Gå til innhold

Hva er sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest andre 28
Skrevet

Tull og tøys. Hun poserer foran et kamera... Hun er ikke ekstrem, og er langt ifra overdimensjonert.

Først og fremst har hun en veldig lav fettprosent, men det har alle skiløpere. Magen prioriteres i treningsarbeidet fordi den virker stabiliserende, noe som er ultraviktig for utholdenhetsutøvere. Hennes høyre biceps presses mot geværet, og ser derfor større ut. Denne jenta er i realiteten ikke spesielt stor.

Tok litt av her, jeg nå, kanskje.. :-) Men slik jeg ser det, er det positivt at også slike kropper avbildes, ikke bare salatspisende burugler, slik at kvinnerollen ikke blir altfor snever.

Jeg synes vel ikke at transe-looken bør eksponeres så mye jeg. Tenker bare dop dop og dop her jeg. Veltrente JENTER ser ikke slik ut...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• flisa

9

• yellow

8

• keinstein

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest andre 28
Skrevet

Ja, hun der er direkte nydelig. Og med den kroppen i tillegg...

Men det er nok de færreste kvinner forunt å få en så til de grader pent trent kropp.

Jeg tror og håper at også de færreste kvinner ønsker å ødelegge kroppen sin slik. Du liker ikke pupper går jeg utifra, ikke ekte hvertfall?

Skrevet

"50 øre" svarer jeg da .)

Jeg kler meg ofte slik at undersåttene anes - føler meg pen da -jeg, men om dere rundt tenker som deg - så vet jeg vel ikke om det er det jeg skal fortsette med...hehe

Sånn omtrent kler jeg meg:

http://www.snafoorocks.com/photos/03_10_09LeBarBat/cleav.jpg

hun til venstre - ikke at jeg ser sånn ut - langt i fra - men klærne liksom

Det kan gjøres med stil også.

Desverre virker noen damer utfordrende uansett hva de har på seg.

Puppa står rett ut uansett.

Dolly Parton :-)

Skrevet

Men det er jo umulig å se at det der er ei jente uten å se fitta?

Du virker som en usedvanlig sjarmerende fyr.

Skrevet

Det kan gjøres med stil også.

Desverre virker noen damer utfordrende uansett hva de har på seg.

Puppa står rett ut uansett.

Dolly Parton :-)

Ho sier det sjøl; "det koster vanvittig mye å se så billig ut som meg!" hehe

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg synes vel ikke at transe-looken bør eksponeres så mye jeg. Tenker bare dop dop og dop her jeg. Veltrente JENTER ser ikke slik ut...

Det eneste du avslører her, er at du ikke har fnugg av peiling på hva du snakker om.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror og håper at også de færreste kvinner ønsker å ødelegge kroppen sin slik. Du liker ikke pupper går jeg utifra, ikke ekte hvertfall?

Det nytter ikke å argumentere mot dette vannviddet.

Gjest andre 28
Skrevet

Det nytter ikke å argumentere mot dette vannviddet.

Fordi jeg liker sunne pene jenter med former som jenter. Og ikke noe som enten ser ut som en dopa dame, eller en mann som er transe?

Kom ut av skapet du, mange har turt før deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordi jeg liker sunne pene jenter med former som jenter. Og ikke noe som enten ser ut som en dopa dame, eller en mann som er transe?

Kom ut av skapet du, mange har turt før deg!

Nei, ikke på grunn av dine preferanser.

Gjest fett er feminint
Skrevet

Nei. Jeg synes hun er godt trent.

Fett er ikke feminint.

"Fett er ikke feminint". Det er jo det, da. For at en kvinne skal være fruktbar, ha eggløsning, ha fettreserver nok til et sunt svangerskap til tross for kvalme etc, og nok til å produsere nok morsmelk osv, så må de fleste ha mye mer fett på kroppen enn så ekstremt trente som de fleste toppidrettskvinnene er. Jeg har jobbet i et toppidrettsmiljø, og de færreste av jentene hadde normal syklus, og alle ble tilbudt proff hjelp for å få tilbake syklus og eggløsning når de ville spise seg opp / trene seg ned for å kunne bli gravide.

