yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Utstråling. En helvetes sjarm. Ellers er jeg veldig begeistra for godt trente kvinnfolk. Selv Marit Bjørgen som muligens er i overkant stor for de fleste, synes jeg tar seg meget godt ut med sin muskuløse framtoning. Du så ikke tilfeldigvis Bjørgen i Se og hør litt før OL vell????? Den kroppen, i liten søt kjole....så bare sinnsykt ekkelt ut...*urk* *ennå en god grunn til ikke å trene* :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Du så ikke tilfeldigvis Bjørgen i Se og hør litt før OL vell????? Den kroppen, i liten søt kjole....så bare sinnsykt ekkelt ut...*urk* *ennå en god grunn til ikke å trene* :-) Ja, selvsagt. Det er frykten for å få Bjørgens kropp at ikke du trener. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Du så ikke tilfeldigvis Bjørgen i Se og hør litt før OL vell????? Den kroppen, i liten søt kjole....så bare sinnsykt ekkelt ut...*urk* *ennå en god grunn til ikke å trene* :-) Jeg vil heller ikke ha så store muskler. Jeg synes det er penest å være fast ikke fisken uten disse musklene. 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, selvsagt. Det er frykten for å få Bjørgens kropp at ikke du trener. Godt du endelig har forstått det...:-p Men ærlig talt.....syns kvinner skal se ut som kvinner jeg da.....er jo ikke pupper på de damene der engang jo...bare to små vorter på brystkassa.... *grøss* Og vaskebrett på magen.....???..hva skal man egentlig med det a?? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Godt du endelig har forstått det...:-p Men ærlig talt.....syns kvinner skal se ut som kvinner jeg da.....er jo ikke pupper på de damene der engang jo...bare to små vorter på brystkassa.... *grøss* Og vaskebrett på magen.....???..hva skal man egentlig med det a?? :-) Du og din puppefetish. Du er verre enn pubertale gutter. Jeg har ikke sett puppene hennes, men nå trives jeg som kjent godt med små pupper. Hva man skal med vaskebrett? Tja, hva skal gutter med det? Noen mener det ser pent ut. Jeg mener det. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Du og din puppefetish. Du er verre enn pubertale gutter. Jeg har ikke sett puppene hennes, men nå trives jeg som kjent godt med små pupper. Hva man skal med vaskebrett? Tja, hva skal gutter med det? Noen mener det ser pent ut. Jeg mener det. " men nå trives jeg som kjent godt med små pupper" Jeg synes det er veldig hyggelig å høre om gutter som trives med små pupper jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 " men nå trives jeg som kjent godt med små pupper" Jeg synes det er veldig hyggelig å høre om gutter som trives med små pupper jeg. Det viktigste er ikke størrelsen men brystenes utseende. Og små pupper har en tendens til å se langt bedre ut enn store. Synes nå i hvert fall jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 " men nå trives jeg som kjent godt med små pupper" Jeg synes det er veldig hyggelig å høre om gutter som trives med små pupper jeg. La alle de med små pupper komme til meg, sa visst Jesus. Det er jo prisverdig. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det viktigste er ikke størrelsen men brystenes utseende. Og små pupper har en tendens til å se langt bedre ut enn store. Synes nå i hvert fall jeg. Jeg pleier å si at jeg har speilegg. Litt overdrevet det da, men det er ikke langt unna. Vel. de henger ikke ihvertfall. Det er fysisk umulig:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 La alle de med små pupper komme til meg, sa visst Jesus. Det er jo prisverdig. La, de små pupper komme til meg. Hindre dem ikkje, eller noe sånt.. 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Du og din puppefetish. Du er verre enn pubertale gutter. Jeg har ikke sett puppene hennes, men nå trives jeg som kjent godt med små pupper. Hva man skal med vaskebrett? Tja, hva skal gutter med det? Noen mener det ser pent ut. Jeg mener det. Greit nok at jeg er sykelig opptatt av pupper...og helt greit med små pupper....så lenge det iallefall ER noe der... Disse damene har jo bare en vorte der....og ikke noe mere...Blir jo ikke noe pupp bare uta av en vorte da... :-p 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 La alle de med små pupper komme til meg, sa visst Jesus. Det er jo prisverdig. De syke, halte og gamle fikk vist oxo komme.. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 La, de små pupper komme til meg. Hindre dem ikkje, eller noe sånt.. Det sier jeg også. Hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 De syke, halte og gamle fikk vist oxo komme.. :-) Er det no moro a? 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er det no moro a? nææææ...men vell så prisverdig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg pleier å si at jeg har speilegg. Litt overdrevet det da, men det er ikke langt unna. Vel. de henger ikke ihvertfall. Det er fysisk umulig:) Jeg pleier å si at det holder lenge med en munnfull. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Greit nok at jeg er sykelig opptatt av pupper...og helt greit med små pupper....så lenge det iallefall ER noe der... Disse damene har jo bare en vorte der....og ikke noe mere...Blir jo ikke noe pupp bare uta av en vorte da... :-p De har mye mer enn vorter! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg pleier å si at det holder lenge med en munnfull. He he, jeg har hørt håndfull, men den var ny:) 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 De har mye mer enn vorter! De har nok mye de....men pupper har de FAKTISK ikke.....sorry:-) Vaskebrett, store overarmer og en super strigla kropp ja...pupper nei desverre... Men hver sin smak:-) 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 He he, jeg har hørt håndfull, men den var ny:) Hehe.....plass til ennå midre i munnen sikkert...derfor nytt uttrykk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.