Gå til innhold

Bestille blomster på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Noen som har erfaringer med pris og kvalitet på de forskjellige kjedene når deg gjelder å sende blomster til andre steder av landet? Eller er de bra alle sammen.

Er liksom litt redd for at det kommer fram en pjuskete bukett når jeg kanskje har betalt i dyre dommer. For det er vel ingen så mange som klager på en bukett de har fått i gave kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222856-bestille-blomster-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte blomster hos Euroflorist til en venn som hadde rund dag og bodde langt unna, bestilte blomstene ca 3-4 dager før de skulle leveres og trodde alt var bra. Tenkte at det var nå rart denne vennen ikke takket for blomstene da jeg ringte for å gratulere med dagen. Senere fikk jeg vite at han ikke hadde fått noen blomster i det hele tatt, så jeg ringte og klaget, da kom de med en dårlig unnskyldning om hvorfor de ikke hadde levert, og tilbød seg å gi meg pengene tilbake og sende ham en ny bukett på deres regning. Men da var jo liksom pointet borte, jeg ville jo han skulle ha dem på dagen.

En annen gang skulle jeg sende blomster til noen gamle tanter til jul, da brukte jeg Interflora og ble lovet at blomstene skulle leveres lille julaften, det klarte de ikke å holde, blomstene kom ikke før midt i romjulen.

Så min erfaring er at det lønner seg å ta en telefon i stedet for å bestille på nett, når jeg har gjort det har de alltid kommet frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...