Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hehe.....plass til ennå midre i munnen sikkert...derfor nytt uttrykk :-) Jeg synes det er så fint at man har forskjellig smak jeg. Det er håp for alle og enhver.) 0 Siter
yellow Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes det er så fint at man har forskjellig smak jeg. Det er håp for alle og enhver.) Ja..det er godt vi liker forskjellige ting:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 De har nok mye de....men pupper har de FAKTISK ikke.....sorry:-) Vaskebrett, store overarmer og en super strigla kropp ja...pupper nei desverre... Men hver sin smak:-) I motsetning til hva jeg gjør snakker du nå mot bedre vitende. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes det er så fint at man har forskjellig smak jeg. Det er håp for alle og enhver.) Tror uansett ikke det har så mye å si for de fleste. Det er ofte ikke en persons pupper man forelsker seg i. Og de som gjør det har ikke forstått stort. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Tror uansett ikke det har så mye å si for de fleste. Det er ofte ikke en persons pupper man forelsker seg i. Og de som gjør det har ikke forstått stort. Nei, jeg vil tro det er med dere gutter som med jenter at det er helheten. En kombinasjon av væremåte og utseendet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nei, jeg vil tro det er med dere gutter som med jenter at det er helheten. En kombinasjon av væremåte og utseendet. Det er i hvert fall tilfellet for egen del. Og ingenting slår sjarm og utstråling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.