Det gjelder ikke alle, men det du ser på som sexy er ikke normalt og femininint i "naturlig" forstand. Jeg ser ikke noe galt i det, disse jentene vet hva de gjør, og jeg synes også det er flott. Men fett har sin funksjon i det feminine.

Gjest andre 28
Skrevet

Nei, ikke på grunn av dine preferanser.

Det er jo ganske åpenbart at du tenner på menn, siden du vil de skal likne på en. At du vil at det skal være et dameansikt på kommer vel av homofobi..

Gjest Wolverina
Skrevet

Ho sier det sjøl; "det koster vanvittig mye å se så billig ut som meg!" hehe

Nei da tar men ikke seg selv så høytidelig.

Har sansen for hu. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo ganske åpenbart at du tenner på menn, siden du vil de skal likne på en. At du vil at det skal være et dameansikt på kommer vel av homofobi..

Ok. Jeg er avslørt. Innser det nå.

Jeg må være homo.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Magemusklene er naturligvis ikke så store at de gjør magen noe større enn om hun ikke hadde hatt dem.

Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet. Midjen er der den.

Ok, jeg skal ikke krangle med deg om det;) Jeg er ikke mann.

Men jeg ser ikke noen overgang mellom midje og hofte og tenkte at det var musklene som var årsaken til det. Altså de musklene som har ligger på siden og dannet klumper der.

Ah, jeg er håpløs til å forklare,og du skjønner sikkert ikke noe;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, jeg skal ikke krangle med deg om det;) Jeg er ikke mann.

Men jeg ser ikke noen overgang mellom midje og hofte og tenkte at det var musklene som var årsaken til det. Altså de musklene som har ligger på siden og dannet klumper der.

Ah, jeg er håpløs til å forklare,og du skjønner sikkert ikke noe;)

Synd det ikke ligger noen andre bilder av henne der, gjerne et bakfra, så ville du sett hoftene hennes.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synd det ikke ligger noen andre bilder av henne der, gjerne et bakfra, så ville du sett hoftene hennes.

Ok, da var det kanskje noe med poseringen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, da var det kanskje noe med poseringen.

Ja, helt klart.

I jeans og genser hadde hun sett ut som jenter flest.

Kjenner ei fitnessberte og med klær ser hun 100 % vanlig ut. Men uten klær ser man naturligvis at jenta er aktiv på helsestudioet og bevisst hva slags mat hun dytter i seg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, helt klart.

I jeans og genser hadde hun sett ut som jenter flest.

Kjenner ei fitnessberte og med klær ser hun 100 % vanlig ut. Men uten klær ser man naturligvis at jenta er aktiv på helsestudioet og bevisst hva slags mat hun dytter i seg.

Jeg mente nå helst at var noe galt med den poseringen jeg da, siden jeg ikke ser midja på henne;)

Jeg vil også gjerne være veltrent, men ikke slik at de kvinnelige formene bli borte.

Men du sier at du hun har

midje bakfra, så da tenkte jeg at det måte være noe galt med poseringen slik at midja forsvant.

Men nå er jeg slem og skal slutte kommentere andre jenter.

Jeg er ikke misunnelig altså, bare så det er sagt;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mente nå helst at var noe galt med den poseringen jeg da, siden jeg ikke ser midja på henne;)

Jeg vil også gjerne være veltrent, men ikke slik at de kvinnelige formene bli borte.

Men du sier at du hun har

midje bakfra, så da tenkte jeg at det måte være noe galt med poseringen slik at midja forsvant.

Men nå er jeg slem og skal slutte kommentere andre jenter.

Jeg er ikke misunnelig altså, bare så det er sagt;)

Poseringa har nok alt å si. Se på bicepsen hennes. Hun presser den mot geværet. Selv tynne armer kan se brutale ut i en sånn stilling.

Skrevet

Ok. Jeg er avslørt. Innser det nå.

Jeg må være homo.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...