Gå til innhold

Hva er sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Distraksjon.

Hva er det hun vil distrahere fra?

tja - dårlig holdning(er) kanskje? :)

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• flisa

9

• yellow

8

• keinstein

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Distraksjon.

Hva er det hun vil distrahere fra?

Du heter visst ikke k Einstein for ingenting!!

Skrevet

tja - dårlig holdning(er) kanskje? :)

Det er et signal, og jeg vet ikke om jeg liker det. Det virker billig.

Skrevet

Du heter visst ikke k Einstein for ingenting!!

Å appellere til laveste gruppe instinkter for så å forlange intelligens?

Mulig det fins puppefikserte nerder.

Det går jo en historie om Einstein på tema utseende og intelligens.

Skrevet

Dere er bare ikke vant til å se veltrente jenter.

Hun er ikke bare veltrent, hun er ekstrem, nesten overdimensjonert og sikkert dopet. Det er mange veltrente mennesker som ikke ser sånn ut.

Gjest angiefan
Skrevet

Min definisjon på sexy: Angelina Jolie ;)

Skrevet

Det er et signal, og jeg vet ikke om jeg liker det. Det virker billig.

*ups*

Skrevet

*ups*

Ikke ta det pesonlig :-)

Hvis jeg opplever slik påkledning, så er jeg fristet til å spørre: "hva tar du oss for?"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun er ikke bare veltrent, hun er ekstrem, nesten overdimensjonert og sikkert dopet. Det er mange veltrente mennesker som ikke ser sånn ut.

Jeg trenger å se henne i forhold til andre mennesker før jeg kan si hvor ekstrem hun er. Min erfaring er at selv de som ser sånn ut på bildet ser små og tynne ut så fort de får på seg vanlige klær. De har bare langt mindre underhudsfett enn folk flest, i tillegg til trent musklatur.

Gjest staedtler
Skrevet

Utstråling. En helvetes sjarm.

Ellers er jeg veldig begeistra for godt trente kvinnfolk. Selv Marit Bjørgen som muligens er i overkant stor for de fleste, synes jeg tar seg meget godt ut med sin muskuløse framtoning.

Enig i Bjørgen.

Gjest staedtler
Skrevet

Tull og tøys. Hun poserer foran et kamera... Hun er ikke ekstrem, og er langt ifra overdimensjonert.

Først og fremst har hun en veldig lav fettprosent, men det har alle skiløpere. Magen prioriteres i treningsarbeidet fordi den virker stabiliserende, noe som er ultraviktig for utholdenhetsutøvere. Hennes høyre biceps presses mot geværet, og ser derfor større ut. Denne jenta er i realiteten ikke spesielt stor.

Tok litt av her, jeg nå, kanskje.. :-) Men slik jeg ser det, er det positivt at også slike kropper avbildes, ikke bare salatspisende burugler, slik at kvinnerollen ikke blir altfor snever.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dere er bare ikke vant til å se veltrente jenter.

Jeg liker ikke å kommentere andre jenters kropp og hun var absolutt ikke stygg. Men hvor har det blitt av midjen hennes?

Er det de store magemusklene som gjør at midjen blir borte?

Skrevet

Tull og tøys. Hun poserer foran et kamera... Hun er ikke ekstrem, og er langt ifra overdimensjonert.

Først og fremst har hun en veldig lav fettprosent, men det har alle skiløpere. Magen prioriteres i treningsarbeidet fordi den virker stabiliserende, noe som er ultraviktig for utholdenhetsutøvere. Hennes høyre biceps presses mot geværet, og ser derfor større ut. Denne jenta er i realiteten ikke spesielt stor.

Tok litt av her, jeg nå, kanskje.. :-) Men slik jeg ser det, er det positivt at også slike kropper avbildes, ikke bare salatspisende burugler, slik at kvinnerollen ikke blir altfor snever.

OK, enig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker ikke å kommentere andre jenters kropp og hun var absolutt ikke stygg. Men hvor har det blitt av midjen hennes?

Er det de store magemusklene som gjør at midjen blir borte?

Magemusklene er naturligvis ikke så store at de gjør magen noe større enn om hun ikke hadde hatt dem.

Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet. Midjen er der den.

Gjest andre 28
Skrevet

Hun her?

http://www.gromarit.com/

Satan. Det kaller jeg sexy kvinnfolk!

Det der kaller jeg ikke kvinnfolk. Det ser ut som en oppsminka transe, men det er kanskje den typen du liker?

Gjest andre 28
Skrevet

Jeg tror du må innse at du er homofil, og begynne å forberede deg på å komme ut av skapet. Litt feminine menn er midt i blinken for deg!

*løper for livet*

;-)

hehe.. enig der, kanskje han vil like shemales, eller transer?

Gjest andre 28
Skrevet

fordi han liker veltrente jenter? merkelig verden.....

Men det er jo umulig å se at det der er ei jente uten å se fitta?

Skrevet

Ikke ta det pesonlig :-)

Hvis jeg opplever slik påkledning, så er jeg fristet til å spørre: "hva tar du oss for?"

"50 øre" svarer jeg da .)

Jeg kler meg ofte slik at undersåttene anes - føler meg pen da -jeg, men om dere rundt tenker som deg - så vet jeg vel ikke om det er det jeg skal fortsette med...hehe

Sånn omtrent kler jeg meg:

http://www.snafoorocks.com/photos/03_10_09LeBarBat/cleav.jpg

hun til venstre - ikke at jeg ser sånn ut - langt i fra - men klærne liksom

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der kaller jeg ikke kvinnfolk. Det ser ut som en oppsminka transe, men det er kanskje den typen du liker?

Har du lesevansker?

Jeg har nettopp konstatert at jeg liker jentas utseende utrolig godt, og likevel spør du?

Utrolig.

Gjest andre 28
Skrevet

Magemusklene er naturligvis ikke så store at de gjør magen noe større enn om hun ikke hadde hatt dem.

Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet. Midjen er der den.

Tror du må se bedre etter evt finne ut hva en midje er. Når det går rett ned fra bsytet og ned til hoftene har man IKKE midje... ikke feminin midje hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...