografien litt "brutal", puppen legges mellom to plater og valses? Tenk om silikonen sprekker?

Hva tror en lur ulv om dette? Kan hun svare en vitebegjærlig tispe?

Skrevet

Nei, men det er heller ikke sånt jeg forbinder med kløft. Kløft er når to altfor slappe og digre pupper bare henger helt inntil hverandre og danner en kløft.

De der er jo runde og fine med avstand mellom, de henger ikke bare ned.

"Puppene din er er ikke så store, men de er veldig lange"

Sjefskommentar.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har ofte spurt meg selv om hvordan det funker med selvundersøkelse og mammografi hvis man har silikon.

Det må da være vanskelig å kjenne eventuelle kuler. Og er ikke mammografien litt "brutal", puppen legges mellom to plater og valses? Tenk om silikonen sprekker?

Hva tror en lur ulv om dette? Kan hun svare en vitebegjærlig tispe?

"Hva tror en lur ulv om dette? Kan hun svare en vitebegjærlig tispe?"

Den utfordringen må jeg nesten ta! Samtidig må jeg da dessverre innrømme at dr.M.Angelica ikke har utført puppeoperasjon på meg likevel, så jeg kan ikke uttale meg av egen erfaring.

På DiscoveryChannel går en morsom serie som heter MythBusters, der noen gærninger prøver å teste ut ulike myter. Nylig skulle de teste ut myten om at silikonpupper sprekker ved store trykkforandringer, som dykking og flyving uten trykkabinett.

De var temmelig brutale mot de silikonimpantatene, men silikonen tålte alt. Så jeg vil tro at "mamografi-valsing" ikke er et problem.

Når det gjelder selvundersøkelser av puppene, så går det sikkert greit når silikonen er lagt inn under muskelen. Når silikonen ligger over muskelen, så vet jeg neimen ikke.

Så her får Ulvinnen ule etter hjelp fra noen med første-hånds! kjennskap til saken...

Ble tispen fornøyd med svaret?

Skrevet

"Hva tror en lur ulv om dette? Kan hun svare en vitebegjærlig tispe?"

Den utfordringen må jeg nesten ta! Samtidig må jeg da dessverre innrømme at dr.M.Angelica ikke har utført puppeoperasjon på meg likevel, så jeg kan ikke uttale meg av egen erfaring.

På DiscoveryChannel går en morsom serie som heter MythBusters, der noen gærninger prøver å teste ut ulike myter. Nylig skulle de teste ut myten om at silikonpupper sprekker ved store trykkforandringer, som dykking og flyving uten trykkabinett.

De var temmelig brutale mot de silikonimpantatene, men silikonen tålte alt. Så jeg vil tro at "mamografi-valsing" ikke er et problem.

Når det gjelder selvundersøkelser av puppene, så går det sikkert greit når silikonen er lagt inn under muskelen. Når silikonen ligger over muskelen, så vet jeg neimen ikke.

Så her får Ulvinnen ule etter hjelp fra noen med første-hånds! kjennskap til saken...

Ble tispen fornøyd med svaret?

Ja, hun er både fornøyd og imponert. Klok ulvetispe!

Skrevet

En slags "dyrisk" utstråling, sensualitet. Man trenger ikke være billedskjønn for å ha det.

Du ville jo ha politisk ukorrekte svar også: En slank kropp er for meg fundamentalt for å utstråle det som jeg definerer som sexy.

Men hva man mener er sexy er like forskjellig som vi mennesker er.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, hun er både fornøyd og imponert. Klok ulvetispe!

Takker og bukker :-)

Gjest togli
Skrevet

KLØFT!

*sukk*

Da er ikke jeg sexy iallefall ;-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...