Gå til innhold

Hva er sexy?

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• flisa

9

• yellow

8

• keinstein

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En kombinasjon av det du nevner - og litt til:-)

To svært forskjellige jenter/damer i både utseende og væremåte, kan begge være veldig sexy.

Så det finnes ingen standardoppskrift for dette.

Skrevet

"Puppene din er er ikke så store, men de er veldig lange"

Sjefskommentar.

he-he....

Skrevet

Supermodeller kan se ut som grå mus de fleste dager, når de står opp om mårran, usminka og jævlig. Hvem er penere enn hvem da? :-)

Personlig så synes jeg det er få supermodeller som ser virkelig sexy ut - uansett om de er sminket aldri så mye.

Min samboer ser faktisk vesentlig mer sexy ut når hun kommer rett fra senga - og hun sminker seg så godt som aldri:-)

Skrevet

"Puppene din er er ikke så store, men de er veldig lange"

Sjefskommentar.

#du svetter lite til å være så fet# :-)

Skrevet

#du svetter lite til å være så fet# :-)

he-he-he...det ene gullkornet etter det andre:-)

Gjest jemmi
Skrevet

Nei, men det er heller ikke sånt jeg forbinder med kløft. Kløft er når to altfor slappe og digre pupper bare henger helt inntil hverandre og danner en kløft.

De der er jo runde og fine med avstand mellom, de henger ikke bare ned.

Da har nok du en annen definisjon på kløft enn allmennheten. En trenger verken svære eller hengende pupper for å få ei kløft. Kun en push up bh og en utringning og normale pupper, faste som bare de.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utstråling. En helvetes sjarm.

Ellers er jeg veldig begeistra for godt trente kvinnfolk. Selv Marit Bjørgen som muligens er i overkant stor for de fleste, synes jeg tar seg meget godt ut med sin muskuløse framtoning.

Skrevet

Det er kominasjonen av mye - kropp og utstråling.

Jeg har ei her på jobben som har en kjempedeilig kropp (hun er høy, pæreformet figur (ja, det er sexy og svært pen). Samtidig utsråler hun glede rett og slett. Smiler og er sterkt sympatisk. Og best av alt: Masse humor. Hun er sexy hun. Sukk.

Skrevet

Utstråling. En helvetes sjarm.

Ellers er jeg veldig begeistra for godt trente kvinnfolk. Selv Marit Bjørgen som muligens er i overkant stor for de fleste, synes jeg tar seg meget godt ut med sin muskuløse framtoning.

A propos sexy idrettskvinner:

I fjor så jeg noen skikkelig snacksy bilder av skiskytter Gro Marit Istad Kristiansen. Hun har flott kropp og sjarmerende smilehull, og er pen og feminin. Muskler har hun også, men ikke så store som Marit.

På de bildene var hun litt sminket og stasha også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

A propos sexy idrettskvinner:

I fjor så jeg noen skikkelig snacksy bilder av skiskytter Gro Marit Istad Kristiansen. Hun har flott kropp og sjarmerende smilehull, og er pen og feminin. Muskler har hun også, men ikke så store som Marit.

På de bildene var hun litt sminket og stasha også.

Hun her?

http://www.gromarit.com/

Satan. Det kaller jeg sexy kvinnfolk!

Skrevet

Hun her?

Der er hun, ja. Hun ser også litt "farlig" ut. Det er sexy, tror jeg. Smilehullene kommer ikke fram på dette bildet.

Skrevet

KLØFT!

Det var ikke fred å få her i huset da jeg tok på meg den nye julekjolen ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der er hun, ja. Hun ser også litt "farlig" ut. Det er sexy, tror jeg. Smilehullene kommer ikke fram på dette bildet.

Ja, hun der er direkte nydelig. Og med den kroppen i tillegg...

Men det er nok de færreste kvinner forunt å få en så til de grader pent trent kropp.

Skrevet

Hun her?

Oi. Jeg ser en mann med kvinnehode på det bildet. Ikke lekkert i det hele tatt. Vi har nok litt forskjellig smak når det kommer til kvinnfolk, Shit:-)

Gjest dilly
Skrevet

Ja, hun der er direkte nydelig. Og med den kroppen i tillegg...

Men det er nok de færreste kvinner forunt å få en så til de grader pent trent kropp.

Synes du ikke hun er litt maskulin?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men.. hun har jo ingen navel?! :-)

Hehe, joa, hun har det. Men der andre kan stikke fingeren inn i fettet er det lite fett. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oi. Jeg ser en mann med kvinnehode på det bildet. Ikke lekkert i det hele tatt. Vi har nok litt forskjellig smak når det kommer til kvinnfolk, Shit:-)

Jeg ser en deilig kvinnekropp. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...