Moraki Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Som man skal legge i bløt en stund og koke. Er det lurt å spise bønner når man slanker seg? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Aner ikke noe om kalorier, men bønner er fulle av næringsrik protein som er veldig bra å spise når man slanker seg. 0 Siter
new_babe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Aner ikke noe om kalorier, men bønner er fulle av næringsrik protein som er veldig bra å spise når man slanker seg. bakte bønner i tomatsaus inneholder ihvertfall masse fiber. Bønner generelt inneholder mye fiber... og det er jo bra for slankingen. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg pleier å sjekke denne siden når jeg lurer på antall kalorier: http://www.matoppskrift.no/sider/kalori.asp?ID=B 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja jeg tror bønner er bra når man skal slanke seg :-) Jeg spste nesten kosekvent bare bønner, linser, kikerter og erter, sammen med grønnsaker og frukt en periode, og gikk ned 3 kg.og flere cm.i livvidde på 4 mnd! :-) M.v.h. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Ja jeg tror bønner er bra når man skal slanke seg :-) Jeg spste nesten kosekvent bare bønner, linser, kikerter og erter, sammen med grønnsaker og frukt en periode, og gikk ned 3 kg.og flere cm.i livvidde på 4 mnd! :-) M.v.h. 3 kilo på 4 måneder er ikke akkurat noe å skryte av da? 3 kilo i uka derimot - da snakker vi :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 3 kilo på 4 måneder er ikke akkurat noe å skryte av da? 3 kilo i uka derimot - da snakker vi :-) 0,5 - 1,0 kg per uke er max av hva man bør gå ned, hvis man vil tape fett da. Går man ned mer, så er det i de aller fleste tilfeller snakk om tap av muskelmasse og/eller vann. Taper man muskler, får man dårligere forbrenning, og får ennå lettere for å legge på seg. Hvilket er hvorfor man bør satse på et sakte vekttap om man er ute etter varige resultater... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 3 kilo på 4 måneder er ikke akkurat noe å skryte av da? 3 kilo i uka derimot - da snakker vi :-) nei, og jeg mente også å si 4 uker... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.